سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا همچون سوارانند که در خوابند و آنان را مى‏رانند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 89 مرداد 4 , ساعت 7:59 عصر
 
در چند روز اخیر نشریه ای به نام "اسراییل-کرد" بطور گسترده و بصورت رایگان در مناطق شمال غرب کشورمان توزیع می شود .

این ماهنامه با کمک و بودجه مستقیم تل آویو و با هدف تقویت روابط اسرائیل با کردها در منطقه کردستان عراق منتشر می شود. اولین شماره مجله ای با نام "اسراییل-کرد" به سردبیری د. باغستانی حدود یک سال پیش منتشر شده است.

همچنین این نشریه علاوه بر توزیع رایگان در مناطق کرد نشین ایران در کلیه روزنامه فروشی های اقلیم کردستان عراق بویژه شهر اربیل توزیع می شود این در حالی است که تاکنون روابط رسمی میان اقلیم کردستان عراق و رژیم اسراییل وجود ندارد و روابط دو طرف در چارچوب فرهنگی و غیررسمی سازماندهی شده است . گفتنی است چندی پیش رادیو اسراییل با ابراز خرسندی از افزایش نفوذ این رژیم در کردستان عراق مدعی شده بود حدود 90 درصد از کردها خواهان روابط مستقیم با این رژیم هستند.به ادعای رادیوی این رژیم کردهای عراق چشم به کمک اسرائیل دوخته اند و برخی نخبگان کرد عراقی برای برقراری روابط قوی میان دو طرف تلاش می کنند .

دوشنبه 89 مرداد 4 , ساعت 6:29 عصر
 شب نیمه شعبان از شب‌های عادی نیست و اعمال و فرایض خاصی برای آن ذکر شده است و در احادیث بسیاری، ارزش این شب را با شب‌های قدر یکی دانسته‌اند.

در برخی روایات اسلامی، به انجام اعمال و مناسک ویژه شب‌‌های قدر در شب نیمه شعبان سفارش شده است.
یکی از این روایات که در جلد 9 بحارالانوار آمده، از زبان پیامبر (ص) ذکر شده است که می‌فرماید: شب نیمه شعبان در خواب بودم که جبرئیل به بالینم آمد و گفت: ا‌ی محمد! چگونه در ا‌ین شب خوابیده‏ا‌ی؟ پرسیدم: ا‌ی جبرئیل مگر امشب چه شبی است؟ گفت: شب نیمه شعبان است. برخیز ا‌ی محمد! پس مرا از جا‌یم بلند کرد و به سو‌ی بقیع برد، در آن حال گفت: سرت را بلند کن! امشب درها‌ی آسمان گشوده می‏شوند، درها‌ی رحمت باز شده و همه درها‌ی خشنود‌ی، آمرزش، بخشش، بازگشت، روز‌ی، نیکی و بخشا‌یش نیز گشوده می‏شوند. ا‌ی محمد! هر کس امشب را با منزه داشتن خداوند، ذکر ‌یگانگی او، ‌یاد بزرگی او، راز و نیاز با او، نماز، خواندن قرآن، نمازها‌ی مستحب و آمرزش‌خواهی صبح کند، بهشت جا‌یگاه و منزل او خواهد بود و خداوند همه آنچه را که پیش از ا‌ین انجام داده و ‌یا بعد از ا‌ین انجام می‏دهد، خواهد بخشید.
در روایت دیگری کتاب «إقبال الأعمال» سید‌بن‌طاووس آمده است که «کمیل بن ز‌یاد» از امام علی (ع) چنین روا‌یت می‏کند: در مسجد بصره نزد مولا‌یم امیرالمؤمنین نشسته بودم و گروهی از ‌یاران آن حضرت نیز حضور داشتند، در ا‌ین میان ‌شخصی از ا‌یشان پرسید: معنا‌ی آیه 4 سوره مبارکه دخان «فِیهَا یُفْرَقُ کُلُّ أَمْرٍ حَکِیمٍ» (در آن شب که هر امری بر طبق حکمت خداوند تنظیم می‌شود) چیست؟
حضرت علی (ع) در پاسخ فرمودند: «قسم به کسی که جان علی در دست اوست، همه امور نیک و بد‌ی که بر بندگان جار‌ی می‏شود، از شب نیمه شعبان تا پا‌یان سال، در ا‌ین شب تقسیم می‏شود. هیچ بنده‏ا‌ی نیست که ا‌ین شب را احیاء دارد و در آن دعا‌ی خصر بخواند، مگر آن که دعا‌ی او اجابت شود.» پس از آن که امام از ما جدا شد، شبانه به منزل‌اش رفتم. امام پرسید: چه شده است ا‌ی کمیل؟ گفتم ا‌ی امیرمؤمنان آمده‏ام تا دعا‌ی «خصر» را به من بیاموز‌ی، فرمود: بنشین ا‌ی کمیل! هنگامی که ا‌ین دعا را حفظ کرد‌ی، خدا را در هر شب جمعه، ‌یا در هر ماه ‌یک شب، ‌یا ‌یک بار در سال ‌یا حداقل ‌یک بار در طول عمرت، با آن بخوان، که خدا تو را ‌یار‌ی و کفا‌یت می‏کند و تو را روز‌ی می‏دهد، و از آمرزش او برخوردار می‏شو‌ی، ا‌ی کمیل به خاطر زمان طولانی که تو با ما همراه بوده‏ا‌ی بر ما لازم است که درخواست تو را به بهتر‌ین شکل پاسخ دهیم، آنگاه دعای خصر (که به کمیل مشهور است) را انشاء فرمود.
روایات در فضایل شب نیمه‌شعبان بسیار است که در اینجا از ذکر آن خودداری کرده و تنها به اعمال مستحبی این شب، می‌پردازیم. علاوه بر خواندن دعای کمیل که بدان توصیه بسیار شده است، انجام اعمال دیگری نیز از ثواب بسیاری برخوردار است که در پی می‌‌آید:
اول؛ «غسل» که باعث تخفیف گناهان می‌شود.
دوم؛ احیاء ا‌ین شب به نماز و دعا و استغفار.
سوم؛ ز‌یارت امام حسین (ع) است که افضل اعمال ا‌ین شب و باعث آمرزش گناهان است.
چهارم؛ صلوات هر روز را که در وقت زوال وارد شده خوانده شود.
پنجم؛ هر ‌یک از اذکار «سبحان الله»، «الحمدلله»، «الله کبر» و «لا إله إلا الله» یک‌صد مرتبه گفته شود.
ششم؛ دعا‌ی تعلیم داده شده از حضرت صادق (ع) در شب نیمه شعبان که متن آن به شرح زیر است:
اَللّهُمَّ اَنْتَ الْحی الْقَ‌یومُ الْعَلی الْعَظ‌یمُ الْخالِقُ الرّازِقُ الْمُحیی الْمُمیتُ الْبَد‌یءُ الْبَد‌یعُ لَکَ الْجَلالُ وَلَکَ الْفَضْلُ وَلَکَ الْحَمْدُ وَلَکَ الْمَنُّ وَلَکَ الْجُودُ وَلَکَ الْکَرَمُ وَلَکَ الاْمْرُ وَلَکَ الْمَجْدُ وَلَکَ الْشُّکْرُ وَحْدَکَ لاشَر‌یکَ لَکَ ‌یا واحِدُ ‌یا اَحَدُ ‌یا صَمَدُ ‌یا مَنْ لَمْ ‌یلِدْ وَلَمْ ‌یولَدْ وَلَمْ ‌یکُنْ لَهُ کُفُواً اَحَدٌ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَاْغفِرْ لی وَارْحَمْنی وَاکْفِنی ما اَهَمَّنی وَاقْضِ دَ‌ینی وَ وَسِّعْ عَلی فی رِزْق‌ی فَاِنَّکَ فی هذِهِ اللیلَةِ کُلَّ اَمْرٍ حَییمٍ تَفْرُقُ وَ مَنْ تَشاَّءُ مِنْ خَلْقِکَ تَرْزُقُ فَارْزُقْنی وَ اَنْتَ خیرُ الرّازِق‌ینَ فَاِنَّکَ قُلْتَ وَ اَنْتَ خیرُ الْقاَّئِلینَ النّاطِق‌ینَ وَاسْئَلوُا اللّهَ مِنْ فَضْلِهِ فَمِنْ فَضْلِکَ اَسْئَلُ وَ اِ‌یاکَ قَصَدْتُ وَابْنِ نَبیکَ اعْتَمَدْتُ وَ لَکَ رَجَوْتُ فَارْحَمْنی ‌یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ.
خدا‌یا تو‌یی زنده و پا‌ینده والا‌ی بزرگ آفر‌یننده و روز‌ی‌دهنده زنده کننده و میراننده آغاز کننده و پد‌ید آورنده، برا‌ی تو است بزرگی و از آن تو است فضیلت و ستا‌یش و از آن تو است نعمت و جود و خاص تو است بزرگوار‌ی و از تو است فرمان و شوکت و خاص تو است سپاسگزار‌ی که ‌یگانه‌ا‌ی و شر‌یکی برا‌یت نیست ا‌ی ‌یگانه‌ ‌یکتا ا‌ی بی‌نیاز ا‌ی که فرزند‌ی ندارد و فرزند کسی نباشد و نیست برا‌یش همتا‌یی هیچ کس. درود فرست بر محمد و آل محمد و بیامرز مرا و به من رحم کن و کفا‌یت کن از من آنچه فکر مرا به خود مشغول کرده و قرضم را ادا کن و در روز‌یم گشا‌یش ده ز‌یرا که تو در ا‌ین شب هر کار محکمی را از هم جدا کنی و هر ‌یک از مخلوقات خود را بخواهی روز‌ی دهی پس روز‌یم ده که تو بهتر‌ین روز‌ی‌دهندگانی ز‌یرا تو خود گفتی و تو بهتر‌ین گو‌یندگان و ناطقان هستی که فرمود‌ی «از خدا بخواهید؛ از فضل او» پس من از فضل تو می‌خواهم و تو را قصد کردم و به فرزند پیمبرت اعتماد کردم و به تو امیدوارم پس به من رحم کن ا‌ی مهربانتر‌ین مهربانان.


دوشنبه 89 مرداد 4 , ساعت 6:27 عصر
آیت‌الله امجد: ارادت به امام زمان(عج) با قربان چشم و ابروت، فایده‌ای ندارد

 

 آیت الله امجد در گفت و گو با  خبرانلاین به نکته های زیبایی از آثار تفکر مهدویت اشاره کردند.

این استاد برجسته اخلاق عنوان کرد : " همان‏گونه که موجودات عالم بسته به استعداد خودشان از نور خورشید بهره‏مند مى‏شوند، انسان نیز از نور وجود امام زمان (ع) بهره‏مند مى‏شود . "

آیت الله امجد با اشاره به اینکه امام عصر بر وقایع جهان احاطه دارد، گفت : " ما معتقدیم حضرت در یک نقطه از عالم حضور فیزیکى دارند، اما از نظر احاطه وجودى، ایشان بر تمام جهان خلقت احاطه دارند و در واقع ملکه علمی دارند. ملکه علمى یعنى اینکه حضرت هرگاه اراده فرماید جایى را ببیند، مى‏بیند . او لازم نیست در حالت عادى و از نظر عنصرى ببیند بلکه در ملکه علمى‏اش، در علم اجمالى و علم تفصیلى‏اش هست . علم امام با علم خدا فرقى ندارد . قدرتش با قدرت خدا فرقى ندارد . فرقش وجوب و امکان است . خداى تعالى واجب بالذات است ولى ماسوى‏الله همه عالم امکان‏اند . آنچه خدا مى‏شنود او مى‏شنود . آنچه خدا مى‏بیند او مى‏بیند، آنجایى که خدا هست او هم هست . از تمام ذرات جهان از ازل تا به ابد اطلاع دارد . محیط است; چون خدا، محیط است . هر صفتى که خداى تعالى دارد او به حقیقت دارد . "


وی در ادامه بیان کرد: " وقتى انسان بداند که کسى حاضر و ناظر است و حرکات و اعمال او را مى‏بیند; از اعمال خود مراقبت مى‏کند . بنابراین توجه به حضرت بقیة‏الله روی رفتار انسان تاثیر می گذارد و اتفاقا انسان از حضرت بیشتر خجالت مى‏کشد تا خداى تعالى; چون یک سنخیتى بین خود و او مى‏بیند . مثل الان، ما انسان ها مى‏دانیم خدا حاضر و ناظر است ولى از او خجالت نمى‏کشیم اما از انسان ها خجالت مى‏کشیم . چون با آنها سنخیت داریم . با حضرت هم سنخیت داریم از نظر انسان بودن اما مى‏دانیم که آن حضرت احاطه وجودى دارند و همه اسرار خلقت را مى‏دانند . بنابراین ما باید از درون خودمان را بسازیم نه فقط از بیرون و ظاهر" .

استاد اخلاق درباره اینکه چگونه مى‏توان در حوزه جذب و عنایت امام عصر قرار گرفت، توضیح داد: " انسان به اندازه‏اى که در طیف مرحمت‏حضرت حجت (ع) و معرفتشان واقع بشود از آن حضرت بهره مى‏گیرد . شما ببینید، آهن‏ربا، براده‏هاى آهن را جذب مى‏کند اما، سنگ را جذب نمى‏کند . باید سنخیت ایجاد کرد . آن حضرت صفات عالیه دارد انسان هم باید صفات عالیه داشته باشد تا در حوزه جذب ایشان قرار گیرد.

انجام کارهاى نیک، عمل به دستورات شرع، داشتن صفات عالیه، داشتن اخلاق خوب، خدمت کردن به مردم، مهربان بودن، عاطفه داشتن . عاطفه از کمالات انسانى است . چون بزرگ‏ترین خادم بشریت انبیا و اولیا هستند و بزرگترین خادم بشریت امام زمان (ع) است; بنابراین با خدمت کردن مى‏توان با امام زمان رابطه برقرار کرد . انسان هر چه خدمتگزار صادق‏ترى براى مردم باشد ارتباطش با امام زمان (ع) قوى‏تر مى‏شود . بعضیها حاضر نیستند حتى نماز غفیله‏شان را براى انجام کار یک مسلمان ترک کنند، چنین شخصى چطور مى‏تواند با امام زمان ارتباط داشته باشد؟ نقل است امام صادق (ع) در اعتکاف بودند ولى رفتند کارهاى مردم را انجام دادند . برآورده کردن حاجت مؤمنان برابر با هزاران سال عبادت است . "


وی  همچنین درباره چگونگی ارتباط امام زمان (عج) با مردم ابراز کرد : " آفتاب کارش نور دادن و حرارت دادن است و اشیا به نسبت استعدادهاى خودشان، از این نور و حرارت استفاده مى‏کنند و کمال مى‏یابند . همان‏گونه که موجودات عالم بسته به استعداد خودشان از نور خورشید بهره‏مند مى‏شوند . انسان نیز از نور وجود امام زمان (ع) بهره‏مند مى‏شود . وقتى آفتاب به گل و ریحان مى‏تابد، بوى عطرش حال آدم را جا مى‏آورد، اما همین آفتاب وقتى به گندابى مى‏تابد بوى گندش را زیاد مى‏کند . بعضى وقت ها یک نقطه روشنى در وجود انسان هست که اشعه وجود امام زمان (ع) در آن نقطه اثر مى‏کند و آن نورانیت زیاد مى‏شود."


استاد اخلاق در توصیه ای به جوان ها گفت : "«امام شناسى‏» بهترین بحث‏براى جوانان است - که متاسفانه رایج نیست - تا جوان ها بتوانند امامشان را بشناسند . امام را بشناسند به نورانیت نه این که بگویند: قربان چشمان امام زمان (ع) بروم، قربان ابرویش بروم، قربان کفشش بروم، اینها فایده ندارد، کافى نیست . امام زمان که این نیست . امام زمان یک مقام الهى دارد که همه ما سر سفره او هستیم . باید بدانیم که سر سفره او هستیم . این سفره مال امام زمان است . این مغز ما مال امام زمان (ع) است. " 


دوشنبه 89 مرداد 4 , ساعت 6:25 عصر
امیر عاملی از شاعران کشور در سروده‌ای به بحث انتظار می‌پردازد.این سروده بدین شرح است:


ماه کنعانی برون آ‌ از نقاب
تا شود در ملک هستی انقلاب
ای سراپا ناز مستوری چرا؟
چون وصالت هست این دوری چرا؟
آسمانی مرد! ای نور نبی (ص)
ذوالفقار حیدری شور علی (ع)
ای ولی از عاشقان دوری مکن
شوعیان وصل مستوری مکن
در زمان غیبتت ای مهربان
ناله‌ها چون شعله شد بر آسمان
مسجد و محراب آتش می‌زنند
این منافق‌های دون بسکه بدند
بد به ماند بد به عالم می‌کنند
جشن را اندوه و ماتم می‌کنند
چند تایی نخبه نادان هنوز
یار شب گردیده‌اند و خصم روز
روز یعنی نایبت سیدعلی
این چراغ راه دین نور نبی (ص)
با نگاه کینه او را دیده‌اند
از امام و از شما رنجیده‌اند
یا بریدند از شهید و انقلاب
یا که دشمن کشته با گل‌های ناب
آفتاب معرفت مهدی بود
جملگی باشد نود او هست صد
«صد چو پیش آید نود هم پیش ماست»
منتظر بر تو دل درویش ماست
از مریدانت نظر هرگز مگیر
ما مریدیم و شما هستید پیر
پیر راهید ای امام مهربان
زین سخن داند همه کون و مکان
عده‌ای خصمند با ایران ما
یار دشمن کشته خصم جان ما
رفته با بیگانه ساغر می‌زنند
نیشها بر ما و رهبر می‌زنند
رهبر اما مهربانی می‌کند
نام خود را جاودانی می‌کند
ای امام ای آسمان پیمای ما
ای سبب بر شوق و هم غوغای ما
جلوه کن آمد زمان جلوه است
شد زمان امتحان و جلوه است
امتحان کن تا منافق گم شود
امتحان کن تا بینی خوب و بد
ما ولایت را مددکار آمدیم
ما عاشق اوییم آیا ما بدیم؟
نایبت سیدعلی را عاشقیم
دشمن خصم و ولی را عاشقیم
از ولایت تا تو راهی روشن است
هرکسی غیر از ولی اهریمن است
این فقیهان جان فشانی می‌کنند
با خلایق مهربانی می‌کنند
جمله با وحدت به دنبال ولی
رهسپارند با سیدعلی
هست رهبر را به سر عشق شما
ای امام حق عزیز آشنا
یوسف زهرا خریدار توایم
همچنان حلاج بر دار توایم
هرکجا هستی دعایت می‌کنیم
جان نثار ردپایت می‌کنیم

دوشنبه 89 مرداد 4 , ساعت 6:24 عصر

 

بنا بر توصیه‌ آیت‌الله وحید خراسانی، مقرر شده است که همه شیعیان و منتظران امام زمان (عج) ساعت 23 شب نیمه شعبان در هر جا که هستند دسته جمعی سوره یس و دعای فرج را قرائت کنند.

چندی پیش آیت‌الله العظمی وحید خراسانی در توصیه‌ای که به شاگردانشان داشته‌اند، از همگان خواستند که با توجه به تأثیر دعای همگانی و همچنین با برکت‌ بودن شب نیمه شعبان که شب و روز آن زمان استجابت دعاست، همه در ساعتی خاص در شب نیمه شعبان با هم سوره یس و دعای فرج را قرائت کنند.

وی ادامه داد: سزاوار است عموم مؤمنین و مؤمنات در آن شب عزیز پس از قرائت سوره یس و اهداء آن به آستان مقدس ولی عصر ارواحنا فداه و خواندن زیارت سلام علی آل‌یس، رأس ساعت 11 شب نیمه شعبان دعای فرج را بخوانند و تعجیل ظهور مولود نیمه شعبان را از خداوند متعال درخواست کنند.

آیت‌الله وحید خراسانی بیان داشت: همچنین مناسب است تا در تمامی مکان‌های مقدس و مجالس جشن و سروری که در آن شب تشکیل می‌شود، قرائت سوره یس و دعا و توسل همگانی انجام شود.


دوشنبه 89 مرداد 4 , ساعت 6:23 عصر

 

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

مسعود ده‌نمکی کارگردان فیلم‌های سینمایی «اخراجی‌ها» و «اخراجی‌ها 2» از آغاز مراحل پیش‌تولید «اخراجی‌ها 3» خبرداد.

ده‌نمکی در این باره اظهار داشت: «بعد از ساخت دو فیلم «اخراجی‌ها» برای تنوع در فضای کاری خودم کار در سینما را متوقف کرده و با کارگردانی سریال «دارا و ندار» فعالیت در تلویزیون را نیز تجربه کردم. هم‌اکنون نیز قصد دارم با ساخت «اخراجی‌ها 3» این داستان را به پایان برسانم.»

ده‌نمکی که به تازگی از سفر حج بازگشته در تشریح مراحل پیش‌تولید «اخراجی‌ها 3» گفت: «نگارش فیلمنامه به پایان رسیده و هدفمان این است در آینده‌ای نزدیک کار انتخاب بازیگران را نیز آغاز کنیم. به همین منظور با محمدرضا شریفی‌نیا به توافق رسیدیم و او به عنوان نخستین بازیگر به گروه «اخراجی‌ها 3» پیوسته تا ایفاگر ادامه نقش معروف خود باشد.»

ده‌نمکی با اشاره به اینکه «اخراجی‌ها 3» روایتی از دوران معاصر خواهد بود اضافه کرد: «تمام صحنه‌های مربوط به فیلم در فضای شهری و در تهران مقابل دوربین می‌رود.»


دوشنبه 89 مرداد 4 , ساعت 6:23 عصر
زندگی در دولت حضرت مهدی (عج) چگونه است

 

 «زندگی در دولت مهدی(عج)» به موضوعاتی نظیر مهدویت، غیبت، انتظار، ظهور، آرمان شهر شیعی و دولت مهدی(عج) اختصاص دارد.

 پنجمین جلد از مجموعه کتاب‌های حدیث زندگی با عنوان «زندگی در دولت مهدی(عج)» از سوی سازمان چاپ و نشر دارالحدیث منتشر شد. این کتاب 18 مقاله به قلم نویسندگان مختلف را دربر می‌گیرد که از شماره‌های گوناگون حدیث زندگی انتخاب شده‌اند.

در انتخاب مقالات این کتاب عواملی نظیر استواری علمی، جوانانه و کاربردی بودن، داشتن ادبیاتی امروزی و همچنین ارتباط با موضوعات دینی در نظر گرفته شده‌اند. این اثر برای تبیین ویژگی‌های آرمان شهر شیعی، ابتدا مفهوم آرمان‌گرایی را تعریف، سپس آمادگی و اقدام برای تحقق آرمان شهر را بیان کرده است.

آرمان شهر قرآنی، جامعه مدنی و جامعه آرمانی، موعود جهانی و ویژگی‌های عصر وی، آرمان‌شهر مهدی، اصلاحات در حکومت مهدی(عج)، سرمایه اجتماعی در عصر ظهور، ظهور موعود پاسخی به عدالت‌خواهی بشر و همچنین جهانی‌سازی و عدالت نیز از دیگر موضوعات بررسی شده در این کتاب به شمار می‌آیند. نویسنده در انتها به تشریح مسأله انتظار و شیوه پسندیده آن از دیدگاه شیعه پرداخته است.


دوشنبه 89 مرداد 4 , ساعت 7:58 صبح
فیروز کریمی : دیگر از این حرف ها خسته شدم

 

 فیروز کریمی به زودی راهی کربلا می‌شود.

فیروز کریمی مربی نام آشنای فوتبال ایران به زودی راهی کربلا خواهد شد. کریمی که هفته گذشته با تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز قرارداد داخلی امضا کرد اما این قرارداد هم اجرایی نمی شود، به زودی برای یک سفر زیارتی راهی کربلا خواهد شد. او در شرایطی به این سفر خواهد رفت که هنوز وضعیتش برای مربیگری در فصل آینده مشخص نیست. گویا این مربی در بین منشوری‌ها قرار دارد و در چند روز اخیر هم تلاش‌های کریمی برای مشخص شدن وضعیتش نتیجه نداده است.

کریمی هم مثل اکثر مربیانی که از آنها به عنوان منشوری نام برده می‌شود، معتقد است که مشکل خاصی ندارد و باید مجوز مربیگری‌اش صادر شود. در این میان اما موضع سازمان لیگ نسبت به سال گذشته تغییر نکرده و بد نیست این را بدانید که اختلاف شدیدی بین عزیز محمدی و آقا فیروز وجود دارد. کریمی با سفر به کربلا فعلا نمی‌تواند چند روزی پیگیر کارهایش باشد، او البته امیدوار است که پس از بازگشت به ایران بتواند بدون مشکل خاصی مربیگری کند.کریمی علاقه ای به حرف زدن درباره این مسائل ندارد و می گوید:« دیگر خسته شدم از این بحث ها. حتی نمی خواهم به این حرف های خنده دار گوش کنم. نهایتش این است که بازنشسته می شوم.»

 


دوشنبه 89 مرداد 4 , ساعت 7:57 صبح
روزنامه کیهان نوشت:

به علت تاخیر زیاد و معطلی یک ساعته، خبرنگاران به نشانه اعتراض جلسه نشست خبری استاندار همدان را ترک کردند. 

طبق دعوتنامه ارسالی از سوی اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان، نشست مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی کرم رضا پیریایی استاندار همدان با موضوع تشریح نتایج دور اول سفرهای شهرستانی وی قرار بود راس ساعت 9 صبح روز یکشنبه 3 مردادماه برگزار شود که علی رغم حضور به موقع بسیاری از خبرنگاران، پس از گذشت حدود یک ساعت، استاندار در جلسه حاضر شد.

بنابر همین گزارش در پی این تاخیر طولانی، خبرنگاران حاضر به نشانه اعتراض به بی نظمی صورت گرفته تصمیم به ترک جلسه خبری استاندار گرفته و از محل نشست خارج شدند و در جلوی درب ورودی با پیریایی و همراهان وی مواجه شدند.

متاسفانه به علت بی اعتنایی استاندار به حاضران در مواجهه با اعتراض آنان، عده ای از خبرنگاران از جمله خبرنگاران روزنامه های کیهان، اطلاعات، همشهری، جمهوری اسلامی، خبرگزاری های ایسنا و مهر و چند نشریه محلی حاضر به بازگشت به جلسه نشدند و نشست مذکور با حضور چند روزنامه و نشریه محلی و خبرگزاری ها و رسانه های دولتی برگزار شد.


دوشنبه 89 مرداد 4 , ساعت 7:56 صبح

 

روزنامه رسالت نوشت:

پس از کسب عنوان افتخار آمیز و غرور آفرین "بزرگ‌‌ترین مصرف کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه" که با تلاش یک گروه خاص از زنان کشورمان حاصل شد، به تازگی عده ای از زنان تهرانی(البته بانوان برخی از مناطق شمال شهر) که استفاده از این حجم لوازم آرایشی نیز نتوانسته آنان را به زیبایی مطلوب خود برساند! اقدام به استخدام آرایشگران مرد کرده اند تا شاید با سپردن اصلاح سر و صورت خود به دست این افراد بتوانند به آرزوی دیرینه خود برسند.

بدین ترتیب آرایشگران مرد در برخی نقاط شمالی شهر علاوه بر اصلاح موی مردان، به آرایش موی سر زنان نیز می پردازند.

البته این آرایشگران عمدتا در داخل منازل پذیرای مشتریان زن هستند که برای هر بار اصلاح نیز مبلغ ناقابلی در حدود یکصدهزار تومان دریافت می کنند.


<   <<   16   17   18   19   20   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ