سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیازماى تا دشمن آن گردى ، [ و بعضى این جمله را از رسول خدا ( ص ) روایت کرده‏اند : و آنچه تأیید مى‏کند از سخنان امیر مؤمنان ( ع ) است روایت ثعلب از ابن اعرابى است که مأمون گفت : اگر على ( ع ) نگفته بود « اخبر تقله » مى‏گفتم « أقله تخبر » . ] [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 90 خرداد 17 , ساعت 12:15 عصر

مسعود کیمیایی

تهران امروز نوشت:

کیمیایی معتقد است طی 20سال اخیر«جرم» نزدیک‌ترین فیلم به اوست. سینماگر مولف ما این‌بار قهرمانی خلق کرده که همچون بسیاری از کاراکترهای ماندنی کیمیایی از بیرون بریده و به درون پناه آورده، مردی که مردانگی‌اش را نمی‌فروشد و مرامش چیزی جز رفاقت و انتقام نیست و تقدیرش نیز چیزی نیست جز تنهایی. برای شناخت بهتر دنیای کیمیایی و قهرمانانش این چند جمله را که معرفی نسبتا کاملی از کیمیایی(به زبان خودش) است، بخوانید:

شخصی
- خیلی فاصله است بین اینکه وقتی وارد خونه می‌شی چراغ خونه رو خودت روشن کنی یا روشن باشه.
- تمام این سال‌ها زندگی خصوصی و اجتماعی من وارد نقد شده است.
- در کودکی وقتی می‌خواستم بروم سینما، پول حمام وسلمانی را می‌گرفتم ولی با آن پول می‌رفتم سینما. زیر شیر آب خودم را می‌شستم و سلمانی هم نمی‌رفتم. این شد پول سینمای من. دیگر از این زیبا‌تر نمی‌شود.
- علی پروین را دوست دارم. آدم دوست‌داشتنی‌ای است. بدون اداهای آکادمیک و دانسته‌های روز، مربیگری کرد و به‌خاطر برخورد مدیرانه و درست با بازیکنان موفق هم بود.
- در اسپانیا یک موقعی رئال‌مادرید را دوست داشتم ولی از وقتی شنیدم رئال مال پولدارهاست و بارسلونا خیلی کارگری و مرد‌می ‌است، نظرم برگشت.
- همانطور که سینما را از خود سینما آموختم، زندگی را هم از سینما یاد می‌‎گرفتم.
- یکی از زیباترین دوره های زندگی من، دورانی است که با قریبیان رفاقت‌های محلی، کوچه‌ای و سینمایی داشتم.
زندگی برای تو تکرار نمی‌شه تا یک عقیده آرمانی دیگر برای خودت پیدا کنی.

اجتماع
-
اگر می‌گذاشتند در دهه 60 فیلم‌هایم را راجع به سینمای جنگ و سینمای اجتماعی بسازم، قطعا می‌توانست الگوهای موثری برای سینما باشد.
- قیصر فاعلی فردی است که می‌خواهد تبدیل به فاعل اجتماعی شود.
- نقد اجتماعی برایم مهم است. تا نقد اجتماعی نداشته باشیم؛ نقد هنر نداریم و اصلا هیچ نقدی نداریم.
- رفاقت فهمیدن کار سختی است. همین جوری نیست که می‌گویند. می‌روند در کافه می‌نشینند و با هم قهوه می‌خورند و می‌گویند ما با هم رفیق هستیم. نه بابا! رفاقت این‌ها نیست. رفاقت خیلی گردن کلفت‌تر از اینهاست. رفاقت تاوان سختی دارد.
- نسل جوان امروز ایران رمانتیک نیست اما‌ ای کاش رمانتیسم را می‌فهمیدند.
- جواب مردم همیشه درست‌تر و صحیح‌تر از جواب روشنفکران است.
- قهرمان‌ها در آثار یک فیلم‌ساز، نویسنده یا شاعر شکل‌های متفاوتی دارند، همگی نمی‌توانند شبیه خالق خود باشند.
- آدم وقتی به هویت می‌رسد که یکی از خانه‌های اصلی درونش را تهدید شده ببیند و آن خانه صرفا «اخلاق» است.
- اینکه هنرمندانی هم اکنون به حذف هم کمر بسته‌اند، باخت بزرگی برای ماست.
- درست است که مدرنیته می‌تواند در اقتصاد، تکنولوژی و حتی مدنیت دخالت کند اما هرگز امکان ورود به درون انسان، وجدان و عشق را ندارد.
- همه چیز نسل ما بیرون خانه و با هم بود. وقتی زندگی می‌رود تو کوچه، اصل و زندگی تبدیل می‌شود به رابطه. رابطه با رفقا. حالا اینجاست که رفاقت می‌شود بزرگ‌ترین حکم.
- هر چیزی که شما را در جهان وادار به دروغ گفتن بکند عنصر کثیفی است.
- کسی مثل گدار می‌گوید وسترن مال لات‌ولوت‌هاست و نمی‌فهمد که جگرسوز‌ترین اسطوره‌های امروز آدم‌های تنهایی هستند که کنار پیاده‌رو‌ها نشسته‌اند.

 ادبیات
-
شاهنامه فردوسی نمونه احتیاج زمانه به قهرمان است که در گذر سال‌ها به یک داشته ملی و باوری وسیع تبدیل شد.
- در شعر عبید هم کمدی می‌دیدم، هم تراژدی و هم داستان‌های خیابانی. این برایم خوشایند بود.
- ادبیات هیچ وقت نمی‌تواند سینما را بسازد، تنها می‌تواندیک کلاف داستانی به آن بدهد، سینما روی صحنه به‌وجود می‌آید.
- زبان، آنجایی ساخته می‌شود که مردم هستند. زبان خود به خود و توی خلأ به وجود نمی‌آید.
- علت اینکه ادبیات ما در خارج از کشور هیچ حرکتی نکرده این است که مردم نیستند تا زبان را به‌وجود آورند.
- اگر من چیزی یاد گرفتم اول از همه در مدرسه بود. آب، بابا همان‌جا مرا فتح کرد. ادبیات و به ویژه شعر جزو آن چیزهایی است که ذهن مرا فتح کرد.
- اگر واقعا بخواهیم چیزهایی را نشان دهیم که در ذهن می‌گذرد و در سینما بیان نمی‌شود، مسلما بهترین وسیله رمان است.
- قوت خاص قصه در شکل روحیات و رابطه آدم‌هاست که اگر پای یک دوست داشتن مشترک به وسط کشیده شود غربت آن‌ها در درونشان آغاز می‌شود، یک نوع باز‌شناسی مجدد به‌آن‌ها دست می‌دهد.
- وقتی توی نوشتن جاری می‌شوید، می‌بینید یک سیلی است که راه افتاده و آرام آرام متوجه می‌شوی که خودت جلوی این سیل هستی و داری با آن می‌روی.
- احمدرضا آدم متفاوتی است، شعرش که به من می‌خورد دلم را زخمی می‌کند.

سینما
-
ما در 10سالگی پایمان به لاله زار باز شد، یادم هست فیلم‌هایی را که نمی‌دیدیم را، برای هم تعریف می‌کردیم، یعنی فیلمی که ساخته نشده بود و دوست داشتیم ساخته شود.
- مهم‌ترین مسئله برای هر هنرمندی خلق انسان کامل سرزمین خود است.
- اولین برداشتی که از بازیگر می‌گیریم همیشه بهترین برداشت است.
- به‌وجود آمدن یک درام، دلیلش بیشتر عاشقانه هاست، نکته این است که این عاشقانه‌ها، کجا و کی اتفاق می‌افتد، این است که موضوع را موضوع می‌کند... این عاشقانه‌ها در شهر یک جور است، در بیرون از شهر جور دیگر.
- در طبیعت ذهن هر هنرمندی امکان تکرار وجود دارد. یک صدا می‌خواند، اما شعر‌ها متغیرند.
- بازیگر وقتی هنرمند می‌شود که دیدش از پیچی بگذرد و به یک چشم‌انداز برسد وگرنه قبل از آن پیچ و چشم‌انداز بازیگر آدم خودپسندی است.
- این سریال‌ها هستند که به ذائقه سینمایی‌ این تماشاگر جهت می‌دهند. سلیقه‌اش عام‌سازی شده و این امکان رشد سینمایی که حرف‌اش رو می‌زنی، خیلی کم می‌کنه.
- جارموش را دوست ندارم، بازیگر است، نمایشگر. بیشتر سیرک‌بازه، اما هارتلی تو کارش تفکره.
- ریتم کند، حس نمی‌سازد. تحلیل هیچ‌گاه حس نمی‌سازد. تحلیل اگر خیلی قوی باشد، عقیده می‌سازد، نه حس. شما با تحلیل نمی‌توانید احساستان را نسبت به یک فیلم عوض کنید.
- اگر بتوانم خودم را فراموش کنم و جای آن کاراکتر بنشینم، کار تمام است، این یک اصل است.
- فیلمنامه‌هایم را یکباره می‌نویسم، پیوسته و پشت سرهم، «ضیافت» را شش عصر شروع کردم تا 9 صبح.
- هجوم این تفکر دیجیتالی، منظورم خود تفکره، نه دستگاه‌ها، قداست سینما رو ازش گرفته است.
- هیچ میانه ای با آدم نشسته، محیط بسته و فضای نشسته ندارم، سرپا بودن و خلق آدمی که میل به حرکت دارد، جزو نگاه من است.
- عباس کیارستمی بلد است هر طور فیلمی بسازد. سینمایش را می‌فهمم و دوست دارم نگاه کنم ولی دوست ندارم بسازم یا نمی‌توانم بسازم.
- برخی از این منتقد‌ها، در تاریکی ایستاده‌اند و در شرایطی که من در روشنایی‌ام، دارند با من حرف می‌زنند.
- فروتن باتجربه شده. او تقریبا دارد پا به سن بازیگری می‌گذارد، او به کاراکترهای فیلم‌هایم نزدیک شده است.
- من نمی‌پذیرم که کس دیگری چهارتا آدم بسازد، آن‌ها با هم گفت‌وگو داشته باشند، جایشان هم معلوم باشد، منِ کارگردان هم بروم دوربینم را بکارم و فیلم بگیرم. این برای من سینما نیست.
- مرحله ضبط را بیشتر از دیگر مراحل فیلمسازی دوست دارم، روی صحنه جایی است که تمام چیزهایی که رویایش را داشتی اتفاق می‌افتد.
- خیلی چیزها را به‌خاطر سینما از دست دادم، من از کنار سینما به آرامش و خوشبختی نرسیدم.

سیاست
-
وارد تاریخ معاصر شدن قضاوت می‌خواهد و این قضاوت آدم را به اشتباه می‌اندازد. به نظرم هر فیلم را باید در دوره خودش ساخت.
- فیلم«جرم» بخشی از جامعه را نگاه می‌کند و به این مسئله می پردازد که جرم را می‌شود استخدام کرد.
- هر حکومتی باید بداند یک نفر با چشمان باز نگاهش می‌کند و آن هنرمند است.
- تاریخ سیاسی حکومتی را دانستن، رجوع کردن به تاریخ هنر آن دوره است.
- شما از آن راهروهای سال‌های 48 تا 56 نگذشتی، همه‌اش دوران سختی بود، باید به خودت فکر می‌کردی، اینکه اثرت را سانسور کنی، نه خودت را.


دوشنبه 90 خرداد 16 , ساعت 10:34 صبح

ایت الله

طلاب سه دوره مقدمات، سطح و خارج را در طی تحصیل خود می‌گذرانند. این مسیر یک مسیر فقه محور است که دروس اصلی آن فقه و اصول فقه است و دیگر رشته‌ها مانند فلسفه و کلام و تفسیر در حاشیه قرار دارد. بسیاری از طلاب به صورت تخصصی به دیگر رشته‌ها گرایش می‌یابند. مانند دیگر نهادهای آموزشی مانند دانشگاه‌ها پس از طی هر مرحله به طلاب مدرک پایان دوره تعلق می‌گیرد. پس از دوره مقدمات مدرک سطح یک و پس از پایان جلد نخست کفایه که به صورت مدون پس از سال نهم تحصیل طلبه است، مدرک سطح دو تعلق می‌گیرد. با ورود به درس خارج فقه و اصول طلبه با ارائه پایان‌نامه مدرک سطح سه و پس از طی درس خارج با ارائه پایان‌نامه مدرک سطح چهار دریافت می‌کند.


نکته دیگر این است که این الفاظ در طول تاریخ دست‌خوش تغییر شده اند. مثلاً ثقة الاسلام که اینک برای طلاب مقدمات‌خوان و مبتدی به کار می‌رود در گذشته برای علمای بزرگ به کار می‌رفت مانند ثقةالاسلام کلینی. یا لفظ حجة الاسلام و المسلمین برای مراجع به کار برده می‌شد چنان‌چه بر روی رساله‌ها ی مرحوم آیت الله بروجردی می‌بیننیم، اما امروز این الفاظ معنای دیگری یافته‌اند. حتی برخی استعمال‌ها نوظهور و مربوط به سده‌ی اخیر است، لقب آیت الله العظمی پس از مرحوم بروجردی رایج شد.

کاربرد این القاب قاعده و قانون خاصی ندارد و توده‌ی مردم بیشتر از مرحله‌ی تحصیل در آن نقش دارند. به این معنا که در قوانین حوزوی قانونی نیست که گفته شود این مرحله‌ی تحصیلی مساوی این لقب است. اما عرف تحصیلات را نیز در نظر می‌گیرد.

مهم‌ترین این القاب عبارتند از: ثقة الاسلام، حجة الاسلام، حجةالاسلام والمسلمین، آیت الله، آیت الله العظمی.

ثقة الاسلام
ثقة الاسلام به طلاب مبتدی و مقدمات‌خوان اطلاق می‌شود. دوره ی مقدمات از آغاز طلبگی تا پایان کتاب شرح لمعه است که معمولا در شش سال به پایان می‌رسد. در این دوره طلاب با ادبیات عرب به طور مفصل و فقه و اصول به صورت نیمه استدلالی آشنا می‌شوند. واژه ی ثقة الاسلام کاربرد اندکی دارد و غالباً استعمال نمی شود.

حجةالاسلام
حجةالاسلام به طلاب دوره‌ سطح گفته می‌شود. در این دوره طلاب سه کتاب فرائدالاصول معروف به رسائل و کفایة الاصول را که در علم اصول نگاشته شده است به همراه کتاب مکاسب تلمذ می‌کنند. این کتب شامل فقه و اصول استدلالی است که به صورت متن محور تدریس می‌شود. این معمولاً چهارسال به طول می‌انجامد.

حجةالاسلام والمسلمین
با ورود به مرحله بعد و اشتغال به درس خارج، لقب طلاب کمی سنگین‌تر می‌شود و به آنان حجة الاسلام و المسلمین گفته می‌شود. دوره‌ی خارج ادامه دوره‌ی سطح است و در آن فقه و اصول به صورت مفصل و استدلالی بحث می‌شود با این تفاوت که متن محور نیست و استاد کتاب خاصی را محور درس قرار نمی‌دهد و بحث آزاد است. البته سیر درس و فهرست آن معمولاَ منطبق با یکی از کتب معروف است. برای نمونه بحث اصول غالباَ مطابق با سیر کتاب کفایه است، که در سالیان اخیر عده‌ای از بزرگان در صدد تکمیل این سیر بودند مانند آیت الله شیخ محمدحسین اصفهانی که الاصول علی نهجه الحدیث را با ترتیب و تبویب نو نگاشت و پس از وی به شهید آیت الله سید محمدباقر صدر نیز می‌توان اشاره کرد. سیر خارج فقه نیز غالباَ بر اساس کتاب عروة الوثقی یا شرایع است. مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی تحریرالوسیلهِ امام خمینی را محور سیر درس خارج فقه قرار داده بود.

آیت الله
آیت الله به کسی اطلاق می‌شود که دوره‌ی خارج را با موفقیت گذرانده باشد و به درجه اجتهاد رسیده باشد. اجتهاد به این معناست که این فرد این توانایی را دارد که خود با استفاده از ادله و مبانی فقهی و اصولی احکام را استخراج کند. مجتهد خود بر دو گونه است، کسی که در برخی از ابواب فقه مجتهد است که وی را مجتهد متجزی می‌نامند و کسی که در تمام ابواب فقه مجتهد است.

آیت الله العظمی
به مراجع تقلید آیت الله العظمی گفته می‌شود. مرجع تقلید مجتهد اعلم جامع الشرایط است. هر مجتهدی به مقام مرجعیت نمی‌رسد. برخی از این عنوان و مقام فرار می‌کنند مانند مرحوم سید محمد فشارکی و برخی به احترام استاد خود ردای مرجعیت بر تن نمی‌کنند مانند شیخ محمدعلی کاظمی نویسنده فوائد الاصول که تقریر نویس درس میرزای نائینی است و برخی خود قائل به مرجعیت دیگری هستند.

واژه‌هایی دیگر نیز برای تجلیل از مقام علمی روحانیون استفاده می‌شود مانند علامه. که بیشتر ناظر به جامعیت و ذوالفنون بودن است مانند علامه شعرانی و علامه طباطبائی.


یکشنبه 90 خرداد 8 , ساعت 12:0 عصر

سیلوی20 هزار تنی گندم در خسروشهر

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت کشور گفت: امسال چهار سیلوی جدید در آذربایجان شرقی احداث و به بهره برداری می رسد.

علی شامی نژاد  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود : با بهره برداری از سیلوهای فوق مجموع ظرفیت سیلوهای استان به 90 هزار تن خواهد رسید که گامی مهم و مثبت در راستای تقویت زیرساخت های کشاورزی و اقتصادی منطقه است.
وی، سیلوی آردسازی اطهر در شهرستان مراغه به ظرفیت 20 هزار تن، سیلوی آرد سازی اهر کار در شهرستان اهر با ظرفیت 30 هزار تن، سیلوی آردسازی ممتاز واقع درشهرستان خسروشهر با ظرفیت 20 هزار تن و سیلوی آرد سازی سراب با ظرفیت 20 هزار تن را سیلوهای احداثی در سطح استان عنوان کرد که امسال به بهره برداری خواهند رسید.
شامی نژاد گفت : با توجه به هماهنگی و پیگیریهای انجام یافته در سال گذشته در خصوص افزایش ظرفیت ذخیره سازی کالای استراتژیک استان در مناطقی که نیاز به ایجاد سیلو دارند، سیلوهای فوق در جوار کارخانجات آردسازی ایجاد می شوند.
وی افزود: سیلوهای مذکور با مساعدت کارگروه اشتغال و توسعه استان از محل اعتبارات بنگاه های اقتصادی زودبازده و سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری خواهند رسید.


یکشنبه 90 خرداد 8 , ساعت 9:53 صبح

خسروشهر

 به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه خسروشهر ، به منظور آ شنائی فرهنگیان با عوامل تاثیر گذار در تربیت ، همایشی با حضور اعضای کانون بسیج فرهنگیان در سالن اجتماعات اداره برگزار شد . در این همایش آقای شعبانی رئیس سازمان ملی جوانان استان در رابطه با نکات مهم و زیر بنائی که در تربیت فرزندان تاثیر بسزائی دارد سخنرانی کرد . 


شنبه 90 خرداد 7 , ساعت 6:3 عصر

یاد و خاطره 65 شهید خسروشهر همزمان با سالروز فتح خرمشهر گرامی داشته شد.

آرامگاه شهدای خسروشهر

مهندس اشرف نیا معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم فاتحان خرمشهر را مردان آزاده ای دانست که با تکیه برایمان از جان خود گذشتند و امنیت امروز را برای ایران به ارمغان آوردند .

حجت الاسلام ناصری امام جمعه خسروشهر نیز افزود: شهدای انقلاب اسلامی ایران همان ادامه دهندگان راه بانوی ولایت مدار اسلام بودند که در فتح خرمشهر برای دفاع از اسلام از جان خود گذشتند


شنبه 90 خرداد 7 , ساعت 10:54 صبح

بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی، سه نفر در اثر سانحه رانندگی در شهرستان خسرو شهر از توابع این استان جان باختند.

تصادف در ورودی خسروشهر

 در این سانحه یک دستگاه تریلی با یک دستگاه موتور سیکلت در جاده آذرشهر، ورودی شهرستان خسروشهر برخورد کردند.
در اثر این برخورد یک زن، یک مرد و یک دختربچه که سرنشینان موتورسیکلت بودند در دم جان باختند.
بر اساس این گزارش، علت حادثه سرعت بالا و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی دو اعلام شده است.
نبود ورودی مناسب یکی از علل تصادفات در شهرستان خسروشهر است که سالانه باعث تصادفات زیادی در این مسیر میشود

لازم به ذکر است هرسه نفر کشته شده اعضای یک خانواده و از اهالی روستای اسفهلان خسروشهر بودند. 


جمعه 90 خرداد 6 , ساعت 5:13 عصر

ساختمان ویران شده(آخرین مراحل جوشکاری بنا در مورخه 29/1/90)

چون به قوائد ورسوم نامه نگاری  زیاد مطلع نیستم اگر هم خطا ویا زبانم لال جسارتی باشد به بزرگی خود ببخشید چون از دولتی زخم خورده ام که شعارش عدالت بود شاید زبانم تند باشد .

این نامه ای است از جوانی 27 ساله که زندگی وداروندارش در عرض یک ساعت خاکستر شد  جوانی که میهنش را دوست دارد جوانی که شاید خطایش حرکت رو به جلو باشد .هرگاه که تلویزیون تخریب خانه های مظلومین فلسطینی که توسط صهیونیست های مزدور تخریب میشودرا نشان می دهد دل هر انسان آزاده ای به درد در می آید وقتی که صاحب خانه گرداگرد خانه اش می دود التماس می کند وبر سر وسینه میزند این حس بیشتر می شود که گناه این بندگان خدا چیست .

 اما روز سه شنبه 27/2/90 خانه وزندگی که من برای خود می ساختم جلوی چشمانم توسط عوامل راه وترابری استان آذربایجانشرقی به ویرانه  ای مبدل شد آیا این ظلم نیست کجای این کار شبیه عدالت است کدامین قاضی عادل دستور تخریب این چنینی میدهد( در حالی که از شروع ساخت وساز کمتر از بیست روز می گذشت) بدون هیچ اخطار واحضاری.

ساختمان ویران شده(عکس بعد از تخریباسکلت ودیوارها)

 من نیز مانند هزاران همشهری وهموطنی که ملکی در جاده تبریز- خسروشهر دارند ساخت وساز کرده بودم چرا این تخریب فقط باید از میان هزاران ساخت وساز شبیه من برای من و چند تن دیگر اتفاق بیفتد آنهم به طوری که درعکسهای ارسالی می توانید مشاهده کنید اگر ساخت وساز خلاف بود چطور برای اشتراک برق مبلغ 130000000 ریال توسط اداره برق ومجری احداث ترانس برق گرفته شده است ( آیا انها از دولت ومصوبات خبر نداشتند )اگر ساخت وساز در این مسیر خلاف است راه وترابری وشرکت گاز با چه مجوزی دریک سال گذشته اشتراک گاز داده وعلمک زدند و مانیز اشتراک گاز گرفتیم از شهرداری بلامانع داریم اگر همه ساخت وسازهای مسیر تخریب می شد حرفی نبود اما فقط ما چرا ؟

ساختمان ویران شده( ترانس برقی که با هزینه شخصی احداث شده)

انقدر به ماموران تخریب التماس کردم که این همه  دار وندار من است اقلاً که حکم تخریب دارید به ما مهلت دهید خودمان تخریب کنیم تا اهن آلات مان سالمتر باشد تا به دردمان بخورد گریه والتماس کمترین فایده راداشت شخصی که حاجی .... صدایش می کردند من را به کناری کشید وگفت من از تو ناراحت ترم اما چه کنیم که داریم ضمینه ظهور حضرت را فراهم می کنیم آن روز فکر کردم دارد عذابم می دهد اما بعداً فهمیدم منظور ش چه بود .

آیا در مملکت اسلامی که ولی فقیه نائب امام زمان رهبرش است امکان دارد وارد محیط شخصی وملک مردم شد بدون نشان دادن حکم وتفهیم آن حتی در زدنی ( گلاب به رویتان ما به دستشسویی هم که می رویم یک سرفه ای یک ِاهن وُاهنی می کنیم )در فیلمهای که توسط دوربینهای مدار بسته ملکمان گرفته شده است وعکسهای ارسالی شاید بیشتر به واقعیت وحشتناک رسید انصاف وعدالت که همه ما از آن دم می زنیم کجاست آقای ریس جمهوری که دایم می گویید به فکر مردمم آیا من وامثال من جزو همین مردم کشور به شمار نمی رویم ببیند این بلایی که توسط عوامل شما بر سرما آمده ایا کسی می کند به راستی ما گله وشکایت خود را باید به چه کس عرضه کنیم آیا رواست که خانه مسلمانی را بر سرش آوار کرد چگونه ممکن است وارد ملک شخصی شد وهر کاری که دلشان خواست انجام داد اگر ساخت وساز ما خلاف بود که ما هم قبول داریم. چگونه اداره برق اداره گاز تلفن وآب به ما اشتراک داده اند شهرداری کمال همکاری را با ماداشته آیا آنها از دولت نیستند ؟

ساختمان ویران شده(علمک واشتراکی که اداره گاز داده است )

اگر مامور امینی را برگزینید وفقط یک بار مسیر تبریز تا خسروشهر در حدود 20 کلیومتر را طی کند تقریبا کل دو طرف جاده ساخته شده ویا در حال ساخت هستند آیا ملک ما جدا از انها ست تخریب هم شرایطی دارد قرار نیست که اموال مردم را آتش بزنید بخدا جناب رییس جمهور دردادگاه عدل الهی من شما را رها نخواهم کرد هرچه باشد شما مسئولید.

به این نامه خود کمترین امید رادارم اما شاید در کشورما نیز آزاد مردی پیدا شود ودرد ما را به مسئولین برساندماهم خود را ایرانی میدانیم ماهم به سهم خود کشورمان رادوست داریم


جمعه 90 خرداد 6 , ساعت 12:23 عصر

استاندار در خسروشهر

دکتربیگی استاندار آذربایجان شرقی، به همراه ریاست جهاد کشاورزی ، ریاست سازمان آب منطقه ای ، معاونت بهبود تولیدات دامی استان ، ریاست جهاد کشاورزی شهرستان تبریز و خسروشهر ، معاونت طرح و برنامه ریزی استانداری ، معاونت دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان و تنی چند از روسای سازمانهای دیگر، از شرکت آذرنگین بازدید کردند.
به گزارش روابط عمو می واموربین الملل شرکت سرمایه گذاری شیروگوشت پارس، در این بازدید مدیرعامل شرکت ضمن همراهی هیئت، گزارش کاملی از موضوع طرح توسعه شرکت ونحوة کار قسمتهای مختلف دامپروری ارایه و با بیان اینکه آذرنگین بزرگترین مجموعه دامپروری وتولید کننده شیرو گوساله پرواری در استانهای آذربایجان شرقی وغربی محسوب می شود خواستار مساعدت ویژه مقامات استان شد .
دکتربیگی نیز این بازدید را بسیار ارزنده وشرکت آذرنگین را بعنوان یکی از افتخارات دامپـروری منطقه نامیده و اعلام نمود درجهت تحقق طرح توسعه شرکت مذکور در منطقه حاضر به هرگونه مساعدتی می باشند


سه شنبه 90 خرداد 3 , ساعت 7:45 عصر

روز مادر مبارک روزمادر را به کلیه مادران ایران زمین ومادر بزرگوارم تبریک می گویم.

تاج از فرق فلک برداشتن ،

جاودان آن تاج بر سرداشتن :

در بهشت آرزو ره یافتن،

هر نفس شهدی به ساغر داشتن،

روز در انواع نعمت ها و ناز،

شب بتی چون ماه در بر داشتن ،

صبح از بام جهان چون آفتاب ،

روی گیتی را منور داشتن ،

شامگه چون ماه رویا آفرین،

ناز بر افلاک اختر داشتن،

چون صبا در مزرع سبز فلک،

بال در بال کبوتر داشتن،

حشمت و جاه سلیمانی یافتن،

شوکت و فر سکندر داشتن ،

تا ابد در اوج قدرت زیستن،

ملک هستی را مسخر داشتن،

برتو ارزانی که ما را خوش تر است :

لذت یک لحظه "مادر" داشتن !


سه شنبه 90 خرداد 3 , ساعت 11:0 صبح

طرحهای عمرانی سال 1390 خسروشهر

1-      افتتاح دبیرستان 12 کلاسه حاج اکبر شعوری.

2-      تکمیل وافتتاح استخر وسونای حاج رحیم اجلالی ( لازم به ذکر است که درآمد حاصله نیز وقف امور خیریه شده است)

3-      تکمیل وافتتاح مسجد الغدیر خسروشهر که توسط خیر محترم حاج آقا حسینچی احداث می شود.

4-      تکمیل وافتتاح شهربازی وبارک بزرگ شیخ سلار خسروشهر که توسط شهرداری شهر در حال اتمام است.

5-      احداث سالن ورزشی شهید محلاتی توسط آموزش وبرورش خسروشهر

6-      احداث استخر سر بوشیده خسروشهر توسط سازمان تربیت بدنی مربوط به دور دوم سفر های ریاست جمهوری

7-      تکمیل وافتتاح سالن ورزشی چند منظوره روستای تازکند خسروشهر توسط اداره تربیت بدنی.

8-      تکمیل وافتتاح طرحهای مسکن مهر خسروشهر.

9-      تکمیا وافتتاح مسیر رودخانه های فصلی خسروشهر توسط شهرداری شهر.

10- احداث سالن ورزشی 1200 نفره خسروشهر مربوط به دوره دوم سفر ریاست جمهوری به شماره 30508050

11- تکمیل وافتتاح میهخمانسرای شیخ سلار خسروشهر توسط شهرداری شهر.

12- تجدید بنا مسجد سادات در محله ای به همین نام توسط خیران شهر.

13- احداث وشروع دوباره ساخت تقاطع غیر هم سطح ورودی شهر توسط اداره راه وترابری.

14- شروع تصفیه خانه ولوله گذاری فاضلاب شهری خسروشهر مربوط به دور دوم سفر های ریاست جمهوری.

15- احداث ساختمان اصلی دانشگاه آزاد واحد آیت الله خسروشاهی شهر.

16- تکمیل وافتتاح ساختمان مرکزی حوزه علمیه الزهرا خواهران خسروشهر.

17- احداث ساختمان مرکزی دانشگاه بیام نور واحد خسروشهر .

18- و........

به هر شکل افتتاح ویا شروع احداث هر یک از طرحهای بالا نیازمند تلاش چندین برابر مسئولین شهری واستانی را  می خواهد.


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ