سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زندگیِ دلهاست و روشنایی دیدگان از نابینایی و توانایی پیکرها ازناتوانی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 89 اردیبهشت 31 , ساعت 5:47 عصر

 




 

اگرچه تراکتورسازی از هر حیث پدیده امسال لیگ برتر فوتبال ایران تلقی می‌شود، اما آنچه که از این باشگاه می‌شنویم حکایت از این دارد که مشکلات مالی فصل پر دردسر ی پیش روی مدیران این تیم قرار داده است.

 

 با توجه به اینکه فراز کمالوند سرمربی باشگاه اعلام کرده که در صورت جذب بازیکنان مدنظرش تراکتور مدعی اصلی قهرمانی در فصل بعد خواهد بود، شفق زیر فشار مضاعفی قرار گرفته است، چرا که با این سر و صدا و انتظارات، بدون پول کافی، شرایط آنطور که به نظر می‌آید پیش نخواهد رفت.
 ناصر شفق مدیرعامل تراکتور که امسال به هر ترتیبی‌ که بود تیم را حفظ کرد، در گفت‌وگویی با اشاره به مشکلات مالی بیشمار و رقابت نابرابر تراکتور با تیم‌های صنعتی اعلام کرد که اگر شرایط تراکتورسازی همینطور که این فصل بود باقی بماند راهی جز جدایی از این باشگاه نخواهد داشت.

 شفق با اشاره به سختی‌های سالی که پشت سر گذاشت، عقیده دارد دیگر تحمل آنچه که گذشته را ندارد. او می‌گوید: بدون شک باید تحولی در این مسأله صورت بگیرد تا ما بتوانیم تیمی را برای مسابقات سال بعد آماده کنیم که شایسته مردم تبریز باشد.

 البته در این زمینه مسأله دیگری را هم باید مدنظر داشت. اینکه مدیرعامل باشگاه با اعلام خبر کناره‌گیری قصد دارد حواس مسئولان محلی را به باشگاهی که در ایران از نظر تماشاچی و علاقمند بی‌نظیر است جلب کند. در تبریز گفته می‌شود نهادهای مختلفی وجود دارند که با شرایطی خاص آماده همکاری با تراکتور و زیرپوشش قراردادن این تیم هستند. البته مشخص نیست که این شرایط مورد قبول شفق هم هست یا نه؟‌در هر صورت تبریز در روزهای آینده کانون اخبار تازه خواهد بود. این شایعه هم در تبریز شنیده شده که در صورت کناره‌گیری شفق افراد جدیدی برای حمایت از تراکتور پا پیش خواهند گذاشت.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ