سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، عبادت پیشه پاکیزه را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 90 خرداد 8 , ساعت 12:0 عصر

سیلوی20 هزار تنی گندم در خسروشهر

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت کشور گفت: امسال چهار سیلوی جدید در آذربایجان شرقی احداث و به بهره برداری می رسد.

علی شامی نژاد  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود : با بهره برداری از سیلوهای فوق مجموع ظرفیت سیلوهای استان به 90 هزار تن خواهد رسید که گامی مهم و مثبت در راستای تقویت زیرساخت های کشاورزی و اقتصادی منطقه است.
وی، سیلوی آردسازی اطهر در شهرستان مراغه به ظرفیت 20 هزار تن، سیلوی آرد سازی اهر کار در شهرستان اهر با ظرفیت 30 هزار تن، سیلوی آردسازی ممتاز واقع درشهرستان خسروشهر با ظرفیت 20 هزار تن و سیلوی آرد سازی سراب با ظرفیت 20 هزار تن را سیلوهای احداثی در سطح استان عنوان کرد که امسال به بهره برداری خواهند رسید.
شامی نژاد گفت : با توجه به هماهنگی و پیگیریهای انجام یافته در سال گذشته در خصوص افزایش ظرفیت ذخیره سازی کالای استراتژیک استان در مناطقی که نیاز به ایجاد سیلو دارند، سیلوهای فوق در جوار کارخانجات آردسازی ایجاد می شوند.
وی افزود: سیلوهای مذکور با مساعدت کارگروه اشتغال و توسعه استان از محل اعتبارات بنگاه های اقتصادی زودبازده و سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری خواهند رسید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ