سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد خدا، قوت جان ها و همنشینی با محبوب است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 89 تیر 31 , ساعت 11:38 صبح
 سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز با داشتن بازیکنان کاملاً قدرتمند و کادر مدیریتی و فنی خوب هرگز در حکم آسانسور لیگ نیست و به دسته یک باز نمی‌گردد.

علی‌اکبر میثاقیان عصر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی در جمع اصحاب رسانه بر حضور مقتدرانه و قوی تیم فوتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر تاکید کرد.

*تیم فوتبال شهرداری رکوردهای ارزشمندی به دست آورده است
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به حضور تیم فوتبال شهرداری در لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص تیم فوتبال شهرداری در دسته اول کشور بازی‌ها با قدرت کامل ادامه یافت و با وجود اینکه دو بازی آخر برای ما تشریفاتی بود اما با قدرت حاضر شدیم و رکوردهای ارزشمندی به دست آوردیم.
وی اظهار داشت: در حال حاضر نیز تیم به واسطه فاصله زمان کم میان بازی‌های گذشته و بازی‌های هفته آتی نسبت به تیم‌های دیگر لیک برتر از آمادگی کمتری برخوردار است.

*70 درصد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز بومی هستند
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به ترکیب تیم فوتبال شهرداری تبریز اظهار داشت: از لیگ برتر هشت نفر گرفته‌ایم ولی در حالت کلی 70 درصد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز بومی هستند .
میثاقیان تاکید کرد: این حد از توجه به بازیکنان بومی در در کم‌تر تیم لیگ برتری وجود دارد و علاوه بر آن نیز تیم شهرداری تیم جوانی است و میانگین سن بازیکنان آن در حدود 25 سال است.
وی با اشاره به شرایط بدنی و آمادگی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز اظهار داشت:‌ بازیکنان جوان باستعداد و لایقی در فوتبال شهرداری تبریز حضور دارند و آتیه‌دار هستند.

*حاشیه‌سازی در تیم فوتبال شهرداری جایی ندارد
میثاقیان با تاکید بر استفاده از کادر مربی قوی و منسجم در تیم فوتبال شهرداری تبریز اظهار داشت:‌ با حسن تعاون و همکاری مطلوب در کادر فنی و بازیکنان در صدد دست یافتن به نتایج مطلوب هستیم.
وی اظهار داشت: حاشیه‌سازی در تیم فوتبال شهرداری تبریز وجود ندارد و من خود که روزی به عنوان قهرمان حاشیه‌سازی مطرح بودم در حال حاضر کاری در زمینه حاشیه سازی انجام نمی‌دهم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشار ه به جوّ مناسب حاکم بر فوتبال تبریز اظهار داشت: مردم تبریز مردم خوبی هستند و حمایت خوبی نیز صورت می‌گیرد و بنده به واسطه علاقمندی به مردم و فوتبال این شهر در شهرداری ماندگار شدم.

*شهرداری بهترین بازی خود را در مقابل استقلال انجام می‌دهد
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به حضور تیم فوتبال شهرداری لیگ برتر و ‌آغاز بازی‌ها از هفته آتی اظهار داشت‌: این تیم با سایر تیم‌ها متفاوت است و استراحت کمتری نسبت به دیگر تیم‌های حاضر دارد ولی با این وجود با قدرت حاضر می‌شود.
وی یکی از مشکلات تیم فوتبال شهرداری تبریز در حضور در لیگ برتر را کمبود آمادگی تیم دانست و اظهار داشت:‌ سعی داریم با برنامه‌ریزی تمرین مناسب خود را به حد ایده‌آل برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به بازی اول تیم فوتبال شهرداری مقابل تیم استقلال تهران تاکید کرد: شهرداری بهترین بازی خود را در مقابل تیم استقلال خواهیم داشت و این بازی اول برای ما بسیار مهم است.
میثاقیان تصریح کرد: سابقه مربیگری من در تیم‌های مختلف نشان داده که هرگز مقابل تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس کم نیاورده و بهترین عملکرد را داشته‌ام.
وی اظهار داشت: شهرداری سعی می‌کند تا در اولین سال حضور در لیگ برتر عملکرد مطلوبی از خود به جای بگذارد و با قدرت در لیگ برتر حاضر شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ