سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از این آدمى شگفتى گیرید : با پیه مى‏نگرد و با گوشت سخن مى‏گوید : و با استخوان مى‏شنود ، و از شکافى دم بر مى‏آورد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 90 تیر 28 , ساعت 12:42 عصر

کیل گیری از مزارع شاخص و نمونه گندم آبی ، در  خسروشهر با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان انجام شد .

جهاد کشاورزی شهرستان خسروشهر
به گزارش خبرگزاری آریا : دو تن از کشاورزان شهرستان خسروشهر موفق شدند با رعایت اصول فنی و توصیه های کارشناسی میزان محصول گندم را افزایش دهند. برابر برآورد کارشناسان کشاورزی خسروشهر از مزارع حسین محمد باقر سلطنتی در روستای ساتلو از توابع  خسروشهر کیل گیری گندم آبی رقم (الوند)  مقدار7 هزار وپانصدو پنجاه وپنج کیلوگرم گندم آبی درهکتار و از مزارع بیوک بهبودی از روستای نوجه ده کیل گیری گندم آبی رقم (کاسکوژن) در یک هکتار را 6هزار و950 کیلوگرم محصول برداشت خواهد شد .
در مراسم کیل گیری گندم آبی رقم (الوند) که از مزرعه حسین محمد باقر سلطنتی در روستای ساتلو ،رحمان آردی مسوول جهاد کشاورزی خسروشهر عامل موفقیت این کشاورزان را چنین عنوان کرد: این دو زارع با استفاده از فناوری های علمی و همکاری های لازم و استفاده از توصیه های فنی کارشناسان و ناظرین فنی گندم و همچنین استفاده ازکودهای ریزمغزی و بذراصلاح شده رقم " الوند" و" کاسکوژن" و سمپاشی بموقع برای از بین بردن علف های هرز از عمده ترین عوامل در راه رسیدن به این موفقیت می باشد.
وی افزود: پیش بینی می شود بیش از 20 هزار تن محصول گندم از مزارع این شهرستان استحصال شود و امسال خرید گندم مازاد برمصرف زارعین این شهرستان ، توسط کارخانه های آرد و سیلوهای شماره یک ودو تبریز و همچنین توسط تعاونی روستائی خسروشهر بصورت توافقی خریداری خواهد شد که پول آنها بصورت نقد به کشاورزان وروستائیان پرداخت می شود .


سه شنبه 90 تیر 28 , ساعت 12:14 عصر

همزمان با سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) خط مینی بوسرانی ینکی کند خسروشهر با حضور مدیرکل روستایی استانداری آذربایجان شرقی افتتاح و راه اندازی شد.

اتوبوس رانی خسروشهر

 

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر کل روستایی استانداری آذربایجان شرقی در این مراسم با تبریک سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی ( عج ) در مورد توجه دولت خدمتگزار به مناطق محروم و روستاها از اقدامات خوب این دولت برای روستاییان اشاره کرد.

در ادامه نیز تراب نوروزی، بخشدار خسروشهر ضمن تقدیر و تشکر از اهالی محترم و تبریک میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) اظهار داشت: مسئولین ادارات نوکران این ملت هستند و ما نیز خدمت به مردم را  افتخار خود می دانیم.
نوروزی در ادامه از برگزاری شورای اداری بخش در روستاها خبر داد و خاطر نشان کرد: تا حد امکان از نزدیک مشکلات اهالی بخش را در آن جلسه حل خواهیم کرد.
شایان ذکر است، در خاتمه خط مینی بوسرانی ینگی کند خسروشهر با سه دستگاه مینی بوس با همت و تلاش شورا و دهیار ینگی کند و مسئولین شرکت اتوبوسرانی شهرستان تبریز و حومه افتتاح شد.

چهارشنبه 90 تیر 22 , ساعت 12:45 عصر

طی حکمی از سوی دکتر عبادیان رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی ، آقای عباسی به سمت ریاست دانشگاه پیام نور مرکز خسروشهر منصوب شد .

دانشگاه پیام نور مرکز خسروشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز خسروشهر : طی مراسمی که در سالن اجتماعات بخشداری شهرستان خسروشهر و حضور مسئولین این شهرستان و دکتر غنی زاده معاون توسعه و پشتیبانی استان برگزار شد  دکتر عبادیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس باغبان و آرزوی توفیق برای ایشان در سمت جدید خود ، طی حکمی آقای عباسی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور را به عنوان رئیس جدید این واحد دانشگاهی منصوب کرد


یکشنبه 90 تیر 19 , ساعت 6:40 عصر
 استاندار آذربایجان شرقی از موافقت وزارت کشور در مورد تغییر نام خسروشهر  به خسروشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد علیرضابیگی در بازدید از پروژه های عمرانی خسروشهر، از موافقت وزیر کشور از تغییر نام خسروشهر به خسروشاه خبر داد. 

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای تازه کند با اشاره به اهمیت و توجه به روستاها اظهار داشت: دولت در کنار توجه به شهرها توجه ویژه‌ای هم به روستاها دارد و اکنون روستاها و نقاط دوردست کشور کانون توجه دولت قرار گرفته است.

احمد علیرضابیگی عنوان کرد: دولت درتلاش است تا با فراهم کردن امکانات، مردم را علاقمند و دلگرم به معیشت در محل زندگی خود کرده و سعادت مردم را در همان جایی تامین کند که به آن تعلق دارند وبا این برنامه ها موفق به کنترل مهاجرت شده است.

وی با تاکید بر این که روستاها باید به مرکز تولید کشاورزی و دامداری تبدیل شوند گفت: کشور ما امروز شاهد یک تحول اقتصادی است و هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند گام بزرگی در این راستا باشد و عدالتی که شایسته جمهوری اسلامی است باید ایجاد شود و هدفمندی یارانه‌ها بخشی از تلاش دولت برای برقراری عدالت اجتماعی است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به احداث اماکن ورزشی در روستاها گفت: استعدادهای زیادی در حوزه ورزش در روستاها داریم که می‌تواند نام ایران را پرآوازه کند.

وی همچنین از اداره کل تربیت بدنی استان و خیرینی که زمین سالن ورزشی روستای تازه‌کند را اهدا کرده‌اند، قدردانی کرد.

گفتنی است سالن ورزشی روستای تازه‌کند خسروشهر از مصوبات سفر دوم هیأت دولت به استان با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه در 20 هزار متر مربع فضای ورزشی افتتاح شده و دارای سالن ورزشی چند منظوره، قسمت‌های اداری، سالن رزمی و سکوهای تماشاگر بوده که در طول 11 ماه از محل اعتبارات استانی ساخته شده است.

تراب نوروزی بخشدار خسروشهر نیز به ارائه گزارشی از عملکرد چهل و پنج روزه خود پرداخت که از مهمترین آن پیگیری پل غیر همسطح خسروشهر که یکی از مهمترین عوامل در بروز حوادث رانندگی در این منطقه بود و همچنین به دفع فاضلاب بخش اشاره نمود .

گفتنی است، مردم خسروشهرخواستار احداث بیمارستان در خسروشهر و همچنین در موردتسریع درتملک رمپ های پل پیاذر شدند که دکتر بیگی و معاون عمرانی استانداری و فرماندار شهرستان تبریز در این مورد قول مساعدت دادند.

تغییر نام خسروشهر از مصوبات سفر دولت بود

حسن روستایی دبیر شورای نامگذاری واحدهای تقسیمات آذربایجان شرقی از تغییر نام خسروشهر به خسروشاه خبر داد و افزود: تغییر نام خسروشهر در سفر سوم هیئت دولت به آذربایجان شرقی مصوب شده بود.

وی ادامه داد: برای طی مراحل قانونی به کمیته نامگذاری این استان ارسال شد که این کمیته برای حفظ هویت تاریخی و مذهبی این خطه، با تغییر نام خسروشهر به خسروشاه موافقت کرد.

روستایی تصریح کرد: برای تائید نهایی این تغییر، مصوبه کمیته نامگذاری آذربایجان شرقی به کمیته نامگذاری وزارت کشور ارسال شده تا در صورت موافقت این کمیته و تصویب در هیئت وزیران، ابلاغ شود.

مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی افزود: همان دلایل که برای تغییر نام باختران به کرمانشاه مطرح شد می توان برای تغییر نام خسروشهر به خسروشاه نیز بیان کرد ضمن اینکه نباید از وجود علمای سرشناسی از این خطه که پسوند خسروشاه را دارند غافل شد.

موضوع تغییر نام خسروشهر به خسروشاه در سفر سوم استانی هیئت دولت به آذربایجان شرقی و در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز که با حضور مصطفی محمدنجار وزیر کشور برگزار شد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.


یکشنبه 90 تیر 19 , ساعت 6:30 عصر
از سوی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی اعلام شد:به زودی شاهد لوله‌گذاری فاضلاب در شهر خسروشهر نیز خواهیم بود.
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی از هزینه کردن هفت هزار و 210 میلیارد ریالی این شرکت برای طرح فاضلاب تبریز خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، رضا پوررجب اظهار داشت: طرح فاضلاب تبریز برای 8 هزار و 500 هکتار مطالعات انجام شده و در این مطالعات یک هزار و 870 کیلومتر خط انتقال ـ خطوط اصلی ـ فرعی مشخص شده که تا به امروز یک هزار و 260 کیلومتر لوله‌گذاری انجام یافته است.
وی گفت: طبق برنامه چهارم توسعه مقرر شده بود 38 درصد از مشترکان تبریز از تاسیسات فاضلاب استفاده کنند که با تلاش و کوشش پرسنل، مشاوران و پیمانکاران این شاخص به 51.6 درصد رسیده که این شاخص در کشور شاخص نمونه‌ای است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 74 کیلومتر لوله‌گذاری در سطح شهر تبریز در محله های بهار، آخونی، قره‌آغاج ـ دارائی جدید، امیرخیزی، رضوان شهر، ارم، طالقانی، شریعتی، کوچه باغ، حجتی، منظریه، سلیمان خاطر، قطران، خیام و مسیر کارخانه‌جات دروازه تهران انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: امسال نیز با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال 60 کیلومتر در محلات مختلف لوله‌گذاری فاضلاب انجام خواهد شد.
پوررجب یادآور شد: طرح فاضلاب اسکو، خسروشهر و سردرود از منابع داخلی در حال انجام است و بیش از 11 کیلومتر لوله‌گذاری در سطح شهر انجام شده و به زودی شاهد لوله‌گذاری در شهر خسروشهر نیز خواهیم بود.
این مسئول در ادامه گفت: برای مسکن مهر شهر جدید سهند بیش از 110 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: برای طرح آبرسانی مسکن مهر شهر جدید سهند ازخط انتقال آب زرینه‌رود به مقدار 360 لیتر در ثانیه استفاده خواهد شد.
وی متذکر شد: برای این طرح بیش از 22 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب، چندین باب ایستگاه پمپاژ و پنج باب مخازن آب به حجم 38 هزار مترمکعب احداث می‌شود.
پوررجب د پایان اذعان داشت: در حال حاضر هفت پیمانکار فعال در سایت‌های 54 – 250 هکتاری در حال عملیات اجرایی هستند و همه انشعابات آب و فاضلاب سایت 54 هکتاری به تعداد 8 هزار انشعاب نصب شده است.


یکشنبه 90 تیر 19 , ساعت 3:44 عصر
نام خسروشهر به خسروشاه تغییر می کند
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از خسروشهر از موافقت وزارت کشور برای تغییر نام این منطقه به خسروشاه خبر داد.

به گزارش ایرنا، احمد علیرضابیگی روز یکشنبه در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای تازه کند، با اشاره به اهمیت و توجه به روستاها، اظهار داشت: دولت در کنار توجه به شهرها توجه ویژه‌ای هم به روستاها دارد و اکنون روستاها و نقاط دور دست کشور کانون توجه دولت قرار گرفته است.

خسروشهر
وی افزود: دولت در تلاش است تا با فراهم کردن امکانات لازم ، مردم را علاقمند و دلگرم به معیشت در محل زندگی خود کرده و سعادت مردم را در همان جایی تامین کند که به آن تعلق دارند و با این برنامه ها موفق به کنترل مهاجرت شده است.
بیگی ، با تاکید بر اینکه روستاها باید به مرکز تولید کشاورزی و دامداری تبدیل شوند، گفت: کشور ما امروز شاهد یک تحول اقتصادی است و هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند گام بزرگی در این راستا باشد.
سالن ورزشی روستای تازه‌کند خسروشهر از مصوبات سفر دوم هیأت دولت به استان، با صرف شش میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.
این مجموعه در 20 هزار متر مربع فضای ورزشی احداث شده و دارای سالن ورزشی چند منظوره، قسمت‌های اداری، سالن رزمی و سکوهای تماشاگر بوده که در طول 11 ماه از محل اعتبارات استانی ساخته شده است. 

شهرستان خسروشهر در فاصله 20کیلومتری مرکز استانتبریز قرار دارد که حدود 45 هزار نفر جمعیت دارد در اوایل سال 60 نام این شهر از خسروشاه به خسروشهر تغییر کرد وحال بعد گذشت  30 سال دوباره نام قدیم را باز می یابد.


شنبه 90 تیر 18 , ساعت 12:43 عصر

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مرام دولت این است که تمام توانایی خود را صرف خدمت به مردم کرده و در این مسیر از حاشیه‌ها پرهیز کند.

 استاندار در خسروشهر

 احمد علیرضابیگی در دیدار با مردم شهرستان خسروشهر با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: هرچند عده‌ای تلاش می‌کنند که دولت موفق نشود و مردم شیرینی خدمات دولت را احساس نکنند لکن با وجود همه تبلیغات منفی و محدودیت‌هایی که اعمال شد، دولت نشان داده که فرصت‌های زندگی را در نقاط دور فراهم کرده است.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و تصمیمات اثرگذار دولت در این سفرها  گفت: ادامه این روش می‌تواند در انتخابات آینده دولتی از جنس دولت احمدی‌نژاد را بر سر کار بیاورد و حاشیه‌های ایجاد شده نیز برای ممانعت از این موضوع است.

بیگی افزود: تمام کارهای بزرگ دولت برخاسته از اعتماد دولت به آرمان های انقلاب و تبعیت از ولایت است و اقبال مردم به دولت نیز از این رهگذر حاصل شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی جوسازی‌های داخلی در خصوص قانون هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: برخی از افراد حرف‌هایی زدند که دشمنان را خوشحال کرد؛ ولی علی رغم تبلیغاتی که انجام دادند در کمال تعجب دیدند که دولت احمدی نژاد با موفقیت این طرح را اجرا کرد.

وی در ادامه گفت: قانون هدفمندی یارانه‌ها لازمه برقراری عدالت و و گام اول آن است؛ چرا که نظام توزیع ثروت در گذشته مبتنی بر بی‌عدالتی بود و این روند باید اصلاح می‌شد.

بیگی با بیان این که شرایط جدید اقتصادی نیازمند مدیریت است گفت: منابع حاصل از هدفمندی یارانه‌ها باید صرف توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال شود؛ لکن نباید تصور شود که بدون مهارت و حرفه‌آموزی می‌توان صاحب شغل شد.

وی تاکید کرد: بازار اشتغال تابع قوانین عرضه و تقاضا است و فرهنگ رایج در زمینه اشتغال باید تغییر یابد.

بیگی همچنین با تاکید بر استفاده از روش‌های علمی در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: کشاورزان ما علی‌رغم قیمت بالای محصولات و رنج و زحمت بسیار، بهره کمی از تلاش خود دارند و اصلاح این وضع نیازمند استفاده بهینه از منابع آبی و روش‌های نوین و علمی است.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: نهضت امام حسین(ع) حرکت بزرگی برای احیای سنت نبوی و جلوگیری از یک انحراف بزرگ در تاریخ بود.

وی افزود: امام حسین(ع) سرانجام نهضت عاشورا را می‌دانست لکن تکلیف الهی این بود که این کار باید انجام می‌شد گرچه در این وادی حتی برخی از افراد موجه، مانع حضرت شدند و عدم بصیرت مردم آن زمان نیز موجب محدودیت‌های زیادی برای امامان معصوم و شیعیان شد.

بیگی با اشاره به تبعیت ملت ایران از نهضت عاشورا، نقش آگاهی و بصیرت را در جامعه سرنوشت‌ساز دانست و گفت: بصیرت و آگاهی ملت ایران و اراده الهی مستتر در نظام اسلامی و خون‌هایی که در راه انقلاب ریخته شد، موجب تداوم و پایداری نهضت امام شد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها در موضوعات مختلف، توانست در پرتو بصیرت مردم مسیر پرافتخار خود را با قدرت ادامه دهد.

بیگی با اشاره به توطئه های دشمنان در طول 32 ساله انقلاب اسلامی افزود: دشمنان وقتی از ساقط کردن نظام اسلامی ناامید شدند همه تلاش خود را برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی به کار بستند؛ لکن نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه امروز نظام سلطه پایگاه‌های خود را در منطقه از دست داده است.

گفتنی است در این دیدار که معاون عمرانی استاندار هم حضور داشت، استاندار آذربایجان شرقی با حضور در جمع مردم خسروشهر و در گفتگوهای صمیمانه با آنان، با مشکلات و خواسته‌های مردم آشنا شد.


پنج شنبه 90 تیر 16 , ساعت 11:4 صبح

 

با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان


با حضور دکتر بیکی استاندار آذربایجانشرقی سالن ورزشی اهدایی رییس جمهور در تازه کند خسروشهر  افتتاح شد.
به مناسبت ایام شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ابولفضل العباس (ع) و روز جانباز با اعتباری بالغ بر ر 650 میلیون تومان مجموعه ورزشی در 20 هزار متر مربع فضای ورزشی افتتاح شد.
این مجموعه دارای سالن ورزشی چند منظوره دارای قسمتهای اداری ، سالن رزمی و سالن ورزشی چند منظوره دارای سکوی تماشاگر بوده که در طول 11 ماه از محل اعتبارات استانی و اهدایی دکتر محمود احمدی نژاد در دوم سفر به استان آذربایجانشرقی ساخته شده است.

 


سه شنبه 90 تیر 14 , ساعت 11:57 صبح
 بخشدار خسروشهر گفت: موضوع فاضلاب خسروشهر از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم این بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از خسروشهر، تراب نوروزی در نخستین جلسه کار گروه سلامت و امنیت مواد غذایی بخش خسروشهر اجرای طرح فاضلاب را از طرح‌های ضروری دانست و اظهار داشت: پیرو مصوبات قبلی کار گروه سلامت خسروشهر، در اقدامی ضربتی طرح فاضلاب شهر آغاز می‌شود و همچنین محل دفع زباله‌های خسروشهر ساماندهی خواهد شد.
وی افزود: فاضلاب خسروشهر از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم این بخش است که با پی‌گیری‌های رئیس آب و فاضلاب خسروشهر طرح مطالعاتی آن به اتمام رسیده و به زودی عملیات احداث آن آغاز می‌شود که با اجرایی شدن این طرح یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مردم بخش حل خواهد شد و در مورد جمع‌آوری زباله‌ها نیز تصمیم‌گیری شد تا زباله‌ها به صورت تفکیک از مبداء جمع‌آوری شوند که این مسئله در بازیافت آن کارآمدتر خواهد بود.
نوروزی خواستار تشدید مبارزه با حیوانات موذی شد و افزود: اخیرا مشاهده می‌شود در سطح شهر حیوانات موذی اسباب سلب آسایش مردم شده‌اند و باید برای جمع‌آوری و از بین بردن آنها ارگان‌های مربوطه وارد عمل شوند.
بخشدار خسروشهر از رئیس مرکز بهداشت شهرستان تبریز خواست تا با توجه به افزایش نیاز بخش خسروشهر به آزمایش‌های ازدواج، در خصوص تسریع در تهیه سرکانتر و اجرای آزمایش‌های ازدواج اقدام کنند.
وی همچنین از خرید یک دستگاه آمبولانس برای بخش خبر داد و افزود: برابر مصوبه کار گروه سلامت یک دستگاه آمبولانس خریداری شده و به زودی برای خدمات‌رسانی تحویل داده خواهد شد.
نوروزی همچنین از خسروشهر به عنوان شهر سلامت در استان نام برد.
حسین خسروشاهی رئیس مرکز بهداشت تبریز نیز در این جلسه اظهار داشت: وسائل و تجهیزات آزمایشگاه سرکانتری خریداری شده و با بسترسازی‌هایی که انجام شده است به زودی نصب و راه‌اندازی خواهد شد تا شهروندان خسروشهری بتوانند از این آزمایشگاه استفاده کنند.
وی با تاکید بر تسریع عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح خسروشهر، خواستار بازگشایی اعتبارات مسکن مهر و بازنگری در طرح هادی روستایی بخش خسروشهر شد.


چهارشنبه 90 تیر 8 , ساعت 4:59 عصر

بخشدار خسروشهر  از ساماندهی یانیق تپه که "قره تپه" نیز نامیده می شود خبر داد و گفت: بنا به گفته باستان شناسان قدمت این تپه به اواخر هزاره سوم پیش از میلاد می رسد که با اواخر عصر سنگ و مس و اوایل عصر مفرغ در آذربایجان مقارن است.

وی با بیان اینکه آثار به دست آمده نیز این نظریه را تأیید می کند، افزود: در این تپه آثاری چون آسیاب دستی، داس سنگی و سفال به دست آمده است، ظروف یافته شده در این تپه حاکی از تأثیر سنت های مفرغ مقدم آناتولی شرقی است که تا قفقاز گسترده بود.

نوروزی ادامه داد: غیر از وسایل یاد شده، آلات و ادوات و ظروف دیگری چون هاون، تیشه و تیغه ی سنگی، تیغه خنجر مسی، دو مُهر از گِل نپخته، چهار چراغ گلی، سیوها، بادیه ها، خم های دهان گشاد بزرگ و کوچک و بی دسته و دسته دار و نیز سفال های زیادی در جریان کاوش های "یانیق تپه" کشف شد و سفال های یافته شده به طور کلی دست ساخت و معمولاَ سیاه رنگ و صیقلی و به ابعاد، اشکال و تزیینات مختلف و متفاوت هستند و برای ساماندهی میراث فرهنگی این منطقه با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی هماهنگی های لازم انجام شده تا از این پتانسیل استفاده بهینه شود.

بخشدار خسروشهر از اختصاص بیش از 41 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی خسروشهر خبر داد و گفت: پروژه های دیگری در حوزه عمران این شهرستان چون احداث خانه بهداشت نوجه ده، پروژه سیل بند، بهسازی آسفالت محور آخوله و نوجه ده و... نیز تصویب شده است


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ