سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ قطره ای نزد خداوند، محبوب تر از دوقطره نیست : قطره خونی در راه خدا، و قطره اشکی در سیاهی [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 90 آبان 14 , ساعت 10:27 صبح

راهپیمایی 13 آبان در خسروشهر

اقشار مختلف مردم  خسروشهر بویژه دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان با راهپیمایی و دادن شعارهای مختلف در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، این روز تاریخ ‌ساز را باردیگر به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حضور گسترده، پایبندی خود را به ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اعلام و با مشت های گره کرده خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

در این راهپیمایی قطعنامه سراسری قرائت و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم راهپیمایان به آتش کشیده شد.

در این بیانیه تاکید شده است: ما شرکت کنندگان در این تظاهرات، همراه با سایر آحاد و اقشار ملت انقلابی و ولایتمدار ایران، ضمن میثاق مجدد با آرمان های حضرت امام(ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون را فصل الخطاب همگان می دانیم و بر لزوم تلاش قوای سه گانه و تمامی جریان ها و جناح های سیاسی معتقد به انقلاب و نظام برای به کارگیری همه ظرفیت ها و فرصت های ملی در جهت تحقق منویات معظم له تاکید می کنیم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ