سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قصه گوی شبی خوشتر از دانش، نیست . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 89 مهر 8 , ساعت 3:58 عصر
علی پروین و محمد پروین و نوه هایش
پنج شنبه 89 مهر 8 , ساعت 3:57 عصر

 

 دوستان نزدیک ما، چه اصفهانی و چه تهرانی و چه هر جایی هم، جوجه کباب‌ها را بدون ما خوردند...همه شیشه شکستند، کف پای ما را بخستند، حریفان همه مستند، زدند و زدند و زدند.

علیرضا افتخاری، خواننده مطرح موسیقی ایرانی، در پی تماس خبرنگار «تابناک» برای کسب اطلاع از آخرین فعالیت‌های هنری این هنرمند کشورمان، از برخی ناملایماتی که اخیرا برایش به وجود آمد گلایه کرد و شعری از صائب تبریزی خواند و گفت:

غمگین نی‌ام که خلق شمارند بد مرا

نزدیک می‌کند به خدا دست رد مرا

کیفیتم چو باده‌ی انگور شد زیاد

چندان که زد به فرق حوادث لگد مرا

ترسانده است چشم مرا خار انتقام

بازی نمی‌دهد گل روی سبد مرا

وی اضافه کرد: یکی از این میلیون‌ها نفر ر ا ندیدیم که حال ما را بپرسد. شاید احتیاط کردند. آنها خودشان را قاطی بازی نکردند؛ کم لطفی هم نکردند؛ اما نور خدا همه جا با ما بود.

ما که بت پرست نبودیم، کاری مردانه و مجنونانه کرده بودیم. حتما «قیامتی هم توی کاره ... خدا پرده زکارها بر می‌داره »، ما که نه خواب داریم نه خوراک. در این آشفته بازار کاری از ما بر نمی‌آید فعلا از چشم‌ها نهان شدیم و از ترس و هراس و امید، حتی آن شیر فروش محله، شیر که به ما نفروخت هیچ، به قند و نباتی محل هم گفت که به افتخاری تلخش را بفروش؛ منظورش نبات تلخ بود.

البته همراه با سخن تلخ. به هر حال ما مسافر این دو روز خیالاتیم . دوستان نزدیک ما، چه اصفهانی و چه تهرانی و چه هر جایی هم، جوجه کباب‌ها را بدون ما خوردند. نمی‌دانم آنها، آن دهان بازها، باز هم هوس بیزاری ما را دارند؟!

همه شیشه شکستند، کف پای ما را بخستند، حریفان همه مستند، زدند و زدند و زدند.

 


پنج شنبه 89 مهر 8 , ساعت 9:11 صبح
 
.
در یکی از تازه‌ترین آثار سینمایی «سیما فیلم» یک بازیگر ضدانقلاب فراری ایفای نقش می‌کند.

به گزارش سرویس اجتماعی «فردا» نوید اخوان ضد انقلاب ایرانی مقیم آلمان در این فیلم نقش ایفا می کند.

وی در چند فیلم ضد ایرانی و ضد نظام مانند «برای یک لحظه آزادی» به کارگردانی ضدانقلاب فراری آرش ریاحی ، «زنان بدون مردان» به کارگردانی شیرین نشاط و «سالامی علیکم» به کارگردانی ضد انقلاب فراری علی صمدی احدی نقش ایفا کرده است.

از اخوان کلیپ های مبتذل و غیراخلاقی موسیقی در شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب در حال پخش است.

از جمله سایر اقدامات وی علیه ملت ایران می‌توان به مصاحبه با صدای آمریکا و موضعگیری بر ضد نظام و همراهی جریان قانون‌شکن بعد از انتخابات می توان اشاره کرد.

کارگردان فیلم "چمدان "مانی حقیقی است که از 3 فیلم گذشته وی(آبادان، کارگران در حال کارند و کنعان) 2 فیلم به دلیل مضامین منفی تاکنون اجازه اکران نیافته اند.

پنج شنبه 89 مهر 8 , ساعت 9:9 صبح
 
به گزارش شیعه آنلاین:
 تاکنون شکایت های زیادی از سوی اتحادیه جامعه مسلمان ایتالیا مبنی بر وضعیت اسفبار مسلمانان شمال این کشور به مسئولین ایتالیایی تقدیم گردیده امّا نتیجه ای در بر نداشته است.

به گزارش بی باک بخش اصلی این شکایت ها مربوط به ممنوعیت در برپایی مراسمات دینی و حتی در مورد استفاده از غذای حلال می باشد که منجر به خدشه دار کردن کرامت و حقوق اولیه مسلمانان آن کشور گردیده است.

مسلمانان حتی اجازه تهیه غذاهای شرعی را ندارند مثلا در یکی از مدارس شمال ایتالیا دانش آموزان مسلمان را از خوردن غذا خارج از محوطه مدرسه در هنگام تحصیل منع کرده و آنها را مجبور به خوردن گوشت خوک می کنند!

تعداد مسلمانان در ایتالیا حدود یک میلیون نفر است و نزدیک به 700 مرکز اسلامی در نواحی مختلف این کشور وجود دارد که اتحادیه جوامع اسلامی بزرگترین این مراکز است که خود دارای 150 دفتر در ایتالیا می باشد و مقر اصلی آن در روم است.

پنج شنبه 89 مهر 8 , ساعت 9:5 صبح
 
 در آستانه سال تحصیلی جدید خودکارهایی منقوش پرچم آمریکا از سوی یک شرکت در برخی استان های کشور به فروش می رسد.

پس از چادرهای مسافرتی، کلاه و پوشاک مختلف که پرچم آمریکا در آن ها نقش بسته بود اخیراً یک شرکت به اصطلاح فرهنگی که دارای شماره بهره برداری نیز می باشد، خودکارهایی منقوش به پرچم آمریکا را از طریق بسته های خوراکی ـ فرهنگی در میان متقاضیان توزیع می کند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که دولت آمریکا با شیوه های مختلف اقتصادی و روانی سعی در تضعیف کشورمان دارد که نمونه اخیر آن اعمال تحریم های جدید علیه ایران و توصیه رعایت این قطعنامه توسط سایر کشورهاست.

از سوی دیگر نیز موضوع تهاجم فرهنگی بر روی محصولات ایرانی به ویژه لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان موضوعی است که از سال های گذشته وجود داشته و کارشناسان بسیاری در خصوص استفاده از تصاویر قهرمانان کارتون ها و شخصیت های سریال های خارجی بر روی کیف و سایر اقلام شکایت کرده اند.

از همین رو می توان ادعا کرد با در نظر گرفتن مسائل مربوط به فعالیت های آمریکا علیه ایران به نظر می‌رسد این اقدام تصادفی نبوده و نوعی اعلام جنگ نرم علیه کشور است.

گفتنی است، استفاده از تصاویر متضاد با فرهنگ کشور در میان محصولات مصرفی کودکان به امری عادی تبدیل شده است چرا که چندی پیش نیز علائم شیطان پرستی در "لپ لپ" یافت شده بود.

پنج شنبه 89 مهر 8 , ساعت 9:2 صبح
 
 یک کارشناس ازدواج و مبلغ مذهبی استرالیایی در نیوجرسی در مقاله‌ای که در مجله گلاموز به چاپ رسیده به دختران جوان توصیه می‌کند: در انتخاب همسر آینده خود دقت کنند و فهرستی از خصوصیات مردانی را ارائه کرده که از ازدواج با آنها باید پرهیز کرد.

پدر پات کانر که سابقه 40 سال ارائه مشاوره پیش از ازدواج دارد، این فهرست را بعنوان یک دستورالعمل کاربردی برای دختران نوجوان و جوان منتشر کرده است.

به گزارش نشریه ایج، کانر معتقد است: دختران باید به طور کامل ارزش‌ها و شخصیت‌ مردی که قصد ازدواج با او را دارند، مورد توجه قرار دهند و با این موضوع برخورد احساسی نداشته باشند.

بر اساس توصیه این کارشناس استرالیایی، دختران باید از ازدواج با پسرهایی که وابسته به مادر هستند، پسرهایی که در مسائل مالی افراط و تفریط دارند، مردانی که هیچ دوستی ندارند،‌ مردانی که شما را در حضور دیگران تحقیر می‌کنند، مردانی که نسبت به کارمندان زیردست خود بی ادب و گستاخ هستند، مردانی که نمی‌توانند به دیگران لبخند بزنند، مردانی که دوست ندارند اختیارات خود را با دیگران تقسیم ‌کنند و مردانی که همیشه شما را خنثی و بدون واکنش می‌خواهند، جدا خودداری کنند، چون در آینده زندگی زناشویی موفقی نخواهند داشت.

پنج شنبه 89 مهر 8 , ساعت 9:1 صبح
 

پنج شنبه 89 مهر 8 , ساعت 8:56 صبح

 

قانون ممنوعیت پوشیدن شلوار برای خانم ها در پاریس پس از 210 سال لغو شد.

 در حالی که در 7 نوامبر سال 1800 میلادی فرمانده شهربانی پاریس قانون ممنوعیت پوشیدن شلوار توسط خانم ها را به مورد اجرا گذاشته بود ، امروز شماری از نمایندگان انجمن شهر پاریس این قانون را لغو کردند.

بر پایه این قانون ؛ تنها خانم هایی که گواهی پزشکی داشتند با ارائه آن به ماموران پلیس می توانستند با شلوار در خیابان های پاریس حاضر شوند.

این قانون در دهه های اخیر اجرا نمی شد اما هنوز یک "قانون ثبت شده" بود.


پنج شنبه 89 مهر 8 , ساعت 8:55 صبح
آملی‌لاریجانی: کسانی که دم از عدالت می‌زنند خودشان مانع اجرای عدالت شده‌اند
 

 کسانی که دم از عدالت می‌زنند خودشان مانع اجرای عدالت شده‌اند

 آیت‌الله آملی لاریجانی از صدور قریب الوقوع کیفرخواست برای 50 نفر از متهمان پرونده بیمه خبر داد و گفت: با قاطعیت در این رابطه پیش رفته‌ایم و این راهی را که سپری نموده‌ایم چه بنده حضور داشته باشم و چه نه، این مسیر اساسا برگشت پذیر نیست.

 رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: توقع نداشتیم که عده‌ای که دم از عدالت می‌زنند خودشان مانع رسیدگی از برخی پرونده‌ها شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس آیت‌الله محمد صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در بیست‌یکمین همایش ائمه جمعه سراسر کشور از صدور قریب الوقوع کیفرخواست برای 50 نفر از متهمان پرونده بیمه خبر داد و گفت: با قاطعیت در این رابطه پیش رفته‌ایم و این راهی را که سپری نموده‌ایم چه بنده حضور داشته باشم و چه نه این مسیر اساسا برگشت پذیر نیست.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: توقع نداشتیم که عده‌ای که دم از عدالت می‌زنند خودشان مانع رسیدگی از برخی پرونده‌ها شوند.

لازم به توضیح است  روز 16 اسفند سال 88 آملی لاریجانی از دستگیری یک باند بزرگ اختلاس خبر داد.

رییس قوه قضائیه از شناسایی و دستگیری یک باند بزرگ مفاسد اقتصادی در یکی از شرکت‌های دولتی خبر داد و گفت: افراد این باند توانسته‌اند با جعل اسناد دولتی و قضایی، میلیاردها تومان به حقوق مردم و بیت‌المال خسارت وارد کنند که فقط میزان اختلاس یک نفر از آنان 6 میلیارد تومان می‌رسید.

در همان زمان این موضوع مطرح شد که یک مقام ارشد دولتی در رأس این شبکه اختلاس بزرگ میلیاردی قرار داشته و علاوه بر این مقام عالی‌رتبه، مدیر یک شرکت بیمه‌ای و تعدادی از مدیران و کارکنان دولتی حضور دارند.


چهارشنبه 89 مهر 7 , ساعت 6:37 عصر

 

روزنامه ایتالیایی " کوریاریه دیلا سیرا " علت نفوذ ویروس رایانه ای به تاسیسات اتمی ایران را اطلاعاتی دانست که توسط علی اشتری که پیشتر به اتهام جاسوسی در ایران اعدام شده بود در اختیار غرب قرارگرفته است.

سایت العربیه نوشت: این روزنامه به نقل از " گودیو اولومبیو " کارشناس معروف مسائل امنیتی نوشت: " ویروس Stuxnet که گزارش های متعددی از نفوذ آن به تاسیسات استراتژیک ایران وارد شده توسط چند سازمان امنیتی غربی و موساد در این کشور نفوذ کرده است.

بر اساس این گزارش ویروس ها از طریق یک برنامه مخصوص شرکت آلمانی زیمنس که در تاسیسات نفتی ، سکوهای دریایی ، نیروگاههای برق و تاسیسات اتمی ایران کاربرد دارد به رایانه های دولتی این کشور نفوذ کرده اند.

اولومبیو در مقاله خود با عنوان " ویروسی که تاسیسات نطنز را هدف قرارمی دهد " ، گفت :" ویروس ها پس از نفوذ در سیستم های تاسیسات ایران ، آنها را نابود می کند."

او افزود :" علی اشتری که پیش از این در ایران اعدام شد اطلاعاتی در مورد تاسیسات اتمی ایران به هدف نفوذ در این سیستم ها در اختیار موساد قرار داده بود."

به گفته اولومبیو " سازمان های امنیتی غربی اقدام به تاسیس شرکت های صوری در ایران نمودند و دستگاههای آلوده به ویروس وارد ایران کردند و به وسیله این دستگاهها جنگ الکترونیک خود علیه ایران را آغاز کردند."

او گفت :" باراک اوباما در سال 2009 دستور داده بود برای جلوگیری از پیشرفت برنامه اتمی ایران علیه این کشور جنگ الکترونیک آغاز شود."

معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات در مورداشتری  گفته بود که " اطلاعاتی در مورد مراکز تحقیقاتی، سازمان انرژی اتمی و برخی مراکز دفاعی و نظامی در اختیار اسرائیل قرار داده بود و برخی قطعات آلوده و معیوب را برای خرید توسط سازمان های ایرانی پیشنهاد می کرده که استفاده از آنها باعث شکست پروژه هایی شده که در برخی زمینه ها غیرقابل جبران است."


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ