سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خرسندى مالى است که پایان نیابد [ و بعضى این گفته را از رسول خدا ( ص ) روایت کرده‏اند . ] [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 90 خرداد 1 , ساعت 3:36 عصر
 
بخشداری خسروشهر
 

بخشدار جدید خسروشهر در جمع اعضای شورای اداری خسروشهر معرفی شد.

فرماندار تبریز در جمع اعضای شورای اداری شهر خسروشهر با     اشاره به جریانات منطقه اظهار داشت : تحولات منطقه الگو گرفته از نسخه اصلی     انقلاب اسلامی ایران است.

محمود چمنی در ادامه این نشست با  بیان جایگاه مهم خسروشهر در معادلات اقتصادی و اجتماعی منطقه ، خاطر نشان کرد: باید مسولان شهر از فرصت خدمت برای محرومیت زدایی روستاها و ارتقاء جایگاه خسروشهر بهره مناسب ببرند.

وی افزود: شهرداری و بخشداری خسروشهر با همکاری دیگر ادارات ، الگوی مناسب برای توسعه خسروشهر ارایه نمایند.

فرماندار تبریز ادامه داد: در سال گذشته بیش از 58 میلیارد تومان از بابت پروژ ه های استانی و  ملی استانی شده ، برای توسعه شهرستان تبریز هزینه شده است.

حجه الاسلام ناصری امام جمعه خسروشهر نیز در این نشست با بیان ویژگیهای مدیران ، اظهار داشت: دوری از هرگونه تهمت و غیبت ، از ویژگیهای برجسته مدیران اسلامی است که باید از سوی همه افراد جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین خواستار توجه مسولان استانی به تقویت ساختار ادارات خسروشهر شد .

در ادامه تراب نوروزی به عنوان بخشدار جدید خسروشهر معرفی و از خدمات سید حسن موسوی قدردانی شد.


یکشنبه 90 خرداد 1 , ساعت 10:46 صبح

 خسروشهر

بنا به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه خسروشهر، دبیرستان 12 کلاسه خیر ساز حاج اکبر شعوری با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان ، خیرین فرهنگ دوست و مدرسه ساز خسروشهر و مسئولین منطقه واهالی فرهنگدوست خسروشهر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت . لازم بذکر است این پروژه در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و با زیر بنای 1500 متر مربع  و با هزینه ای بالغ بر هفت میلیلرد و پانصد میلیون ریال و در مدت دوسال احداث شده است


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ