سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دشمن آنند که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 90 تیر 19 , ساعت 6:30 عصر
از سوی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی اعلام شد:به زودی شاهد لوله‌گذاری فاضلاب در شهر خسروشهر نیز خواهیم بود.
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی از هزینه کردن هفت هزار و 210 میلیارد ریالی این شرکت برای طرح فاضلاب تبریز خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، رضا پوررجب اظهار داشت: طرح فاضلاب تبریز برای 8 هزار و 500 هکتار مطالعات انجام شده و در این مطالعات یک هزار و 870 کیلومتر خط انتقال ـ خطوط اصلی ـ فرعی مشخص شده که تا به امروز یک هزار و 260 کیلومتر لوله‌گذاری انجام یافته است.
وی گفت: طبق برنامه چهارم توسعه مقرر شده بود 38 درصد از مشترکان تبریز از تاسیسات فاضلاب استفاده کنند که با تلاش و کوشش پرسنل، مشاوران و پیمانکاران این شاخص به 51.6 درصد رسیده که این شاخص در کشور شاخص نمونه‌ای است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 74 کیلومتر لوله‌گذاری در سطح شهر تبریز در محله های بهار، آخونی، قره‌آغاج ـ دارائی جدید، امیرخیزی، رضوان شهر، ارم، طالقانی، شریعتی، کوچه باغ، حجتی، منظریه، سلیمان خاطر، قطران، خیام و مسیر کارخانه‌جات دروازه تهران انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: امسال نیز با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال 60 کیلومتر در محلات مختلف لوله‌گذاری فاضلاب انجام خواهد شد.
پوررجب یادآور شد: طرح فاضلاب اسکو، خسروشهر و سردرود از منابع داخلی در حال انجام است و بیش از 11 کیلومتر لوله‌گذاری در سطح شهر انجام شده و به زودی شاهد لوله‌گذاری در شهر خسروشهر نیز خواهیم بود.
این مسئول در ادامه گفت: برای مسکن مهر شهر جدید سهند بیش از 110 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: برای طرح آبرسانی مسکن مهر شهر جدید سهند ازخط انتقال آب زرینه‌رود به مقدار 360 لیتر در ثانیه استفاده خواهد شد.
وی متذکر شد: برای این طرح بیش از 22 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب، چندین باب ایستگاه پمپاژ و پنج باب مخازن آب به حجم 38 هزار مترمکعب احداث می‌شود.
پوررجب د پایان اذعان داشت: در حال حاضر هفت پیمانکار فعال در سایت‌های 54 – 250 هکتاری در حال عملیات اجرایی هستند و همه انشعابات آب و فاضلاب سایت 54 هکتاری به تعداد 8 هزار انشعاب نصب شده است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ