سفارش تبلیغ
صبا ویژن
استمرار غفلت، بینایی را کور می کند . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 89 خرداد 30 , ساعت 3:45 عصر
 مجموعه تلویزیونی «تبریز مه آلود» به کارگردانی «محمدرضا ورزی» به زودی در شهرک غزالی کلید می‌خورد.

علی لدنی که تهیه کنندگی «تبریز مه آلود» را بر عهده دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، گفت: این سریال یک کار کاملا تاریخی است و به بخش‌هایی از زندگی عباس میرزا و فتحعلی‌شاه می‌پردازد.
وی افزود: داستان «تبریز مه آلود» را محمدرضا ورزی می‌نویسد و کارگردانی خواهد کرد.
لدنی با بیان اینکه «تبریز مه آلود» پیش از این «سال‌های خاکستری» نام داشت، اظهارداشت: در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگران هستیم و تا به حال حضور جمشید مشایخی، عنایت بخشی، محمد صادقی، محمدرضا شریفی‌نیا، الهام حمیدی و رزیتا غفاری در سریال قطعی شده است.
وی ادامه داد: این سریال در شهرک غزالی، کاخ مشیرالدوله، نیاوران، سعد آباد، گلستان و جنگل‌های سی سنگان واقع در شمال کشور تصویربرداری خواهد شد.
لدنی اظهارداشت: این سریال در 20 قسمت برای شبکه یک سیما تولید می‌شود و احتمال دارد در ایام دهه فجر از این شبکه به روی آنتن برود.


یکشنبه 89 خرداد 30 , ساعت 3:44 عصر

پژوهشگران انگلیسی و آمریکایی در تحقیقات خود نشان دادند که انتخاب اسم برای فرزندان بزرگترین چالش والدین است چرا که اسمها شخصیت انسانها را می سازند.


مهر نوشت:

 محققان انگلیسی با بررسی سه هزار خانواده دریافتند که یک پنجم والدین از اسمی که برای فرزندان خود انتخاب کرده اند پشیمان هستند. همچنین در تحقیقات دیگری که محققان دانشگاه نورث وسترن در ایلینویز انجام دادند مشخص شد که انتخاب اسم بسیار مهمتر از آن چیزی است که تاکنون تصور می شد و شاید به همین دلیل است که کتابهای اسم نزد مردم از محبوبیت بالایی برخوردارند.

به گفته این محققان، علم نشان می دهد که داشتن یک اسم زیبا و خوش آهنگ نه تنها احساس اطمینان فرد را افزایش می دهد بلکه موجب می شود دیگران به طور مثبت تری به وی نگاه کنند. دیوید فیلیو سرپرست این تیم تحقیقاتی اظهار داشت: اینکه افراد چه کار می کنند و به چه فکر می کنند اهمیت چندانی ندارد. در واقع مغز انسان به محض شنیدن اسمی که تلفظ می شود پالسهایی را ارسال و دریافت کرده و با توجه به اسم فرد درباره وی قضاوت می کند.

این دانشمند توضیح داد: "روشی که ما را با آن صدا می زنند یک نماد و یک آینه است. در واقع اسم همانند یک کارت ویزیت معرف و بیانگر شخصیت درونی ما است. آوا و معنایی که یک اسم دارد مستقیما بر روی رفتار و قضاوت دیگران نسبت به ما اثر می گذارد. آهنگ و معنای اسم یک فرد حتی بر روی تولید هورمونهای اکسیتوسین، دوپامین و اندورفین نیز اثر می گذارد. می توانیم بگویم نامی که ما را بدان می خوانند بر روی توسعه ما تاثیر می گذارد."

وی افزود: "گذاشتن یک اسم تا حدودی دخترانه بر روی یک پسر می تواند مشکلاتی جدی بر روی حس نا امنی وی ایجاد کند. همچنین اسامی خیلی اصیل و یا کمیاب می تواند اشخاصی بسیار متفاوت را بار آورند. براساس گزارش لایو ساینس، این محققان پس از تجزیه هزار و 700 ترکیب حرف و آوا دریافتند که گذاشتن اسامی دلپذیر و دخترانه بر روی دختران موجب می شود که آنها شخصیت زنانه تر و ظریف تری داشته باشند. این درحالی است که اسامی پسرانه و غیرمعمولی که بر روی دختران گذاشته می شود شخصیت این دختران را خشن تر و جدی تر می کند.

به گفته این دانشمند، دختران دبیرستانی که اسامی پسرانه ای چون اشلی یا شانون داشتند بیشتر به دروس ریاضیات و فیزیک علاقه مندی نشان می دادند درحالی که دخترانی که دارای اسامی دخترانه ای چون الیزابت یا کایلا بودند بیشتر به دروس علوم انسانی علاقه داشتند. همچنین در تحقیقات دیگری که دانشمندان دانشگاه ایالت واین در دیترویت انجام دادند مشخص شد افرادی که اسم آنها با حرف  A آغاز می شود زندگی طولانی تری نسبت به افرادی که اسامی با حروف آغازین B، C یا D دارند.

در این تحقیق که اسامی 10 هزار فرد از بین ورزشکاران، پزشکان و وکلایی که بین سالهای 1875 تا 1930 زندگی می کردند مورد بررسی قرار گرفت نشان داد افرادی که اسامی آنها اندرو، آنتونی و آلبرت بود به طور متوسط 5/9 سال دیرتر از همکارانی که اسامی آنها دایان، دنیل و دیوید بود زندگی کرده بودند.

متوسط طول عمر افراد با حرف D برابر با 2/69 سال و متوسط عمر افراد با حرف A برابر با 4/73 سال بود. این طبقه بندی همچنین از دیدگاه انتخاب شغل نیز جالب بود. به طوری که بیشتر افرادی که نام آنها "لارنس" با عبارت آغازین "لا" به معنی قانون بود وکیل و کسانی که اسمشان "دنیس" با عبارت آغازین "دن" مثل "دندان" بود دندانپزشک شده بودند.


یکشنبه 89 خرداد 30 , ساعت 3:42 عصر

 

 تابناک نوشت:

حجت‌الاسلام پناهیان؛ مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر در جلسه نقد فیلم «طلا و مس»، ساخت این فیلم را ادامه فیلم «مارمولک» کمال تبریزی در جهت اهانت به روحانیت و ارائه تصویری غیر واقعی از این قشر به جامعه دانست.

علیرضا پناهیان که در جمع دانشجویان سخن می‌گفت، با اشاره به یکی بودن تهیه کننده هر دو فیلم «مارمولک» و «طلا و مس»، به بخش های متعددی از فیلم پرداخته و تاکید کرد: «در هر دو فیلم ساخته شده توسط این تهیه کننده، ضربه به روحانیت مد نظر بوده اما در «مارمولک» به صورت مستقیم این امر صورت می‌گیرد و در «طلا و مس» صورت کار حفظ جایگاه روحانیت به نظر می‌آید اما در باطن مسائلی غیرحقیقی از زندگی روحانیون با هدف‌های قبلی ارائه می‌شود.»

وی که نقد خود را از جملات انتهایی فیلم شروع می‌کند تصریح می کند: «در این قسمت حب به انسان، زمینه رسیدن به حب الهی مطرح می‌شود که این مخالف صریح با موازین شرعی است.»

پناهیان، فرزند سالاری در خانواده روحانیت، پناه بردن یک روحانی جهت انجام اموری از خانواده به آهنگ‌های خارجی و غیر شرعی، تعلیم گرفتن ابراز احساسات روحانی فیلم به خانواده خود از یک پرستار بدحجاب، انجام امور مثبت اجتماعی توسط فرد روحانی در اوقاتی بدون لباس روحانیت، نمایش تحقیر و تمسخر روحانی سید فیلم در جامعه، انفعال روحانیت در اثرگذاری بر جامعه و بیشتر اثرپذیری از آن و سایر موارد متعدد از فیلم را ازجمله موارد توهین آمیزفیلم «طلا و مس» به جامعه روحانیت کشور قلمداد کرد.

انتقاد حجت الاسلام پناهیان به فیلم «طلا و مس» در حالی انجام می‌شود که این فیلم در میان مردم متدین و روحانیون و حوزویان با استقبال چشمگیری مواجه شده است.


یکشنبه 89 خرداد 30 , ساعت 3:41 عصر

پس از اختلاف نظر دولت و دانشگاه آزاد بر سر وقف این دانشگاه، مجلس رای به این وقف داد.


به گزارش خبرآنلاین، درحالیکه علی عباسپور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات ، وقف دانشگاه آزاد را بر اساس نظرات فقهی مقام معظم رهبری می‌دانست، نمایندگان مخالف این وقف تاکید داشتند که ایشان چنین نظری ندارند.

علی لاریجانی هم در واکنش به تذکر غضنفرآبادی و نورا تاکید کرد که مقام معظم رهبری هیچ نظر مشخص و منحصری درباره وقف دانشگاه آزاد نداشته‌اند.

به این ترتیب نمایندگان مجلس وقف اموال مراکز آموزش عالی و غیردولتی، غیرانتفاعی که هیات موسس یا هیات امنای آنها حق تصرف مالکانه نسبت به آن را دارند و تا تاریخ تصویب این قانون صیغه وقف آن جاری شده است و یا در آینده جاری شود معتبر دانستند.

بر این اساس، اساسنامه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی غیردولتی به پیشنهاد هیات موسس و حسب مورد به تصویب شورای گسترش وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت خواهد گرفت. همچنین فرایند اداری تصویب فوق در صورت آماده بودن مدارک نباید بیش سه ماه به طول بیانجامد.

گفتنی است اساسنامه اولیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی غیردولتی که فعالیت خود را با آن آغاز کرده و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است، همچنان معتبر بوده و هرگونه تغییر در آن با پیشنهاد هیات موسس و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت خواهد گرفت و کلیه مصوبات وضع شده مغایر با این تبصره لغو می‌گردد.

براساس مصوبه نمایندگان، وقف اموال مراکز آموزش عالی و غیردولتی، غیرانتفاعی و سایر موسسات غیردولتی غیرآموزشی که هیات موسس یا هیات امنای آنها حق تصرف مالکانه نسبت به آن را دارند و تا تاریخ تصویب این قانون صیغه وقف آن جاری شده است و یا در آینده جاری شود معتبر است. همچنین نوع وقف در این بند از نوع وقف آن است.


یکشنبه 89 خرداد 30 , ساعت 10:13 صبح

 رسول منتجب نیا در مصاحبه با روزنامه سیاست روز دیدگاههای خود در باره حوادث پس از انتخابات را تشریح کرد.

بخشهایی از اظهارات قائم مقام حزب اعتماد ملی را می خوانید:

  •  شرایط عمومی کشور را برای موشکافی و کالبدشکافی حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری مناسب نمی‌دانم
  •  متأسفانه پس از برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حرکت‌هایی در کشور شکل گرفت که علی‌رغم این‌که می‌شد آن را خوب مدیریت کرد‌ ولی به دلایلی حوادث فوق به درگیری، تضاد، کشمکش و حتی بدترین وضعیت یعنی کشته شدن تعدادی از مردم منتهی شد.
  • پس از آن از یک سو حرکت‌های تند و ساختار شکنانه‌ای در جامعه شکل گرفت و از سوی دیگر نیز برخورد‌های خشن و نامناسب با هویت نظام و ملت ایران از طرف نیروهای نظامی و انتظامی انجام شد. بنابراین در یک کلام می‌توان گفت که در سال 88 برخوردهایی در جامعه بروز پیدا کرد که طی سی سال عمر انقلاب نه تنها سابقه نداشت، که حتی هیچ کسی تصور رخدادن آن را هم نمی‌کرد.
  •  نخستین راهکاری که می‌تواند ما را از وضعیت فعلی خارج کند، این است که ما باید یک بار برای همیشه دست افراطیون هر دو جناح را از عرصه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کوتاه کنیم.
  • هم کسی که بر سر مردم می‌کوبد و هم کسی که شعارهای غیراسلامی و ساختار‌شکنانه طراحی و مطرح می‌کند، هر دو به یک اندازه به کشور آسیب وارد می‌کنند. هر دو افراطی هستند
  • جایگاه رهبری مافوق همه جریان‌ها و گروه‌ها و احزاب است. عقل و شرع و منطق و قانون حکم می‌کند که احدی به خود اجازه ندهد که در عرض رهبری حرکت کند. همه ما حتی مسئولان عالی‌رتبه و مراجع عظام تقلید باید خود را در طول رهبری ببینیم.
  • اینکه بگوییم اصلاح‌طلبان و یا رهبران جریان سبز با ضد انقلاب همصدا شده و به دنبال براندازی نظام هستند یک نظر افراطی است و کسانی که این تحلیل را ارائه می‌کنند، نمی‌خواهند کشور روی آرامش به خود ببیند.
  • یکی از نشانه‌های افراطیون این است که خودشان را تجلی حق می‌دانند و دیگران را باطل. این‌که بگوییم ما اصل نظام هستیم و رهبری و نظام در ما متجلی می‌شود و هر کس به ما انتقاد کرد، ضد انقلاب است و از خط نظام و انقلاب و اسلام خارج شده به طور قطع یک تحلیل افراطی است.
  • چه کسی گفته افرادی چون مهندس موسوی و آقایان کروبی و خاتمی مخالف نظام هستند؟ با کدام منطق و استدلال می‌توان پذیرفت کسانی مانند این 3 نفر که سال‌ها برای سربلندی اسلام و انقلاب مبارزه کرده و خون دل خورده‌اند، ضد انقلاب بوده و به دنبال براندازی نظام هستند؟
  •  یک زمانی شما از ما می‌خواهید که بگوییم انتخابات کاملا سالم برگزار شده و ما نتایج آن را قبول داریم که این امر هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد و ما یعنی اصلاح‌طلبان چنین حرفی نخواهند زد. حداکثر در قبال این موضوع سکوت می‌کنیم.
  • آن‌ها‌ که امروز قدرت و اختیار دارند باید با معترضان با اغماض رفتار کنند تا آرامش به جامعه بازگردد. آن‌ها‌ که فعلاً زمام امور دستشان است و صدا و سیما و پول و رسانه در اختیار دارند، اینها باید رأفت داشته باشند. معترضان که چیزی ندارند
  • شما یک بار آزمایش کنید و برای تلطیف فضا قدم بردارید، آن وقت ببینند که کروبی و موسوی و خاتمی چه می‌کنند. شما بنزین روی آتش نریزید ببینید آیا آرامش به کشور باز می‌گردد و یا نه؟ وقتی هر روز یک تهمت جدید به این آقایان در رسانه‌ها مطرح می‌شود و آن‌ها نیز هیچ روزنامه و صدا و سیما و حتی سایت فیلتر نشده‌ای برای دفاع از خود در اختیار ندارند، معلوم است آرامش به کشور بازنمی‌گردد.
  • وضعیت امروز اصلاح طلبان را می‌شود به کسی تشبیه کرد که در نیمه‌های شب او را کتک می‌زنند اما می‌گویند نباید فریاد بزند چرا که ممکن است مردم از خواب بیدار شوند. بیدار شدن مردم به فریادهای آن فرد ارتباطی ندارد. بلکه مقصر کسانی هستند که این فرد را مورد ضرب و شتم و فشار قرار داده‌اند. اگر مسئولان فعلی درایت به خرج داده و از رفتارهای حساسیت برانگیز خودداری کنند، به طور قطع بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

یکشنبه 89 خرداد 30 , ساعت 10:12 صبح

روزنامه رسالت از قول یک عضو مجمع روحانیون مبارز که نام وی معلوم نیست نوشته است:

یکی از اعضای موثر مجمع روحانیون مبارز گفته است مشکل اصلی جنبش سبز این است که چند نفر سوسول که هیچ تعهدی احساس نمی کنندو به خاطر دلبستگی ای که آنها به دنیا دارند، هوادار این جریان شده اند و اینها حاضر به دادن هزینه نیستند. این عضو مجمع روحانیون مبارز با حسرت از دوران اصلاحات و مشکلات فرا روی آن صحبت کرده و گفته آن زمان جریان مقابل و نیروهای هوادار آن به گونه ای پای کار جریان اصولگرایی بودند که اجازه نمی دادند معیار و اصول مورد قبول آنها زیر سئوال برود و در این راه بسیاری از مردم را همراه خود کرده بودند اما جریان اصلاحات دیروز و جنبش سبز امروز از حیث جذب نیرو دچار مشکل شده و چند نفر جوان سوسول و دنیاگرا که حاضر به پرداخت هیچ هزینه  و سختی نیستند هوادار جنبش سبز شده اند و حضور برخی از این جوانان و زن های بزک کرده که در تجمعات جنبش سبز شرکت می کنند به جای کمک به جریان سبز به آبروریزی جریان می انجامد و ما باید فکر اساسی برای جلب نیرو بکنیم و تلاش کنیم از جوانان جنوب شهر و افراد مذهبی برای جریان سبز یارگیری کنیم.


یکشنبه 89 خرداد 30 , ساعت 10:12 صبح

اولین بازتاب اعدام "عبدالمالک ریگی"؛ تروریست مورد حمایت آمریکا از خبرگزاری فرانسه بود.

این خبرگزاری لحظاتی پس از اعلام خبر اعدام ریگی؛ نوشت: ایرنا خبرگزاری رسمی ایران اعلام کرد عبدالمالک ریگی که به جنایات مرگباری در سیستان و بلوچستان استانی در جنوب شرقی ایران دست زده بود، اعدام شده است .

ایرنا گفت :" پس از تصمیم دادگاه انقلاب تهران ، عبدالمالک ریگی صبح یکشنبه اعدام شد. "

این خبرگزاری از یک بیانیه دادگاه نقل کرد:" سرکرده این گروه مسلح ضد انقلابی در شرق کشور مسئول سرقت مسلحانه ، سوء قصد ، حملات مسلحانه به ارتش و پلیس و همچنین مردم عادی بود. "

خبرگزاری فرانسه نوشت: ریگی در ماه فوریه در جریان یک تلاش دیدنی نیروهای امنیتی ایران دستگیر شد.


یکشنبه 89 خرداد 30 , ساعت 10:11 صبح

روزنامه کیهان در مقاله ای به دلایل رویکرد مخاطبان تلویزیون به سمت شبکه"فارسی وان" پرداخته و نوشته است:

باور کنیم به رغم تمام هزینه هایی که می شود و به علت استفاده از طرح و برنامه های دور از انقلاب محصولات صدا و سیما به طرز باور نکردنیی از متن مردم دور است ! پس اگر قرار باشد مخاطب در خانه 60 متری اجاره ای اش در حتی درهمین تهران خودمان و شغل غیر استخدامی اش و هزار و یک جور مشکلش بنشیند و زندگی های رویایی صداو سیمایی را ببیند خب با یک دکمه ساده همان موضوعات را با برهنگی و رقص می بیند «جذابیتش» هم بیشتر است ! و این همان تلخی دردناکی است که دل علاقه مندان به انقلاب را رنجه می کند

وقتی رسانه اولا: ارزش را در میان قشری جستجو می کند که کمترین هزینه ای برای انقلاب نکرده اند و ثانیاً : از هنرمندانی استفاده می کند که در پشت صحنه مخالفت عینی با مقدسات را دنبال می کنند، بدیهی است عامه مردم مرعوب آن چیزی می شوند که رسانه نشان می دهد! و برایشان به نوعی ارزش می شود. بنده اسم این پدیده را «تهرانیزه» کردن فرهنگ انقلاب اسلامی می گذارم. آفتی که ناخواسته و به علت استفاده از نیروهایی غیر متعهد به انقلاب و بدون شناخت از ریشه های آن ،با چهار شبکه 24 ساعته تهرانیزه شده به جان کسانی افتاده که بیشترین خدمت را به انقلاب کرده اند و شاهد آن گسترش روز افزون سریالها و تله فیلمهایی است که رنگ و بوی زندگی بومی مردم در آنها کمتر و کمتر می شود و آنگاه که قرار شود مخاطب چیزی را ببیند که اساساً با او بیگانه است بدیهی است که دستش به سوی دکمه های ماهواره می لغزد .


یکشنبه 89 خرداد 30 , ساعت 10:10 صبح

 بررسی طرح تعیین تکلیف و وقف مراکز آموزش عالی غیردولتی در مجلس بار دیگر به محل منازعه نمایندگان حامی دولت و حامی دانشگاه آزاد بدل شد.


به گزارش خبرآنلاین، محمدکریم شهرزاد نماینده حامی دولت اصفهان، در مخالفت با این طرح گفت: مرسوم بوده که مجلس در مواردی که  شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد می‌شده است، ورود نمی‌یافته و متقابلا نیز چنین بوده است.

وی با بیان اینکه در مورد مسائل آکادمیک و دانشگاهی باید مراکز فرهنگی وارد عمل شوند، از نمایندگان خواست تا  با مردم با صداقت صحبت کنند و افزود: بحث وقف دانشگاه آزاد اگر چه ممکن است پیشنهاد عادی‌ای به نظر برسد اما چرا مطالب را در جعبه سیاه می‌گذارید و رمز آلود با مردم سخن می‌گویید؟ چرا شفاف به مردم نمی‌گویید که این همه عجله برای چیست و چرا برخی اینقدر اصرار دارند که اساسنامه دانشگاه آزاد از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی اصلاح نشود؟

نماینده اصفهان با تاکید بر اینکه، همه بحث و دعوا بر سر آن است که مدیریت این دانشگاه به خطر افتاده است، ادامه داد: چرا می‌خواهید مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را که بر خلاف خواست یک مجموعه است،  دور بزنید؟ نمی‌شود که اگر کار تشکیلاتی به مذاق ما خوش بود آن را قبول داشته باشیم، وگرنه آن را دور بزنیم!

شهرزاد در پایان گفت: مثل این است که اگر اسم ما از صندوق انتخابات بیرون نیاید، بگوییم تقلب شده و جای دیگری باید به اعتراض ما رسیدگی کند!


یکشنبه 89 خرداد 30 , ساعت 10:9 صبح

 سایت روزنامه ایران با اشاره به توسل علنی رهبرمعظم انقلاب به حضرت بقیة الله(عج) در خطبه نمازجمعه 29خرداد سال گذشته ؛ به رمزگشایی این توسل توسط حجت الاسلام صدیقی پرداخت .

به گزارش خبرآنلاین امام جمعه موقت تهران در این خصوص چنین گفت :‌

 

  • قسمت آخر خطابه رهبر معظم انقلاب "سخن گفتن علنی ایشان با ولی عصر(عج)" بود چرا که تصرف تکوینی امام زمان(عج) هم در دل دشمن موثر است و هم در دل دوستان و مومنان.
  • تصرف در دل دشمنان برای این است که آنان تضعیف شوند و شرشان از سرمومنان کم شود و تصرف در دل مومنان برای ایجاد قوت قلب و شجاعت دادن به دوستان است.
  • در حقیقت مقام معظم رهبری همان زمان با توسل علنی به ولی عصر(عج) ، مملکت را از شر فتنه و فتنه گران رهایی بخشیدند.
  • وجود حضرت لطف است و برگی از درخت نمی افتد و گره ای باز نمی شود مگر به دست ایشان برای همین است که باید همیشه و خصوصا در مواقعی که غبار فتنه سنگین می شود  از ایشان استطاعت طلبید.
  • حضرت حجت(عج) به شیخ مفید (و به طور کلی به شیعیان در عصر غیبت)  امر فرموده اند که برای رفع فتنه ها، به شخص حضرتشان توسل شود، توسل علنی رهبر معظم انقلاب در این فتنه ها هم معنادار و مطابق دستور عام حضرت بود که البته مشخص است همیشه با پاسخ حضرتشان مواجه می شود.

         آقا در مقاطعی نظیر فتنه تیر 78 و همچنین فتنه سال گذشته با مخاطب قرار دادن حضرت در نماز جمعه و یا سخنرانی ها، می خواهند بگویند که این مملکت برای ایشان است و خودشان              هم از  آن محافظت می نمایند.

  • الحمدالله مقام معظم رهبری پرچم انقلاب را از خود حضرت دارند و برای نگه داری این پرچم هم خود امام زمان(عج) هستند که به ایشان کمک می کنند.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ