سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس به جستجوی دانش برخیزد، فرشتگان بر وی سایه اندازند و در معیشتش برکت حاصل می شود و از روزی او کم نمی گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 89 مهر 8 , ساعت 8:55 صبح
آملی‌لاریجانی: کسانی که دم از عدالت می‌زنند خودشان مانع اجرای عدالت شده‌اند
 

 کسانی که دم از عدالت می‌زنند خودشان مانع اجرای عدالت شده‌اند

 آیت‌الله آملی لاریجانی از صدور قریب الوقوع کیفرخواست برای 50 نفر از متهمان پرونده بیمه خبر داد و گفت: با قاطعیت در این رابطه پیش رفته‌ایم و این راهی را که سپری نموده‌ایم چه بنده حضور داشته باشم و چه نه، این مسیر اساسا برگشت پذیر نیست.

 رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: توقع نداشتیم که عده‌ای که دم از عدالت می‌زنند خودشان مانع رسیدگی از برخی پرونده‌ها شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس آیت‌الله محمد صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در بیست‌یکمین همایش ائمه جمعه سراسر کشور از صدور قریب الوقوع کیفرخواست برای 50 نفر از متهمان پرونده بیمه خبر داد و گفت: با قاطعیت در این رابطه پیش رفته‌ایم و این راهی را که سپری نموده‌ایم چه بنده حضور داشته باشم و چه نه این مسیر اساسا برگشت پذیر نیست.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: توقع نداشتیم که عده‌ای که دم از عدالت می‌زنند خودشان مانع رسیدگی از برخی پرونده‌ها شوند.

لازم به توضیح است  روز 16 اسفند سال 88 آملی لاریجانی از دستگیری یک باند بزرگ اختلاس خبر داد.

رییس قوه قضائیه از شناسایی و دستگیری یک باند بزرگ مفاسد اقتصادی در یکی از شرکت‌های دولتی خبر داد و گفت: افراد این باند توانسته‌اند با جعل اسناد دولتی و قضایی، میلیاردها تومان به حقوق مردم و بیت‌المال خسارت وارد کنند که فقط میزان اختلاس یک نفر از آنان 6 میلیارد تومان می‌رسید.

در همان زمان این موضوع مطرح شد که یک مقام ارشد دولتی در رأس این شبکه اختلاس بزرگ میلیاردی قرار داشته و علاوه بر این مقام عالی‌رتبه، مدیر یک شرکت بیمه‌ای و تعدادی از مدیران و کارکنان دولتی حضور دارند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ