سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنهان کننده دانش، به درستیِ دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 90 آبان 15 , ساعت 11:42 صبح

مدیرجهاددکشاورزی شهرستان تبریز گفت : بهسازی کانال آبرسانی داخل روستای آخوله از توابع خسروشهر ، با هزینه کرد یک میلیارد و چهل میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی ، به اتمام رسیده و 250 خانوار روستایی ، از مزایای این کانال آبرسانی بهره مند شدند. به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان ، صحابعلی اسکندری ، با اشاره به اهمیت این پروژه برای کشاورزان این روستا در آیین بهره برداری آن در جمع خبرنگاران گفت : این طرح زیر بنایی روستایی ، در مدت 2 سال و با طول کانال 1400 متر و عرض 70 سانتی متر به اجرا رسیده و 305 هکتار از اراضی زراعی روستای آخوله را پوشش قرار می دهد . بر اساس این گزارش وی ، ارتفاع این کانال سنگی و بتنی اجرا شده را 95 سانتی متر اعلام کرد و افزود : آب استحصالی این کانال از محل چاه های آب مجاز در منطقه و هم چنین رودخانه آجی چای تأمین می گردد . مدیرجهادکشاورزی شهرستان تبریز با اشاره به اهمیت استفاده درست و مدیریت صحیح بهره برداری از منابع تولید از جمله آب استحصالی گفت: ساخت این کانال آبرسانی از هدر رفت آب موجود برای تولید بخش باغی و زراعی این روستا در حد چشمگیری جلوگیری نموده و امکان زیر پوشش قرار دادن اراضی بیشتری را برای کشاورزان و بهره برداران امکان پذیر می سازد.


شنبه 90 آبان 14 , ساعت 10:27 صبح

راهپیمایی 13 آبان در خسروشهر

اقشار مختلف مردم  خسروشهر بویژه دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان با راهپیمایی و دادن شعارهای مختلف در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، این روز تاریخ ‌ساز را باردیگر به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حضور گسترده، پایبندی خود را به ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اعلام و با مشت های گره کرده خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

در این راهپیمایی قطعنامه سراسری قرائت و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم راهپیمایان به آتش کشیده شد.

در این بیانیه تاکید شده است: ما شرکت کنندگان در این تظاهرات، همراه با سایر آحاد و اقشار ملت انقلابی و ولایتمدار ایران، ضمن میثاق مجدد با آرمان های حضرت امام(ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون را فصل الخطاب همگان می دانیم و بر لزوم تلاش قوای سه گانه و تمامی جریان ها و جناح های سیاسی معتقد به انقلاب و نظام برای به کارگیری همه ظرفیت ها و فرصت های ملی در جهت تحقق منویات معظم له تاکید می کنیم.


شنبه 90 آبان 14 , ساعت 10:8 صبح

امام جمعه خسروشهر

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه خسروشهر ، در آستانه سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) و روز سیزده ابان ، گردهمائی ائمه جماعت مدارس منطقه خسروشهر با حضورحاج اقای ناصری امام جمعه محبوب منطقه و مسئولین اداره و 50نفر از ائمه جماعت مدارس در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد. دراین همایش امیر حقیان رئیس اداره با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت گفت : باید نمازخانه بهترین و جذابترین مکان مدرسه باشد و مدیران مدارس همیشه و در کنار دانش آموزان در برگزاری نماز جماعت مدارس با رافت و محبت حضور یابند.سپس حاج آقا ناصری امام جمعه محبوب منطقه با اشاره به تاثیرات نامطلوب ماهواره ، بر ضرورت تبلیغ و دعوت   همگانی برای حضور آحاد مردم در نماز جماعت و جمعه تاکید کرد.  

گردهمائی مدیران و معاونین مدارس منطقه خسروشهر با حضور مدیران و مسئولین اداره در هنرستان دخترانه حاج محمد صادقی برگزار شد .اهم موضوعات مطرح شده در جلسه هوشمند سازی مدارس،صرفه جوئی در حاملهای انرژی،ارزشیابی مستمر تحصیلی ،ارزشیابی همکاران ، نحوه دریافت کمک های مردمی،ضرورت برگزاری کلاسهای تقویتی د رطول سال ،برگزاری دوره های ضمن خدمت برای کتب جدیدالتالیف دوره ابتدائی،توجه به دانش آموزان خاص و دروس خاص در مدارس ، برگزاری زنگ نماز و طرح انس با قرآن و ... بوده است.


شنبه 90 آبان 7 , ساعت 1:54 عصر

تعدادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد خسروشهر از سرای خوبان تبریز بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،تعدادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد خسروشهر به مناسبت روز سالمند در سرای خوبان تبریز حاضر شده و از نزدیک سالمنمدان را مورد لطف و مهربانی خود قرار دادند .
با انجام هماهنگی های لازم توسط رئیس دانشگاه پیام نور واحد خسروشهر و امورفرهنگی این دانشگاه این مراسم اجرا شد و دانشجویان شرکت کننده دراین مراسم با اهدای گل و کادو به سالمندان آنها را مورد لطف و مهربانی خود قرار دادند .


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ