سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دین شناسی و کالبد شناسی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 89 اردیبهشت 31 , ساعت 6:55 عصر

 

 ایسنا نوشت:

محمد مسلمی که کارگردانی مجموعه تلویزیونی «فتیله جمعه تعطیله» را عهده‌دار است، از برنامه «عمو پورنگ» به عنوان مجموعه‌ای مجری محور یاد کرد و افزود: «عمو پورنگ» باید با برنامه‌های مجری محور رقابت کند؛ «فیتیله جمعه تعطیله» یک برنامه‌ نمایشی است و فضایی متفاوت از «عموپورنگ» دارد.

وی که در مجموعه تلویزیونی «فتیله جمعه تعطیله» ایفای نقش می‌کند در پاسخ به پرسشی درباره آمدن برنامه «عمو پورنگ» به شبکه دو سیما (شبکه کودک) و رقابتی که به لحاظ جذب مخاطب بین این دو برنامه شکل می‌گیرد، تاکید کرد که فضا و ساختار دو برنامه «فتیله جمعه تعطیله»‌ و «عمو پورنگ» کاملا با هم متفاوت است.

مسلمی در عین حال اظهار کرد: «درحال حاضر با تولید برنامه‌های مجری محور در شبکه‌ی دو، به سمت خطرناکی پیش می‌رویم و مدام درحال اضافه کردن مجری هستیم. این مسئله باعث می‌شود که بعد از مدتی بچه‌ها ازبرنامه‌های کودک رو برگردانند.»

وی تصریح کرد: «درحال حاضر یک گروه هنری چشمگیر در شبکه کودک وجود ندارد. گروه «فتیله جمعه تعطیله» هم سعی می‌کند برنامه‌های جدیدی تولید کند ولی ما هم به دلیل حاشیه‌های زیاد خسته‌ شده‌ایم و به دلیل کمبود امکانات نمی‌توانیم به فرم جدید برسیم و مدام نگران این هستیم که در هفته آتی برای ما مشکلی به لحاظ استودیو پیش نیاید.»



لیست کل یادداشت های این وبلاگ