سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه در راه خدا با کسی برادری کند، خداوند در بهشت، او را به چنان منزلت والایی برمی کشد که با دیگر اعمالش بدان دست نمی یابد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 89 تیر 30 , ساعت 9:36 عصر

 

 عضو فراکسیون اقلیت مجلس گردهمایی چهرهای ارشد در شب گذشته را تکذیب کرد.

حجت الاسلام قدرت الله علیخانی عضو فراکسیون اقلیت مجلس در گفت و گو با خبرآنلاین با تکذیب دیدار خود با برخی چهر های اصلاح طلب، گفت:خبر دیدار و گردهمایی سران اصلاح طلب در سونای صدف از اساس کذب و نادرست است.

 برخی سایت های خبری اعلام کرده بودند این نشست با هماهنگی قدرت الله علیخانی برگزار شده است.

علیخانی با تکذیب این خبر تصریح کرد:حق شکایت اینجانب از رسانه هایی که این خبر کذب را منتشرکردند محفوظ می باشد.


چهارشنبه 89 تیر 30 , ساعت 9:35 عصر
 منبع : تابناک

سید حسن خمینی


چهارشنبه 89 تیر 30 , ساعت 9:33 عصر

 طرفداران حقوق حیوانات در چین تلاش می کنند تا سگها و گربه ها را از فهرست غذایی مردم این کشور حذف کنند.

 به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان مصرف گوشت سگ و گربه در چین بخشی از فرهنگ مردم است و در رستورانهای این کشور انواع غذاهای تهیه شده از گوشت سگ و گربه عرضه می شود.

انتقاد طرفداران حقوق حیوانات بویژه گردشگران غربی باعث شده است تا طرح ممنوعیت مصرف گوشت سگ و گربه در دستور کار دولت چین قرار بگیرد.

یک استاد دانشگاه پکن که رهبری این مبارزه را برعهده دارد می گوید این ممنوعیت نشان می دهد چین به سطح جدیدی از تمدن رسیده است.

گرچه سگها و گربه هایی که برای مصرف خوراکی کشته می شوند ، برای همین منظور تکثیر و پرورش داده شده اند اما ممکن است در میان انها سگ یا گربه ای هم پیدا شود که حیوان خانگی کسی بوده و گم شده باشد.

در زمان برگزاری المپیک پکن ،دولت دستور داد تا غذاهای تهیه شده از سگ و گربه از فهرست غذای رستورانها حذف شود تا باعث ناراحتی مسافران خارجی نشود.

بعلاوه با افزایش سطح استانداردهای زندگی مردم چین و افزایش شمار کسانی که سگ و گربه را به عنوان حیوان خانگی نگه می دارند ، حمایت ها از ممنوعیت مصرف گوشت این دو حیوان در چین بیشتر شده است.

با وجود این کارشناسان معتقدند تصویب قانونی برای ممنوعیت خوردن سگ و گربه ممکن است یک دهه طول بکشد.


چهارشنبه 89 تیر 30 , ساعت 9:32 عصر

 

 موسیقی ایران نوشت:

گروه موسیقی آریان جدیدترین اجرای خود را مردادماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد.

علی پهلوان خواننده گروه درباره جزئیات این کنسرت گفت: «گروه آریان 12، 13 و 14 مرداد هر شب در دو سانس (ساعت‌های 18 و 21:30) به اجرای برنامه می‌پردازد و در این اجراها که در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود، در کنار قطعات خاطره‌انگیز آلبوم‌های پیشین، چند ترانه جدید به همراه قطعاتی که قبلا اجرای صحنه‌ای نداشته‌اند توسط اعضای گروه اجرا خواهند شد.»

بلیت‌فروشی این اجراها از روز یکشنبه سوم مرداد ماه شروع خواهد شد.


چهارشنبه 89 تیر 30 , ساعت 9:32 عصر

 

 تابناک نوشت :

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی حکم دکتر یادگاری برای ریاست جهاد دانشگاهی را صادر نکرده است.

بنابراین گزارش هیات امنای جهاد دانشگاهی بعد از جلسات متعدد، دکتر یادگاری را به عنوان ریاست جهاد دانشگاهی تعیین و برای صدور حکم به رییس جمهور معرفی کرد.

اما دکتر احمدی نژاد، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتصاب یادگاری برای تصدی جهاد دانشگاهی موافقت نکرده است و تاکنون نیز وی در جهاد دانشگاهی حضور نیافته است.

گفتنی است طبق قانون، هیات امنای جهاد دانشگاهی که وزیران علوم، تحقیقات و فنآوری، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رییس جهاد دانشگاهی از جمله اعضای آن می باشند، رییس جهاد دانشگاهی را تعیین و برای انتصاب و صدور حکم به رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می کنند.


چهارشنبه 89 تیر 30 , ساعت 9:31 عصر

 

سایت البرز نوشت :

مسعود ده نمکی به انتقاد از برخی روحانیون پرداخت و روحانیونی که بدون مطالعه قبلی برای مردم سخنرانی می کنند آنان را همان کم فروشانی  دانست که خداوند در قرآن کریم سرزنش می کند .

بنابراین گزارش دیگر اظهارات ده نمکی در همایش اندیشه های آسمانی در مشهد بدین شرح است :

• علمای ما برای این که مخاطبانشان آنان را افرادی باسواد تصور کنند به جای ذکر حدیث از ائمه اطهار ، از سخنان دانشمندان و بزرگان اروپایی مصداق می گیرند.

• کسی که به منبر می رود و سخنران یا واعظ مجلسی است باید از قبل حداقل ده ساعت مطالعه داشته باشد تا بتواند مخاطب را جذب خود کند.

• متاسفانه برخی از روحانیون ما امروز به دکتر بودن خود بیشتر از حجه الاسلام بودنشان افتخار میکنندو این عنوان را در محافل مختلف پررنگ تر نشان میدهند.

• روحانیت ما باید با تسلط بر احادیث و روایات همان قال الباقر(ع) و قال الصادق(ع) را با افتخار به زبان بیاورند.

• امروز برخی از روحانیون ما با تاثیر گرفتن از هنرمندان و چهره های غربی از زبان و مثال آنان برای بیان خود استفاده میکنند.

• استفاده از هنر در بیان مفاهیم دینی و اخلاقی یک ابزار لازم است و برشمرده و این هنر هنرمند است که هدف دین و احادیث آن را با کلام روز و ابزار هنر دراختیار مردم قرار دهد.


چهارشنبه 89 تیر 30 , ساعت 9:30 عصر

 

 سایت روزنامه جوان نوشت :

دردیدار یک گروه سرمایه گذرای خارجی با مرد خاکستری اصلاحات،نحوه همکاری و جذب حمایت برخی کمک های خارج از کشور مورد بررسی قرار گرفته است.

چندی پیش گروهی از سرمایه داران یکی از کشورهای همسایه شمالی به هنگام حضور در تهران با مرد خاکستری دیداری داشتند.

گفته می شود در این جلسه موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و کمبود اعتبارات مالی برای پرحجم ساختن فعالیت های جریان فتنه از سوی مرد خاکستری اصلاحات مطرح شده است.درهمین زمینه این سرمایه گذاران خارجی به مرد خاکستری اصلاحات پیشنهاد داده اند که مجموعه نیروهای اصلاح طلب با تاسیس چند شرکت به فعالیت های هدفمند اقتصادی روی آورده و نگرانی خاصی بابت کمک های مالی در این زمینه نداشته باشند.

همچنین این افراد تصریح کرده اند که حاضرند برای راه اندازی شبکه ماهواره ای همکاری ها و کمک های لازم مالی در این زمینه را تقبل کنند.

گفتنی است منظور از مرد خاکستری اصلاحات ، موسوی خویینی ها است .


چهارشنبه 89 تیر 30 , ساعت 9:29 عصر

 

 واحد مرکزی خبر نوشت:

ورود پشه موذی به دهان گوینده خبر تلویزیون تایوان به هنگام اجرای زنده، او را مجبور به قطع برنامه کرد و در نهایت از استودیو خبر به بیمارستان کشاند. این پشه به قدری داخل دهان هوانگ چینگ شد که به دیواره نای او چسبید و باعث تنگی نفس شدید شد. مسئولان تلویزیون تایوان مجبور شدند تا زمان پیدا کردن جایگزین برای گوینده خبر، چهار دقیقه تبلیغات تلویزیونی پخش کنند.

هوانگ بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شد گفت: «هرگز فکر نمی‌کردم یک پشه چنین قدرت زیادی داشته باشد واقعا روز بدی بود.»


چهارشنبه 89 تیر 30 , ساعت 9:28 عصر

 

پارس توریسم نوشت:

به تازگی وقتی خبرنگار یکی از هفته‌نامه‌های معتبر به  پشت صحنه سریال مهران مدیری رفته و نتوانسته با او گفت وگویی بگیرد مدیری خبرنگار هفته‌نامه فوق را صدا زده و گفته: «دلگیر نباشید از من، من این روزها خوب نیستم.»

مدیری در ادامه می‌گوید: «مدتهاست غمگینم. اصولا این روزها زیاد خوب نیستم. در یک فرصت مناسب با هم پنجاه صفحه گپ می‌زنیم.»

مهران مدیری به روایت حامد بهداد
حامد بهداد که از دوستان نزدیک مدیری است سال گذشته در گفت وگویی با «نسل امروز» و در بخش‌هایی از مصاحبه درباره مهران مدیری گفته بود: «مثل مهران مدیری هرگز نمی‌توان پیدا کرد. مهران یک آدم خجالتی، ماخوذ به حیا و کم حرف است. من نمی‌فهمم آن مهران مدیری جلوی دوربین کیست؟ این مهران کیست؟»

بهداد در ادامه گفته: «چند وقت پیش مهران را دیدم. فهمیدم او سه سال در جبهه جنگیده. من این را نمی‌دانستم. شگفت زده شدم. نمی‌دانم این آدم‌ها برای چه به جبهه رفتند، اما یک دلیل خیلی بزرگ دارند؛ ایران. یک دلیل بزرگتر هم مادر است. دفاع از سرزمین‌مان در حافظه تاریخی ماست. دفاع از مرز وربوم کشورمان ومن تازه فهمیدم که یک وجه از وجوه مهران چه چیزی دارد که من ندارم؛ پختگی حاصل از جنگ. او جمله خیلی قشنگی گفت: «وقتی جنگ را ببینی یک شبه صد ساله می‌شوی!» من این حرف را قبول دارم. این حرف را می‌فهمم.»


چهارشنبه 89 تیر 30 , ساعت 9:26 عصر
 
سازمان لیگ برتر فوتبال درتازه ترین اطلاعیه خود قیمت بلیت ورودی ورزشگاه های فوتبال را اعلام کرد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، براساس این تصمیم، قیمت بلیت ورودی ورزشگاه آزادی در طبقه اول زیر و طرفین جایگاه 80 ، رو به روی جایگاه و پشت دروازه ها 40 و تمامی جایگاه های طبقه دوم 20 هزار ریال تعیین شده است.
همچنین قیمت بلیت های سایر ورزشگاه های کشور بنا به درخواست هیات های فوتبال استانی تعیین خواهد شد.
براساس این تصمیم قیمت بلیت های ورزشگاه ها در شهرستان ها 40 و یا 20 هزار ریال خواهد بود.
خاطرنشان می شود؛ مدیریت فروش بلیت های ورودی مسابقات لیگ برتر در فصل جاری برعهده سازمان لیگ برتر و هیات های فوتبال استانی است.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ