سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از آنچه نمی دانید نمی ترسم؛ ولی بنگرید در آنچه می دانید چگونه عمل می کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 90 تیر 19 , ساعت 3:44 عصر
نام خسروشهر به خسروشاه تغییر می کند
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از خسروشهر از موافقت وزارت کشور برای تغییر نام این منطقه به خسروشاه خبر داد.

به گزارش ایرنا، احمد علیرضابیگی روز یکشنبه در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای تازه کند، با اشاره به اهمیت و توجه به روستاها، اظهار داشت: دولت در کنار توجه به شهرها توجه ویژه‌ای هم به روستاها دارد و اکنون روستاها و نقاط دور دست کشور کانون توجه دولت قرار گرفته است.

خسروشهر
وی افزود: دولت در تلاش است تا با فراهم کردن امکانات لازم ، مردم را علاقمند و دلگرم به معیشت در محل زندگی خود کرده و سعادت مردم را در همان جایی تامین کند که به آن تعلق دارند و با این برنامه ها موفق به کنترل مهاجرت شده است.
بیگی ، با تاکید بر اینکه روستاها باید به مرکز تولید کشاورزی و دامداری تبدیل شوند، گفت: کشور ما امروز شاهد یک تحول اقتصادی است و هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند گام بزرگی در این راستا باشد.
سالن ورزشی روستای تازه‌کند خسروشهر از مصوبات سفر دوم هیأت دولت به استان، با صرف شش میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.
این مجموعه در 20 هزار متر مربع فضای ورزشی احداث شده و دارای سالن ورزشی چند منظوره، قسمت‌های اداری، سالن رزمی و سکوهای تماشاگر بوده که در طول 11 ماه از محل اعتبارات استانی ساخته شده است. 

شهرستان خسروشهر در فاصله 20کیلومتری مرکز استانتبریز قرار دارد که حدود 45 هزار نفر جمعیت دارد در اوایل سال 60 نام این شهر از خسروشاه به خسروشهر تغییر کرد وحال بعد گذشت  30 سال دوباره نام قدیم را باز می یابد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ