سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در صفت دنیا فرمود : ] مى‏فریبد و زیان مى‏رساند و مى‏گذرد . خدا دنیا را پاداشى نپسندید براى دوستانش و نه کیفرى براى دشمنانش . مردم دنیا چون کاروانند ، تا بار فکنند کاروانسالارشان بانگ بر آنان زند تا بار بندند و برانند . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 89 تیر 31 , ساعت 6:6 عصر

 سایت آفتاب نوشت:

محمدناصر سقای بی‌ریا مشاور محمود احمدی‌نژاد در امور روحانیت، اخیرا استعفای خود را تقدیم احمدی‌نژاد کرده است.

در حالی که بیش از یک هفته از تقدیم این استعفا به احمدی‌نژاد می‌گذرد اما هنوز پاسخی از سوی محمود احمدی‌نژاد در رد یا قبول استعفای مشاور امور روحانیت ریاست جمهوری ابراز نشده است.

برخی منابع علت استعفای سقای بی‌ریا را اختلاف نظر میان وی و احمدی‌نژاد درباره طرح عفاف و حجاب دانسته‌اند.

سقای بی‌ریا از شاگردان نزدیک آیت الله مصباح یزدی است و استعفای وی پس از دیدار با ایشان تقدیم دکتر احمدی‌نژاد شده است.


پنج شنبه 89 تیر 31 , ساعت 11:38 صبح
 سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز با داشتن بازیکنان کاملاً قدرتمند و کادر مدیریتی و فنی خوب هرگز در حکم آسانسور لیگ نیست و به دسته یک باز نمی‌گردد.

علی‌اکبر میثاقیان عصر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی در جمع اصحاب رسانه بر حضور مقتدرانه و قوی تیم فوتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر تاکید کرد.

*تیم فوتبال شهرداری رکوردهای ارزشمندی به دست آورده است
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به حضور تیم فوتبال شهرداری در لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص تیم فوتبال شهرداری در دسته اول کشور بازی‌ها با قدرت کامل ادامه یافت و با وجود اینکه دو بازی آخر برای ما تشریفاتی بود اما با قدرت حاضر شدیم و رکوردهای ارزشمندی به دست آوردیم.
وی اظهار داشت: در حال حاضر نیز تیم به واسطه فاصله زمان کم میان بازی‌های گذشته و بازی‌های هفته آتی نسبت به تیم‌های دیگر لیک برتر از آمادگی کمتری برخوردار است.

*70 درصد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز بومی هستند
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به ترکیب تیم فوتبال شهرداری تبریز اظهار داشت: از لیگ برتر هشت نفر گرفته‌ایم ولی در حالت کلی 70 درصد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز بومی هستند .
میثاقیان تاکید کرد: این حد از توجه به بازیکنان بومی در در کم‌تر تیم لیگ برتری وجود دارد و علاوه بر آن نیز تیم شهرداری تیم جوانی است و میانگین سن بازیکنان آن در حدود 25 سال است.
وی با اشاره به شرایط بدنی و آمادگی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز اظهار داشت:‌ بازیکنان جوان باستعداد و لایقی در فوتبال شهرداری تبریز حضور دارند و آتیه‌دار هستند.

*حاشیه‌سازی در تیم فوتبال شهرداری جایی ندارد
میثاقیان با تاکید بر استفاده از کادر مربی قوی و منسجم در تیم فوتبال شهرداری تبریز اظهار داشت:‌ با حسن تعاون و همکاری مطلوب در کادر فنی و بازیکنان در صدد دست یافتن به نتایج مطلوب هستیم.
وی اظهار داشت: حاشیه‌سازی در تیم فوتبال شهرداری تبریز وجود ندارد و من خود که روزی به عنوان قهرمان حاشیه‌سازی مطرح بودم در حال حاضر کاری در زمینه حاشیه سازی انجام نمی‌دهم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشار ه به جوّ مناسب حاکم بر فوتبال تبریز اظهار داشت: مردم تبریز مردم خوبی هستند و حمایت خوبی نیز صورت می‌گیرد و بنده به واسطه علاقمندی به مردم و فوتبال این شهر در شهرداری ماندگار شدم.

*شهرداری بهترین بازی خود را در مقابل استقلال انجام می‌دهد
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به حضور تیم فوتبال شهرداری لیگ برتر و ‌آغاز بازی‌ها از هفته آتی اظهار داشت‌: این تیم با سایر تیم‌ها متفاوت است و استراحت کمتری نسبت به دیگر تیم‌های حاضر دارد ولی با این وجود با قدرت حاضر می‌شود.
وی یکی از مشکلات تیم فوتبال شهرداری تبریز در حضور در لیگ برتر را کمبود آمادگی تیم دانست و اظهار داشت:‌ سعی داریم با برنامه‌ریزی تمرین مناسب خود را به حد ایده‌آل برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به بازی اول تیم فوتبال شهرداری مقابل تیم استقلال تهران تاکید کرد: شهرداری بهترین بازی خود را در مقابل تیم استقلال خواهیم داشت و این بازی اول برای ما بسیار مهم است.
میثاقیان تصریح کرد: سابقه مربیگری من در تیم‌های مختلف نشان داده که هرگز مقابل تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس کم نیاورده و بهترین عملکرد را داشته‌ام.
وی اظهار داشت: شهرداری سعی می‌کند تا در اولین سال حضور در لیگ برتر عملکرد مطلوبی از خود به جای بگذارد و با قدرت در لیگ برتر حاضر شود.


پنج شنبه 89 تیر 31 , ساعت 11:37 صبح

 

 روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از یک سایت خبری نوشت:

فرقه استعمار ساخته بهائیت با طرح جدیدی به میدان آمده است.  اخیراً فرقه ضاله بهائیت به منظور ترغیب زوج‌های بهائی برای افزایش جمعیت این فرقه انحرافی، پرداخت وام مسکن 5 میلیون تومانی و هدیه نقدی 500 هزار تومانی به نوزادان این زوج‌ها را در دستور کار خود قرار داده است. عوامل پشت پرده این فرقه در نشست‌های اخیر خود مصوب کرده اند، از اول مرداد ماه سالجاری به زوج‌های بهائی به هر تعدادی که صاحب فرزند شوند یک دفترچه حساب 500 هزار تومانی هدیه بدهد.


پنج شنبه 89 تیر 31 , ساعت 11:37 صبح
باران کوثری:پس از وقایع اخیر،شهرت بار مسوولیت خیلی سنگینی به همراه دارد

 

 باران کوثری در گفت و گو با روزنامه مردم سالاری گفت : شهرت در جامعه ای مثل ایران و به خصوص پس از وقایع اخیر، بار مسئولیت خیلی سنگینی به همراه دارد. یعنی شما موظف هستید که به آدمهایی که شما را می شناسند جواب بدهید و موظف هستید برای کسانی که شما را می شناسند کاری انجام دهید.

دیگر گفته های این بازیگر سینما بدین قرار است :‌

• به همین دلیل انقدر این مسوولیت سنگین است که مخصوصا در این شرایط از آن فراری هستم; چراکه مطمئن نیستم لایق آن باشم و از این موقعیت درست استفاده کنم.

• هنوز هم یک وقتهایی فکر می کنم اصلا مسیر زندگی من به شکل تصادفی تغییر کرده که اکنون بازیگر هستم; چراکه همیشه از دوران کودکی دلم می خواست پزشک شوم.

• پدر و مادر من به نوعی مخالف بودند که من هنر بازیگری را به شکل جدی دنبال کنم.

• من از تنهایی می ترسم و از آن فراری هستم.

• بازیگری تجربه نابی است. البته وقتی از بازیگری حرف می زنم به هیچ عنوان منظورم حواشی آن و زمانیکه خودتان را روی پرده می بینید نیست، بلکه دقیقا لحظه ای که مشغول بازی هستید را می گویم، لحظه ای که روی صحنه هستید، لحظه ای که جلوی دوربین هستید. این تجربه غریبی است که به نظر من تکرار نشدنی است و در هیچ کجای دیگری نمی توانید آنرا پیدا کنید و برای من نیز تجربه خیلی خیلی هیجان انگیزی است و اکنون که با آن آشنا شده ام واقعا دلم نمی خواهد آن را از دست بدهم.

• زمانی که نه سال داشتم، ولی با وجود سن اندکم به مادرم اصرار می کردم که اجازه بده من در فیلم روسری آبی بازی کنم. اما اگر بخواهم بگویم در مسیر درست بازیگری قرار گرفتم و شرایط تجربه آن به شکل واقعی فراهم شد باید به زیر پوست شهر اشاره کنم.


پنج شنبه 89 تیر 31 , ساعت 11:36 صبح

 

 سایت رجانیوز نوشت:

عفت مرعشی همسر آقای هاشمی رفسنجانی و فاطمه هاشمی دخترش برای ملاقات با مهدی هاشمی به دوبی سفر کردند.

به گزارش رجانیوز، این سفر در حالی دیروز چهارشنبه انجام شد که سارا لاهوتی دختر فاطمه هاشمی و عماد هاشمی فرزند محسن هاشمی نیز در دوبی به‌سر می‌برند. نفیسه اشراقی و فرزندانش زهرا و محمد مرعشی هم پیش از این به دوبی سفر کرده‌اند.

 


پنج شنبه 89 تیر 31 , ساعت 11:36 صبح

 

عکس‌آنلاین نوشت:

بن گر (Ben Gurr) عکاس خبری تایمز ?? توصیه را به عکاسان خبری در قالب یادداشتی نوشته است که در سایت Times منتشر شده است:

?- عکاسان باید با تمامی تجهیزات خود آشنایی کامل داشته باشند، احیاجی نیست که نگاهی فنی به قضایا داشته باشید، زیاد عکس بگیرید تا در طول زمان نوع نگرش شما، در عکس‌هایتان خودش را نشان دهد.

?- سوژه خود را با حس کنجکاوی بچه گانه زیر نظر بگیرید و در عین حال حواستان به پیش زمینه باشد.

?- از نور طبیعی استفاده کنید و همان چیزی را که می‌بینید در عکس‌تان ثبت کنید.

?- سعی نکنید روی سوژه تان تاثیر بگذارید یا به او بگویید که چه کاری انجام دهد، بگذارید سوژه خودش باشد، طوری که انگار شما آنجا حضور ندارید.

?- دوربین یک ابزار ساده برای عکاسی است: نگدارید ابزارها شما را از هدف‌تان دور کند.

?- پیشرفت‌های فن آوری در دوربین باعث کم شدن اشتباهات می شود، اما اگر شما مرتکب اشباهی شدید، از آن درس بگیرید

?- استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری برای افزایش کیفیت تصاویر پیش از حد مورد استفاده قرار می‌گیرید و در آن مبالغه می‌شود.

?- نوشتن شرح تصاویر برای بهبود بخشیدن به توضیح عکس باید ??? درصد دقیق باشد. همیشه املای نوشتاری نام‌ها را بررسی کنید.

?- با مردم صحبت کنید: آنها همیشه پر از اطلاعات مفید هستند.

??- بهترین عکس‌های شما اگر به موقع به دست سردبیر نرسند، بی‌ارزش خواهند بود و اخبار سوخته تلقی خواهند شد. همیشه در هر شرایطی راه‌های ارسال عکس‌های خود را درنظر داشته باشید.

و برای اطمینان: از شارژ بودن باتری‌های خود اطمینان حاصل کنید، پول خرد برای پارکبان‌ها همراه داشته باشید، همیشه باک ماشین خود را پر نگاه دارید و آماده هر اتفاق ناگهانی باشید.


پنج شنبه 89 تیر 31 , ساعت 11:35 صبح

 حجت الاسلام سیداحمد خاتمی با اعلام اینکه مواضع هاشمی رفسنجانی همان مواضع 26 تیرماه است گفت: آینده سیاسی آقای هاشمی به تصمیم رهبری و انتخابات آتی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری بستگی دارد.

به گزارش شبکه خبر دانشجو دیگر اظهارات وی در همایش سیاسی سپاه پاسداران لشکر 31 عاشورای تبریز، چنین است :‌

• سپاه پاسداران تنها یک نیروی نظامی نیست، بلکه یک نیروی نظامی، سیاسی و عقیدتی است که در قانون اساسی هم آمده است.

• پاسداران در مقابله با جریان فتنه بعد از انتخابات حضور بموقع داشتند.

• بسیاری از عوامل فتنه دستگیر شده‌اند و سران فتنه، خود می دانند که آرزوی برگشت به حکومت را به گور خواهند برد؛ همان طور که طاغوتیان آرزوی برگشت به وطن را به گور برده اند.


پنج شنبه 89 تیر 31 , ساعت 11:35 صبح

 

 روزنامه تهران امروز نوشت:

در اتفاقی بی‌سابقه منزل یک مرجع تقلید مورد هجوم سارقان قرار گرفته و به آن دستبرد زده شد. این مرجع تقلید که از جمله مراجع صاحب نامی است که در شهرستان مستقر است چندی پیش پس از مراجعه به منزل و پیاده شدن از خودرو هنگام ورود به منزل متوجه می‌شود شخص غریبه‌ای در غیاب خانواده‌اش وارد منزل شده و قصد سرقت از منزل را دارد.

 سارق مذکور با مشاهده این مرجع و استاد اخلاق پا به فرار گذاشته و از خانه متواری می‌شود. دقایقی پس از این واقعه یکی از نزدیکان این عالم جلیل القدر با مراجعه به منزل ایشان متوجه واقعه شده و دیگران را نیز مطلع می‌کند.

گفتنی است که در این حادثه عجیب به این مرجع عالیقدر صدمه‌ای وارد نشده اما کم کاری مسئولان و محافظان در این خصوص موجی از نگرانی‌ها را به وجود آورده است.


چهارشنبه 89 تیر 30 , ساعت 9:37 عصر
مردانی که انگشت حلقه شان بلند است بیش‌تر سرطان می‌گیرند

 

 تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که انگشت حلقه آن‌ها بلندتر است با احتمال سه برابر بیش‌تر ممکن است به سرطان پروستات دچار شوند.

در این مطالعه که روی مردان بستری در بیمارستان انجام شده است محققان متوجه شدند مردانی که انگشت حلقه دست راستشان بسیار بلند‌تر از انگشت اشاره است نسبت به مردانی که این دو انگشت تقریبا به یک اندازه است با احتمال بیش‌تری به سرطان پروستات دچار می‌شوند.
دانشمندان معتقدند بلندتر بودن این انگشت به علت قرار گرفتن یک فرد در معرض مقادیر زیاد هورمون تستسترون در درون رحم است.
البته دانشمندان در مطالعات قبلی خود به این نتیجه رسیده بودند که بلندتر بودن انگشت حلقه می‌تواند فوایدی هم داشته باشد. برای مثال مردانی که دارای این خصوصیت هستند با احتمال کم‌تری به بیماری‌های قلبی دچار می‌شوند.
هر سال بیش از 30 هزار مرد به سرطان پرستات دچار می‌شوند. این بدان معناست که در هر ساعت یک نفر به این بیماری مبتلا می‌شوند.
آخرین تحقیقات در دانشگاه گاچون در کره جنوبی انجام شده است و نتایج آن در دیلی میل به چاپ رسیده است. در طی این مطالعات 366 فرد بالای 40 سال که به دلیل مشکلات ادراری به بیمارستان مراجعه کرده بودند تحت بررسی قرار گرفتند. مشکلات ادراری می‌تواند نشانه هشدار دهنده‌ای از سرطان پروستات باشد.
آزمایش خون نشان داد مردانی که انگشت حلقه آن‌ها بسیار بلند‌تر از انگشت اشاره است با احتمال بسیار بیش‌تری ممکن است به سرطان پروستات دچار شوند. میزان آنتی‌ژن خاص پروستات در این افراد دو برابر میزان عادی است. این ماده شیمایی گاهی اوقات در مقادیر بسیار بالا در خون افراد مبتلا به سرطان پروستات دیده می‌شود.
اما با این حال محققان معتقدند نتایج این تحقیقات باید با احتیاط استفاده شود و نمی‌توان با توجه به همین مورد در مورد ابتلای یک فرد به سرطان پروستات قضاوت کرد.
تلگراف ، 21 جولای


چهارشنبه 89 تیر 30 , ساعت 9:36 عصر

 سایت روزنامه جوان نوشت :

چهره های ارشد جریان اصلاحات شب گذشته در منزل سید محمد خاتمی دورهم گرد آمدند.

این گردهمایی که به بهانه برگزاری هیات به شکل کاملا محفلی برگزار شده بود،پس از پایان مراسم شاهد گفت و گو های طولانی میان حاضرین بود.

در این مراسم که از ساعت 20 شب گذشته آغاز شد،میرحسین موسوی ،مهدی کروبی، برادران انصاری،شیخ یوسف صانعی،جمیله کدیور،شیخ قدرت علیخانی،هادی‌غفاری،مرعشی،موسوی‌لاری،نوروزی،قنبری،هاشمی و...در مراسم مزبور حضور داشته و به بررسی شرایط سیاسی کشور پرداخته اند.


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ