سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، ریختن خون (قربانی) و غذا دادن به مردم و یاری کردن دادخواهان را دوست دارد . [امام باقر علیه السلام]
 
جمعه 89 اردیبهشت 31 , ساعت 4:23 عصر
 رئیس آموزش‌های همگانی پلیس آذربایجان شرقی گفت: مافیای مواد مخدر از ایران خواسته‌اند که شما اجازه بدهید مواد مخدر ما از خاک ایران ترانزیت شود و در مقابل آن، ایران سالانه مبلغ 3 میلیارد دلار اخذ کند، ولی جمهوری اسلامی به لحاظ دینی و رعایت حقوق بشر، این پیشنهاد را قبول نمی‌کند.

 

 روابط عمومی دفتر کمیسیون حقوق بشر اسلامی شمال‌غرب کشور، محمد شیری‌سرای امروز در کارگاه آموزشی که در حاشیه نمایشگاه « فقر، تبعیض و حقوق بشر » در فرهنگسرای خاقانی تبریز در حال برگزاری است با اشاره به اینکه امروز در دنیا، جنگ سخت جای خود را به جنگ نرم داده است، افزود: این گونه نباید شکل بگیرد که ما در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر باشیم و در عین حال کشورمان نیز مصرف کننده مواد مخدر باشد.
شیری‌سرای با اشاره به عملکرد یک بام و دو هوای غرب در موضوع حقوق بشر اظهار داشت: مافیای مواد مخدر امروزه به جمهوری اسلامی پیشنهاد می‌دهند که شما اجازه بدهید مرفین و مواد مخدر ما از خاک ایران ترانزیت شود و در عوض آن، ایران سالانه 3 میلیارد دلار اخذ کند ولی به‌لحاظ اینکه جمهوری اسلامی به مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ معتقد است و از لحاظ قانونی، شرعی و حقوق بشری آن را درست نمی‌داند؛ لذا دولت و نیروی انتظامی به مبارزه با پدیده مواد مخدر ادامه می‌دهند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بالاترین کشفیات مواد مخدر در جهان را دارد، افزود: تقدیم سه شهید در هر دو روز در راه مبارزه با مواد مخدر دلیلی است محکم برای اراده و عزم جمهوری اسلامی در مبارزه قاطعانه با معضل موادمخدر در دنیا.
پلیس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 5 هزار شهید و 15 هزار جانباز را تقدیم راه مبارزه با مواد مخدر کرده است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ