سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود رأیی ات، تو را می لغزاند و در مهلکه ها سرنگون می سازد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 90 تیر 14 , ساعت 11:57 صبح
 بخشدار خسروشهر گفت: موضوع فاضلاب خسروشهر از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم این بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از خسروشهر، تراب نوروزی در نخستین جلسه کار گروه سلامت و امنیت مواد غذایی بخش خسروشهر اجرای طرح فاضلاب را از طرح‌های ضروری دانست و اظهار داشت: پیرو مصوبات قبلی کار گروه سلامت خسروشهر، در اقدامی ضربتی طرح فاضلاب شهر آغاز می‌شود و همچنین محل دفع زباله‌های خسروشهر ساماندهی خواهد شد.
وی افزود: فاضلاب خسروشهر از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم این بخش است که با پی‌گیری‌های رئیس آب و فاضلاب خسروشهر طرح مطالعاتی آن به اتمام رسیده و به زودی عملیات احداث آن آغاز می‌شود که با اجرایی شدن این طرح یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مردم بخش حل خواهد شد و در مورد جمع‌آوری زباله‌ها نیز تصمیم‌گیری شد تا زباله‌ها به صورت تفکیک از مبداء جمع‌آوری شوند که این مسئله در بازیافت آن کارآمدتر خواهد بود.
نوروزی خواستار تشدید مبارزه با حیوانات موذی شد و افزود: اخیرا مشاهده می‌شود در سطح شهر حیوانات موذی اسباب سلب آسایش مردم شده‌اند و باید برای جمع‌آوری و از بین بردن آنها ارگان‌های مربوطه وارد عمل شوند.
بخشدار خسروشهر از رئیس مرکز بهداشت شهرستان تبریز خواست تا با توجه به افزایش نیاز بخش خسروشهر به آزمایش‌های ازدواج، در خصوص تسریع در تهیه سرکانتر و اجرای آزمایش‌های ازدواج اقدام کنند.
وی همچنین از خرید یک دستگاه آمبولانس برای بخش خبر داد و افزود: برابر مصوبه کار گروه سلامت یک دستگاه آمبولانس خریداری شده و به زودی برای خدمات‌رسانی تحویل داده خواهد شد.
نوروزی همچنین از خسروشهر به عنوان شهر سلامت در استان نام برد.
حسین خسروشاهی رئیس مرکز بهداشت تبریز نیز در این جلسه اظهار داشت: وسائل و تجهیزات آزمایشگاه سرکانتری خریداری شده و با بسترسازی‌هایی که انجام شده است به زودی نصب و راه‌اندازی خواهد شد تا شهروندان خسروشهری بتوانند از این آزمایشگاه استفاده کنند.
وی با تاکید بر تسریع عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح خسروشهر، خواستار بازگشایی اعتبارات مسکن مهر و بازنگری در طرح هادی روستایی بخش خسروشهر شد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ