سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهار دلها و چشمه های دانش است و آن است راه مستقیم، آن است مایه هدایت کسی که آن را پیشوای خود قرار دهد [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]
 
جمعه 89 اردیبهشت 31 , ساعت 11:36 صبح
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سرپرست اداره اطلاع رسانی نیروی انتظامی شهرستان اهر گفت: برابر گزارش ماموران پلیس راه ‌«تبریز ـ میانه»، برخورد خودروی سواری پیکان با یک دستگاه کامیون بنز در هشت کیلومتری جاده «تبریز ـ اهر»، شش نفر کشته و زخمی به جای گذاشت.
مهدی شیخی‌زاد افزود: در پی اطلاع از یک فقره تصادف شدید در هشت کیلومتری محور تبریز ـ اهر مأموران پلیس راه «تبریز ـ میانه» بلافاصله به منظور بررسی صحنه به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل تصادف مشاهده شد که برخورد شدیدی بین یک دستگاه خودروی سواری پیکان با کامیون بنز اتفاق افتاده است و در اثر آن راننده و یکی از سرنشینان خودروی پیکان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و دو نفر سرنشین دیگر خودروی پیکان به همراه راننده و سرنشین کامیون به شدت مجروح شده‌اند.
سرپرست اداره اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شدت جراحات وارده، مأموران بلافاصله هماهنگی‌های لازم را با عوامل اورژانس به عمل آورده و مجروحان را به بیمارستان و متوفیان را به سردخانه منتقل کردند.
شیخی‌زاد اعلام داشت: کارشناسان پس از انجام بررسی‌ها علت حادثه را بی‌احتیاطی راننده خودروی سواری پیکان به علت عدم رعایت حق تقدم در حین ورود از فرعی به اصلی نسبت به کامیون بنز اعلام کردند و پرونده در حال رسیدگی تخصصی است.

*شناسایی و دستگیری سارقان اشیا عتیقه و قیمتی در اهر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهر گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان اهر، سارقان حرفه‌ای اشیای عتیقه شناسایی و دستگیر شدند و بیش از 66 قلم شی عتیقه نیز کشف شد.
علی طاحونی افزود: در پی اعلام شکایت فردی به نام الف ـ ن مبنی بر سرقت اشیای عتیقه از مغازه‌اش، مأموران انتظامی این شهرستان بلافاصله با تشکیل اکیپ ویژه عملیاتی به منظور اطلاع از صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: پس از اطلاع از صحت موضوع مأموران با انجام عملیات کنترلی نامحسوس و مراقبت‌های ویژه دو نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به صورت غافلگیرانه در محل اختفا، نامبردگان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اهر ادامه داد: در این عملیات منسجم و غافلگیرانه، مأموران پس از دستگیری هر دو سارق اقدام به بازرسی از داخل منزل آنان کردند که در این بازرسی‌ها 66 قلم شی عتیقه و قیمتی که توسط سارقان از مغازه‌ای در شهرستان اهر به سرقت رفته بود، کشف شد.
طاحونی تصریح کرد: پس از احراز مالکیت اموال مکشوفه به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال؛ کشفیات مذکور به صاحب اصلی آن بازگردانده شد و متهمان به همراه پرونده تکمیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

*درگیری لفظی و متلک‌پرانی منجر به چاقوکشی در شبستر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شبستر گفت: برابر گزارش مأموران کلانتری 14 بخش خامنه شهرستان شبستر، در اثر درگیری لفظی و متلک‌پرانی سه جوان با هم درگیر شده و یکی از آنان در اثر ضربات چاقو به شدت مجروح شد.
رضا امینی افزود: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه درگیری شدیدی در یکی از محلات بخش خامنه شهرستان شبستر اتفاق افتاده است، بلافاصله مأموران کلانتری 14 بخش خامنه به منظور اطلاع از صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: مأموران به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که درگیری شدیدی بین سه پسر جوان به نام «حامد ـ م»، «امیر ـ ر» و « سیامک ـ ش» اتفاق افتاده است که سیامک با استفاده از چاقو «حامد ـ م» را از ناحیه پهلوی سمت چپ مجروح کرده و تا رسیدن مأموران از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شبستر تصریح کرد: با توجه به شدت جراحت وارده، مأموران بلافاصله با عوامل اورژانس هماهنگی‌های لازم را به عمل آوردند و مجروح را به بیمارستان منتقل کردند و با انجام تحقیقات موفق شدند مخفیگاه ضارب متواری را شناسایی کنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع با مقام قضایی هماهنگی‌های لازم به عمل آمد و مأموران با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد محل اختفای وی شده و او را دستگیر کردند.
امینی اظهار داشت: متهم پس از دستگیری برای انجام بازجویی به مقر پلیس انتقال داده شد و در بازجویی‌ها ضمن قبول اتهام وارده اقرار کرد که علت درگیری متلک پرانی و درگیری لفظی بوده که وی را مجبور به درگیری و استفاده از چاقو کرده است و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد و پرونده وی در حال رسیدگی در مراجع قضایی است.

*کشف بیش از 500 حلقه سی دی غیرمجاز در ملکان
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملکان گفت: در راستای طرح جمع‌آوری محصولات ضدفرهنگی در شهرستان ملکان، در بازدید از یک مرکز عرضه محصولات فرهنگی بیش از 500 حلقه سی دی غیرمجاز کشف شد.
مجید ردکا افزود: به منظور اجرایی شدن طرح مبارزه با تهاجم فرهنگی، مأموران انتظامی اقدام به بازرسی و کنترل مراکز عرضه محصولات فرهنگی در سطح این شهرستان کردند.
وی ادامه داد: مأموران در این بازرسی‌ها موفق شدند از یک مغازه خدمات کامپیوتری به مدیرت حجت ـ م فرزند مختار واقع در یک پاساژ تعداد 520 حلقه سی دی غیرمجاز، شش عدد فلش مموری و یک عدد کیس کامپیوتری حاوی تصاویر مبتذل کشف کنند.
ردکا در خاتمه اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و محل فعالیت وی تا رسیدگی کامل توسط مقامات قضایی پملب شد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ