سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها را روى آوردن و روى برگرداندنى است اگر دل روى آرد آن را به مستحبات وادارید ، و اگر روى برگرداند ، بر انجام واجبهاش بسنده دارید . [نهج البلاغه]
 
جمعه 89 اردیبهشت 31 , ساعت 6:56 عصر

 

 به گزارش فارس :
زنی در حضور قاضی دادگاه مدعی شد، شوهرم کیف‌قاپ است و هر روز یک کیف زنانه به سرقت می‌برد و آن را در خانه می‌آورد.

زنی 25 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی شعبه 238 این مجتمع مدعی شد شوهرم کیف‌قاپ است و من از این موضوع بسیار ناراحتم. من هر وقت از شوهرم می‌پرسیدم که این کیف‌ها متعلق به کیست، او از پاسخ دادن طفره ‌می‌رفت و نمی‌گذاشت من چیزی بفهمم.

وی ادامه داد: یک روز که شوهرم را تعقیب کردم، متوجه شدم وی کیف‌قاپ است و با دیدن این صحنه از حال رفتم و وسط خیابان افتادم و از آن روز به بعد از او متنفر شدم.

مرد 29 ساله در دادگاه حضور داشت و گفت: من کیف‌قاپ نیستم بلکه همسرم دنبال بهانه برای طلاق است.

زن خطاب به قاضی گفت: من برای اثبات ادعایم، همه کارت‌های ملی و شناسایی و کیف‌های زنانه‌ای را ‌که از وسایل شوهرم در منزل پیدا کردم به دادگاه آوردم.

وی گفت: زنی که چهره شوهرم را شناسایی کرده است، هم به عنوان شاهد به دادگاه آورده‌ام؛ من مهریه 300 سکه‌ای خود را می‌خواهم.

شاهد که زنی 23 ساله بود پس از احضار از سوی قاضی به داخل جلسه آمد و گفت: قسم می‌خورم که این مرد کیف مرا در سه‌راه جمهوری دزدیده است و حالا من تمام اموال دزدیده شده‌ام را می‌خواهم.

وی بیان کرد: من در کیفم علاوه بر مدارک شناسایی‌ام، 500 هزار تومان چک پول داشتم که همه آن را از این مرد می‌خواهم.

قاضی رسیدگی‌کننده به این پرونده، پس از شنیدن اظهارات شهود و مشخص شدن موضوع حکم طلاق را صادر کرد و مرد محکوم به پرداخت مهریه 300 سکه‌ای همسرش شد در ضمن رسیدگی به موضوع کیف‌قاپی مرد به دادسرا ارجاع داده شد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ