سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که مردم را به خدا خواند و خود به کار نپردازد ، چون تیرافکنى است که از کمان بى‏زه تیر اندازد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 89 خرداد 30 , ساعت 10:10 صبح

 بررسی طرح تعیین تکلیف و وقف مراکز آموزش عالی غیردولتی در مجلس بار دیگر به محل منازعه نمایندگان حامی دولت و حامی دانشگاه آزاد بدل شد.


به گزارش خبرآنلاین، محمدکریم شهرزاد نماینده حامی دولت اصفهان، در مخالفت با این طرح گفت: مرسوم بوده که مجلس در مواردی که  شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد می‌شده است، ورود نمی‌یافته و متقابلا نیز چنین بوده است.

وی با بیان اینکه در مورد مسائل آکادمیک و دانشگاهی باید مراکز فرهنگی وارد عمل شوند، از نمایندگان خواست تا  با مردم با صداقت صحبت کنند و افزود: بحث وقف دانشگاه آزاد اگر چه ممکن است پیشنهاد عادی‌ای به نظر برسد اما چرا مطالب را در جعبه سیاه می‌گذارید و رمز آلود با مردم سخن می‌گویید؟ چرا شفاف به مردم نمی‌گویید که این همه عجله برای چیست و چرا برخی اینقدر اصرار دارند که اساسنامه دانشگاه آزاد از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی اصلاح نشود؟

نماینده اصفهان با تاکید بر اینکه، همه بحث و دعوا بر سر آن است که مدیریت این دانشگاه به خطر افتاده است، ادامه داد: چرا می‌خواهید مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را که بر خلاف خواست یک مجموعه است،  دور بزنید؟ نمی‌شود که اگر کار تشکیلاتی به مذاق ما خوش بود آن را قبول داشته باشیم، وگرنه آن را دور بزنیم!

شهرزاد در پایان گفت: مثل این است که اگر اسم ما از صندوق انتخابات بیرون نیاید، بگوییم تقلب شده و جای دیگری باید به اعتراض ما رسیدگی کند!



لیست کل یادداشت های این وبلاگ