سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در سختی، دوست آزموده می شود . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 89 تیر 31 , ساعت 11:37 صبح
باران کوثری:پس از وقایع اخیر،شهرت بار مسوولیت خیلی سنگینی به همراه دارد

 

 باران کوثری در گفت و گو با روزنامه مردم سالاری گفت : شهرت در جامعه ای مثل ایران و به خصوص پس از وقایع اخیر، بار مسئولیت خیلی سنگینی به همراه دارد. یعنی شما موظف هستید که به آدمهایی که شما را می شناسند جواب بدهید و موظف هستید برای کسانی که شما را می شناسند کاری انجام دهید.

دیگر گفته های این بازیگر سینما بدین قرار است :‌

• به همین دلیل انقدر این مسوولیت سنگین است که مخصوصا در این شرایط از آن فراری هستم; چراکه مطمئن نیستم لایق آن باشم و از این موقعیت درست استفاده کنم.

• هنوز هم یک وقتهایی فکر می کنم اصلا مسیر زندگی من به شکل تصادفی تغییر کرده که اکنون بازیگر هستم; چراکه همیشه از دوران کودکی دلم می خواست پزشک شوم.

• پدر و مادر من به نوعی مخالف بودند که من هنر بازیگری را به شکل جدی دنبال کنم.

• من از تنهایی می ترسم و از آن فراری هستم.

• بازیگری تجربه نابی است. البته وقتی از بازیگری حرف می زنم به هیچ عنوان منظورم حواشی آن و زمانیکه خودتان را روی پرده می بینید نیست، بلکه دقیقا لحظه ای که مشغول بازی هستید را می گویم، لحظه ای که روی صحنه هستید، لحظه ای که جلوی دوربین هستید. این تجربه غریبی است که به نظر من تکرار نشدنی است و در هیچ کجای دیگری نمی توانید آنرا پیدا کنید و برای من نیز تجربه خیلی خیلی هیجان انگیزی است و اکنون که با آن آشنا شده ام واقعا دلم نمی خواهد آن را از دست بدهم.

• زمانی که نه سال داشتم، ولی با وجود سن اندکم به مادرم اصرار می کردم که اجازه بده من در فیلم روسری آبی بازی کنم. اما اگر بخواهم بگویم در مسیر درست بازیگری قرار گرفتم و شرایط تجربه آن به شکل واقعی فراهم شد باید به زیر پوست شهر اشاره کنم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ