سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر آزار و درد بایدت تحمل نمود و گرنه هرگز خرسند نخواهى بود . [نهج البلاغه]
 
جمعه 89 اردیبهشت 31 , ساعت 6:57 عصر

 

 ایسنا نوشت:

شرکت «ای‌اف‌سی فیلمز» حق پخش «رونوشت برابر اصل» جدید‌ترین ساخته‌ عباس‌ کیارستمی در ایالات متحده خریداری کرد. شرکت MK2 از فرانسه به همراه آنجلو بارباگالو تهیه‌کنندگی این فیلم کیارستمی را برعهده داشته‌اند.

بنابر اعلام ورایتی، MK2 امتیاز پخش «رونوشت برابر اصل» را در کشورهای نیوزلند و استرالیا به کمپانی مدمن، در کره به کمپانی یگااینترتینمت، در آرژانتین، پاراگوئه، اوروگوئه و شیلی به کمپانی سی‌دی‌آی، در هنگ‌کنگ به شرکت فرست ایستربیتورز و در اروپای شرقی (Nordic) را به کمپانی آتلانتیک فیلمز سپرده است.

فیلم جدید کیارستمی که از 19 می (29 اردیبهشت) نخستین نمایش خود در فرانسه را آغاز کرده، در بلژیک توسط آلتر نایتو فیلمز و در سوئیس توسط کمپانی پرسنس توزیع و پخش می‌شود.

داستان «رونوشت برابر اصل» درباره نویسنده‌ای است، که کتابش برنده جایزه بهترین ترجمه سال شده است. او برای انجام مصاحبه مطبوعاتی به فلورانس آمده و عنوان می‌کند ایده کتابش را در فلورانس به دست آورده است. در این سفر او با زنی که صاحب یک گالری آنتیک است، آشنا می‌شود و بحث‌های متعددی درباره اصل‌بودن و کپی‌بودن اشیای عتیقه میان آن‌ها انجام می‌شود و ....

فیلم «رونوشت برابر اصل» ساخته عباس کیارستمی در بخش رسمی و رقابتی جشنواره فیلم کن حضور دارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ