سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانها و زمین و فرشتگان و شب و روزبرای سه کس آمرزش می طلبند : دانشمندان و دانشجویان و سخاوتمندان [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 90 تیر 28 , ساعت 12:14 عصر

همزمان با سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) خط مینی بوسرانی ینکی کند خسروشهر با حضور مدیرکل روستایی استانداری آذربایجان شرقی افتتاح و راه اندازی شد.

اتوبوس رانی خسروشهر

 

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر کل روستایی استانداری آذربایجان شرقی در این مراسم با تبریک سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی ( عج ) در مورد توجه دولت خدمتگزار به مناطق محروم و روستاها از اقدامات خوب این دولت برای روستاییان اشاره کرد.

در ادامه نیز تراب نوروزی، بخشدار خسروشهر ضمن تقدیر و تشکر از اهالی محترم و تبریک میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) اظهار داشت: مسئولین ادارات نوکران این ملت هستند و ما نیز خدمت به مردم را  افتخار خود می دانیم.
نوروزی در ادامه از برگزاری شورای اداری بخش در روستاها خبر داد و خاطر نشان کرد: تا حد امکان از نزدیک مشکلات اهالی بخش را در آن جلسه حل خواهیم کرد.
شایان ذکر است، در خاتمه خط مینی بوسرانی ینگی کند خسروشهر با سه دستگاه مینی بوس با همت و تلاش شورا و دهیار ینگی کند و مسئولین شرکت اتوبوسرانی شهرستان تبریز و حومه افتتاح شد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ