سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند جویای دانش را دوست می دارد ونیز فرشتگان و پیامبران او. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 89 اردیبهشت 31 , ساعت 8:16 عصر
 مهاجم تیم بوخوم گفت: چون بازیکن حرفه‌ای هستم، شاید به ایران هم بیایم.

 وحید هاشمیان در گفت و گو با سایت خود، اظهار داشت: تمرینات بوخوم از چهارشنبه تعطیل شد. قرار بود در این روز تست بدنی از بازیکنان گرفته شود که به دلیل مشخص نشدن سرمربی، این موضوع منتفی شد.

وی درباره شرایط ادامه حضورش در بوخوم تصریح کرد: با توجه به توانایی مالی باشگاه در پرداخت قرارداد جدید و سقوط به دسته دوم، احتمال ماندنم بسیار کم است. البته بوخوم هنوز در پی یافتن یک مربی برای فصل آینده است.
هاشمیان درباره آینده‌اش اظهار داشت: در روزهای آینده با مدیر برنامه‌هایم صحبت‌های نهایی را انجام خواهم داد تا وضعیتم را به صورت قطعی مشخص کنم.
وی در مورد حرف و حدیث‌های پیش آمده در مورد حضورش در تیم‌های ایرانی گفت: تنها یک تیم با من تماس گرفت و فقط هم صحبت‌های اولیه صورت گرفت. تا کنون صحبتی درباره مبلغ و شرایط قرارداد انجام نشده است. یک بازیکن حرفه‌ای هستم و این امکان وجود دارد که در ایران هم بازی کنم.

مهاجم سابق تیم ملی اظهار داشت:در روزهای 5 و 6 خرداد ماه در یک کلاس توجیهی مربیگری درجه B یوفا شرکت می‌کنم. پس از آن، در روزهای 21 تا 23 خرداد ماه در سمینار مربیگری جوانان حضور خواهم داشت. بعد از انجام این امور، برای استراحت و دیدار خانواده و دوستان به ایران سفر خواهم کرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ