سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در انتظار فرج باشید و از رحمت خدا نومید مشوید که محبوب ترینِ کارها نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ ، انتظارفرج است، تا وقتی که بنده مؤمن، بر آن مداومت ورزد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 93 شهریور 6 , ساعت 7:19 عصر

به گزارش روز پنج شنبه روابط عمومی این فرمانداری، رحیم شهرتی فر در جلسه شورای اداری خسروشاه، برنامه ریزی کارشناسی شده برای حل مشکلات را یکی از مهمترین اولویت های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و ادامه داد: در کشور مشکلات بسیاری در زمینه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و .. وجود دارد که بخش خسروشاه نیز از این امر مستثنی نیست ولی دولت قصد دارد که با همت مردم و کار کارشناسی شده بسیاری از مشکلات را به دست خود مردم حل کند.

وی تاکید کرد: بر اساس عقل و منطق و بر اساس هدایت های رهبر معظم انقلاب با برنامه ریزی منسجم در راستای حل مشکلات موجود حرکت می کنیم.

فرماندار تبریز همچنین بر لزوم افزایش تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در کشور تاکید کرد و گفت: دولتی مقتدر است که از پشتیبانی ملت خود اطمینان داشته باشد.

شهرتی فر ادامه داد: دولت تدبیر و امید معتقد است زمانی که مردم امور را به صورت کامل بر عهده نگرفته اند، بسیاری از مشکلات کشور به خوبی رفع نخواهد شد.

وی خروج از رکود اقتصادی را یکی از مهم ترین برنامه های دولت عنوان کرد و گفت: دولت توانسته تورم بیش از 42 درصد در کشور را کنترل و آن را به زیر 25 درصد برساند.

وی افزود: قرار است دولت با اتخاذ تدابیر مناسب و اصولی، نرخ تورم در سال آینده را به زیر 15 درصد برساند.

فرماندار شهرستان تبریز همچنین به برخی قابلیت های بخش خسروشاه اشاره کرد و گفت: این بخش، ظرفیت های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری دارد و جا دارد که بخش خصوصی و شرکت های فعال مدنی به سرمایه گذاری در این بخش و آبادانی هرچه بیشتر منطقه تلاش کنند.

شهرتی فر اظهارکرد: در شهر جدید سهند 36 هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر به صورت ناتمام و بدون در نظر گرفتن ظرفیت منطقه احداث شده در حالی که قرار بود طبق برنامه ریزی های صورت گرفته درسال های گذشته، این شهر زیباترین و مدرن ترین شهر آذربایجان شرقی باشد.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت نامناسب تصفیه خانه شهر جدید سهند و کانال انتقال آب به خسروشاه گفت: آبی که از سهند به خسروشاه منتقل می شود باید به صورت تصفیه شده باشد و این تصفیه خانه باید با تمام ظرفیت خود کار کند و آب تصفیه کاملا سالم به خسروشاه منتقل نماید.

وی همچنین از احداث تصفیه خانه در روستای باران لو خبر داد و گفت: بعد از احداث این تصفیه خانه و هدایت فاضلاب و پسماندهای منطقه به کانال های تصفیه آب، آب تصفیه شده به آجی چای منتقل خواهد شد.

در ادامه این جلسه رسول رسولی مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: پس از واگذاری زمین توسط اهالی در شهرهای همچون لیلان و ممقان، ساختمان اداره مالیات در کوتاه ترین زمان ممکن احداث شد و به مردم خسروشاه نیز قول می دهیم در صورت واگذاری زمین از طرف اهالی یا شهرداری در کمتر از پنج ماه ساختمان اداره امور مالیاتی را تحویل دهیم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ