سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند، اقتدا کننده به پیامبرش و پی سپارِ راه اوست . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 93 شهریور 6 , ساعت 7:2 عصر

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی مسائل آموزشی و پرورشی به طور سرزده در اداره آموزش وپرورش منطقه خسروشاه حضوریافت .
سالار نیوز

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی ،جعفر پاشایی با اشاره به اهمیت ارتقاء کیفیت آموزشی وپرورشی گفت : امسال بربحث ارتقای کیفیت آموزشی برنامه ریزی خاصی صورت گرفته و از نظر تخصیص اعتبار به همت مسولین محترم اعتبار ویژه ای درنظرگرفته شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش  درادامه با اشاره به نقش مدیریت آموزش و پرورش در هدایت و استفاده از ظرفیت های موجود انسانی و اجتماعی گفت : تلاش می کنیم با همکار ی و تعامل وتدبیر ، در پیشبرد و دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی حرکت کنیم .

وی سپس بااشاره به نقش گروههای آموزشی در ایجاد انگیزه تحصیلی در دانش آموزان و انگیزه تدریس در همکاران بر ایفای نقش مهم گروههای درسی به عنوان موتورمحرکه آموزش وپرورش تاکید نمود.

پورشریف رییس آموزش وپرورش خسرو شاه ضمن عرض خیر مقدم و با ابراز خرسندی از حضور مدیر کل آموزش وپرورش ، گزارشی از وضعیت آموزشی و پرورشیمنطقه ارائه نمود و با اشاره به ظرفیت های منطقه و پتانسیل مشارکتمردمی و علاقمندی مردم فرهنگ دوست ومتدین بخش خسروشاه از نقش خیرین منطقهدر ساخت مدارس و تجهیز امکانات مورد نیاز تجلیل کرد و گفت : تمامی موفقیتها مرهون همکار ی و تعامل مستمر مسئولین محترم بخش ، همکاران عزیز فرهنگی و اهالی فرهنگ دوست و مومن بخش خسروشاه بوده وهست.

درادامه حامدی معاون آموزشی منطقه ،گزارشی از وضعیت رتبه های بدست آمده درکنکور سراسری ارائه نمود.سپس فعالیت های حوزه معاونت پرورشی بررسی گردید در این حوزه عبداله واحد معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه با اشاره به طرح های اجرا شده و موفقیت های کسب شده درمسابقات مختلف فرهنگی و هنری، برنامه های پیش بینی شده برای سال تحصیلی جدید وفعال نمودن  مدارس قرآنی را تشریح نمود .

در ادامه نوریان با اشاره به طرح های اجرا شده درحوزه معاونت پشتیبانی و ایمنی مدارس از نظرسیستم های گرمایشی مدارس منطقه گفت : مکاتباتی با اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان انجام شده و پیشنهاد گردیده که در صورت تصویب و اجرای سیستم گرمایش مرکزی در 9 باب آموزشگاه ، 100 درصد مدارس منطقه به سیستم حرارتی مرکزی مجهز خواهند شد.

سپس پاشایی مدیر کل آموزش و پرور ش استان از پژوهش سرای دانش آموزی منطقه که در روزهای آتی افتتاح خواهد شد، بازدید نمود.

 پاشائی در این بازدیدنکته نظرات و رهنمود های خود را در خصوص اهمیت تقویت و توسعه مراکز پژوهشی و آموزشی ارائه داد و سپس در جلسه ای که با حضور الهیاری بخشدار ، یاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرو بخش درمحل بخشداری درخصوص مسائل آموزشی و پرورشی منطقه تشکیل یافته بود حضوریافت.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ