سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، بلا را به او می پیوندد ؛ زیرا خداوند ـ عزّوجلّ ـ، می خواهد او راخالص سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 89 اردیبهشت 31 , ساعت 4:26 عصر
 رئیس هیات مدیره باشگاه استیل‌آذین گفت: روز سه‌شنبه با 9 ستاره طلایی فوتبال قرارداد امضا خواهیم کرد.

حسین هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط استیل‌آذین برای فصل جدید خاطرنشان کرد: ابتدا باید از تمام بازیکنان و کادر فنی استیل‌آذین که در فصل گذشته تلاش زیادی برای موفقیت این تیم انجام دادند تشکر کنم و در این بین حمید استیلی و امیر مهریزی را نیز فراموش نکرد‌ه‌ام.

وی گفت: از بازیکنان و کادر فنی و هر فردی که برای استیل‌آذین در فصل گذشته زحمت کشید راضی هستم. معتقدم همه تلاش‌ خود را انجام دادند اما با بدشانسی به آسیا نرفتیم و مطمئن باشید آن را جبران می‌کنیم.

مالک باشگاه استیل آذین عنوان کرد: بدون شک زحمات آجورلو در طول دوران تصدی‌اش به عنوان مدیرعامل استیل‌آذین قابل ستایش است. فصل آینده با آجورلو با قدرت کار خودمان را پیگیری می‌کنیم و قرار نیست هیچ تغییر و تحولی در رأس باشگاه انجام شود چون من به مدیرعامل باشگاه استیل‌آذین و کار اجرایی‌اش اعتقاد قلبی دارم.

هدایتی درباره مذاکرات علی کریمی با برخی از بازیکنان برای پیوستن به استیل‌آذین در فصل آینده به خبرنگار فارس گفت: این موضوع درست است. بنابه درخواست من، علی کریمی با تعدادی از بازیکنان که در لیست ما بودند وارد مذاکره شد و خوشبختانه به من و مسئولان باشگاه کمک کرد تا با آنها به توافق برسیم. از کریمی تشکر می‌کنم که عصای دست ما در این شرایط حساس شد.

هدایتی اظهار داشت: از روز شنبه (فردا) بازیکنان استیل‌آذین به باشگاه خواهند آمد و در خصوص عقد قرارداد جدید و تسویه ‌حساب آنها اقدام خواهیم کرد. بازیکنانی که در لیست فصل آینده ما جا دارند با آنها قرارداد می‌بندیم و با افرادی که در لیست نباشند تسویه حساب می‌کنیم. 10 درصد از پول بازیکنان از فصل گذشته مانده که خدمت آنها تقدیم خواهیم کرد.

مالک باشگاه استیل‌آذین در خصوص سرمربی جدید این تیم گفت: دوست نداشتم تا زمانی که به توافق کامل برسیم این موضوع را رسانه‌ای کنم اما با دو مربی بزرگ اروپایی که در لیست فیفا نام‌شان جزو 12 مربی بزرگ دنیا است وارد مذاکره‌ شده‌ایم و صحبت‌هایی با آنها داشته‌ایم.

هدایتی تصریح کرد: جلسه هیات مدیره استیل‌آذین یکشنبه تشکیل می‌شود و درباره این دو مربی تصمیم خواهیم گرفت. البته اگر مربی خارجی بزرگ که می‌تواند به پویایی فوتبال ایران کمک کند به استیل‌آذین بیاید با همین کادر فنی کارش را شروع می‌کند. یعنی حضور پیروانی، عابدزاده و شاهرودی در کنار او قطعی است.

وی یادآور شد: در صورتی که با مربی خارجی به توافق نرسیم با همین کادر فنی کار خودمان را شروع خواهیم کرد. البته برای تمدید عقد قرارداد مذاکره اولیه با کادر فنی حال حاضر استیل‌آذین انجام داده‌ایم و هیچ مشکل خاصی نیست.

هدایتی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی عنوان کرد: مهدی مهدوی‌کیا با ما قرارداد دارد و به هیچ‌عنوان او را به تیم دیگری نخواهیم داد و بهتر است بیهوده برای او برنامه‌ریزی نکنند. روز شنبه تکلیف علی کریمی را مشخص خواهیم کرد که به احتمال 90 درصد دوباره در خدمت این بازیکن بزرگ در استیل‌آذین خواهیم بود. دوست دارم با کمک آجورلو تیمی را آماده کنم که سال آینده بدون هیچ حرف و حدیثی آسیایی شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه استیل‌آذین درباره بازیکنان جدید گفت: روز سه‌شنبه هفته جاری با 9 ستاره فوتبال ایران که شاید خیلی از تیم‌ها آرزو داشته باشند آنها را در اختیار بگیرند در هیات فوتبال قرارداد خواهیم بست. پیشاپیش به این بازیکنان سرخابی خیرمقدم می‌گویم و امیدوارم آنها بتوانند استیل‌آذین را به جایگاه واقعی خود برسانند. مطمئن باشید بازیکنانی که جذب شده‌اند همه به دنبال این هستند که با تمام توان به استیل‌آذین کمک کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ