سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از توحید و عدل پرسیدند ، فرمود : ] توحید آن است که او را به وهم در نیارى و عدل آنست که او را بدانچه درخور نیست متّهم ندارى . [نهج البلاغه]
 
شنبه 90 آبان 14 , ساعت 10:8 صبح

امام جمعه خسروشهر

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه خسروشهر ، در آستانه سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) و روز سیزده ابان ، گردهمائی ائمه جماعت مدارس منطقه خسروشهر با حضورحاج اقای ناصری امام جمعه محبوب منطقه و مسئولین اداره و 50نفر از ائمه جماعت مدارس در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد. دراین همایش امیر حقیان رئیس اداره با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت گفت : باید نمازخانه بهترین و جذابترین مکان مدرسه باشد و مدیران مدارس همیشه و در کنار دانش آموزان در برگزاری نماز جماعت مدارس با رافت و محبت حضور یابند.سپس حاج آقا ناصری امام جمعه محبوب منطقه با اشاره به تاثیرات نامطلوب ماهواره ، بر ضرورت تبلیغ و دعوت   همگانی برای حضور آحاد مردم در نماز جماعت و جمعه تاکید کرد.  

گردهمائی مدیران و معاونین مدارس منطقه خسروشهر با حضور مدیران و مسئولین اداره در هنرستان دخترانه حاج محمد صادقی برگزار شد .اهم موضوعات مطرح شده در جلسه هوشمند سازی مدارس،صرفه جوئی در حاملهای انرژی،ارزشیابی مستمر تحصیلی ،ارزشیابی همکاران ، نحوه دریافت کمک های مردمی،ضرورت برگزاری کلاسهای تقویتی د رطول سال ،برگزاری دوره های ضمن خدمت برای کتب جدیدالتالیف دوره ابتدائی،توجه به دانش آموزان خاص و دروس خاص در مدارس ، برگزاری زنگ نماز و طرح انس با قرآن و ... بوده است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ