سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که سپاس نیکى تو را نگزارد ، مبادا به نیکویى کردنت بى‏رغبت گرداند ، چه بود که کسى تو را بدان نیکى سپاس دارد که سودى از آن برندارد ، و بود که از سپاس سپاسگزار بیابى بیش از تباه کرده کافر نعمت غدار ، « و خدا نیکوکاران را دوست مى‏دارد . » [نهج البلاغه]
 
شنبه 90 تیر 18 , ساعت 12:43 عصر

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مرام دولت این است که تمام توانایی خود را صرف خدمت به مردم کرده و در این مسیر از حاشیه‌ها پرهیز کند.

 استاندار در خسروشهر

 احمد علیرضابیگی در دیدار با مردم شهرستان خسروشهر با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: هرچند عده‌ای تلاش می‌کنند که دولت موفق نشود و مردم شیرینی خدمات دولت را احساس نکنند لکن با وجود همه تبلیغات منفی و محدودیت‌هایی که اعمال شد، دولت نشان داده که فرصت‌های زندگی را در نقاط دور فراهم کرده است.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و تصمیمات اثرگذار دولت در این سفرها  گفت: ادامه این روش می‌تواند در انتخابات آینده دولتی از جنس دولت احمدی‌نژاد را بر سر کار بیاورد و حاشیه‌های ایجاد شده نیز برای ممانعت از این موضوع است.

بیگی افزود: تمام کارهای بزرگ دولت برخاسته از اعتماد دولت به آرمان های انقلاب و تبعیت از ولایت است و اقبال مردم به دولت نیز از این رهگذر حاصل شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی جوسازی‌های داخلی در خصوص قانون هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: برخی از افراد حرف‌هایی زدند که دشمنان را خوشحال کرد؛ ولی علی رغم تبلیغاتی که انجام دادند در کمال تعجب دیدند که دولت احمدی نژاد با موفقیت این طرح را اجرا کرد.

وی در ادامه گفت: قانون هدفمندی یارانه‌ها لازمه برقراری عدالت و و گام اول آن است؛ چرا که نظام توزیع ثروت در گذشته مبتنی بر بی‌عدالتی بود و این روند باید اصلاح می‌شد.

بیگی با بیان این که شرایط جدید اقتصادی نیازمند مدیریت است گفت: منابع حاصل از هدفمندی یارانه‌ها باید صرف توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال شود؛ لکن نباید تصور شود که بدون مهارت و حرفه‌آموزی می‌توان صاحب شغل شد.

وی تاکید کرد: بازار اشتغال تابع قوانین عرضه و تقاضا است و فرهنگ رایج در زمینه اشتغال باید تغییر یابد.

بیگی همچنین با تاکید بر استفاده از روش‌های علمی در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: کشاورزان ما علی‌رغم قیمت بالای محصولات و رنج و زحمت بسیار، بهره کمی از تلاش خود دارند و اصلاح این وضع نیازمند استفاده بهینه از منابع آبی و روش‌های نوین و علمی است.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: نهضت امام حسین(ع) حرکت بزرگی برای احیای سنت نبوی و جلوگیری از یک انحراف بزرگ در تاریخ بود.

وی افزود: امام حسین(ع) سرانجام نهضت عاشورا را می‌دانست لکن تکلیف الهی این بود که این کار باید انجام می‌شد گرچه در این وادی حتی برخی از افراد موجه، مانع حضرت شدند و عدم بصیرت مردم آن زمان نیز موجب محدودیت‌های زیادی برای امامان معصوم و شیعیان شد.

بیگی با اشاره به تبعیت ملت ایران از نهضت عاشورا، نقش آگاهی و بصیرت را در جامعه سرنوشت‌ساز دانست و گفت: بصیرت و آگاهی ملت ایران و اراده الهی مستتر در نظام اسلامی و خون‌هایی که در راه انقلاب ریخته شد، موجب تداوم و پایداری نهضت امام شد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها در موضوعات مختلف، توانست در پرتو بصیرت مردم مسیر پرافتخار خود را با قدرت ادامه دهد.

بیگی با اشاره به توطئه های دشمنان در طول 32 ساله انقلاب اسلامی افزود: دشمنان وقتی از ساقط کردن نظام اسلامی ناامید شدند همه تلاش خود را برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی به کار بستند؛ لکن نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه امروز نظام سلطه پایگاه‌های خود را در منطقه از دست داده است.

گفتنی است در این دیدار که معاون عمرانی استاندار هم حضور داشت، استاندار آذربایجان شرقی با حضور در جمع مردم خسروشهر و در گفتگوهای صمیمانه با آنان، با مشکلات و خواسته‌های مردم آشنا شد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ