سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانتان، کسی است که عیب هایتان رابه شما هدیه کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 89 اردیبهشت 31 , ساعت 4:24 عصر
 

 مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی گفت: تراکتور در لیگ نهم یک پدیده به تمام معنا بود ولی این تیم در فصل دهم قدرت بلامنازع فوتبال ایران است.


 روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی تراکتورسازی تبریز، مهدی شیرازی‌فر در این زمینه اظهار داشت: هواداران مطمئن باشند که باشگاه از کورس نقل و انتقالات بازیکن عقب نمی‌ماند و با توجه به محبوبیت تراکتور و هواداران این تیم فصلی موفق را پشت سر خواهیم گذاشت.
وی با اشاره به حضور یک بازیکن بزرگ، نامی و برجسته دنیا در فصل آینده در این تیم بیان داشت: آقای شفق در تلاش است با استفاده از بازیکنان توانمند داخلی و این بازیکن خارجی که بعد از اتمام مذاکره به اطلاع عموم می‌رسد یک تیم تا بن دندان مسلح را روانه لیگ کند.
شیرازی‌فر ادامه داد: همه چیز برای حضور قدرتمندانه در لیگ دهم مهیا است و باشگاه در نظر دارد از همین آغاز فصل قدم‌های آغازین را با قدرت بر دارد.
مدیر روابط عمومی تراکتور تاکید کرد: هواداران باید با به نمایش گذاشتن فرهنگ ناب آذربایجانی به دور از هرگونه حاشیه تیم خود را چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی حمایت کنند تا با اقدامات باشگاه و حمایت هواداران، شاهد تیمی قوی و قدرتمند در سطح ایران و آسیا باشیم.
وی تصریح کرد: امروزه فوتبال در ایران به ویژه شهر تبریز تبدیل به دل خوشی و دل مشغولی جوانان این خطه شده است که این جوانان با هر پیروزی تراکتور شاد و با هر شکستی غمگین می‌شوند و باید باشگاه با توجه به اهمیت تیم تراکتور در بین قشرهای مختلف جامعه تیمی مهیا سازد که در مقابل چشم ده‌ها هزار نفر بر تمام رقیبان خود غلبه کند.
شیرازی‌فر گفت: تراکتور در لیگ نهم یک پدیده به تمام معنا بود ولی این تیم در فصل دهم قدرت بلامنازع فوتبال ایران است.
مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با بسیاری از بازیکنان بزرگ وارد مذاکره شده‌ایم و با توجه به تمایل این بازیکنان برای حضور در این تیم، تراکتور در فصل 90-89 دیدنی می‌شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ