سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است، پس باید آن را بطلبد؛ حتی اگر در دست شروران باشد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 89 اردیبهشت 31 , ساعت 11:30 صبح
 فرمانده پلیس امنیت اخلاقی ‌انتظامی ‌آذربایجان شرقی گفت: عاملان تاسیس کارگاه بزرگ مشروب‌سازی در تبریز به دام افتادند.

 پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، رحمان ایمان‌نژاد اظهار داشت: در یک عملیات منسجم پلیسی افرادی که اقدام به تاسیس یک کارگاه بزرگ تهیه، تولید و توزیع مشروبات الکلی در شهر تبریز کرده بودند، دستگیر شدند.
پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: بر اساس اخبار واصله به عوامل پلیس امنیت عمومی این استان حاکی از فعالیت تعدادی از عناصر سودجو در تهیه و توزیع مشروبات الکلی و ایجاد یک کارگاه مشروب‌سازی در شهر تبریز، پلیس دست به کار شد تا با برخورد قانونی جلوی این اقدام گرفته شود.
ایمان‌نژاد گفت: عوامل این پلیس پس از بررسی صحت و سقم موضوع و انجام چند روز کار اطلاعاتی و به کارگیری روش‌های کنترل نامحسوس محل فعالیت این گروه را شناسایی کردند.
پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی بیان داشت: یک گروه ویژه پلیسی برای انجام این عملیات سازماندهی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مقامات قضایی و دریافت مجوزهای لازم و با رعایت موازین شرعی به صورت غافلگیرانه محل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: پس از بازرسی ماموران موفق شدند تعداد هفت بشکه 200 لیتری مشروب دست‌ساز در حال تخمیر، 20 بطری مشروب الکلی 1.5 لیتری خارجی، حدود 200 لیتر مشروب دست‌ساز آماده توزیع، دیگ بخار و آلات و ادوات مشروب‌کشی کشف کنند.
پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: همه عوامل فعال این کارگاه دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ