سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشندگی، دوستی را نصیب [انسان [می کند و اخلاق را زینت می بخشد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 89 اردیبهشت 30 , ساعت 1:44 عصر

 

چند وقتی است که بحث اجرای طرح حجاب و مبارزه با بد حجابی بحث روز جامعه ایرانی است. چه سخنرانی ها – تظاهرات – خطابه ها-  بیانیه ها  و... در این باره انجام یافته وانجام می شود .

آیا هیچ نفع منطقی برای این طرح داشته است کشور ما انقلاب عظیمی برای رسیدن به ارزشهای اسلامی انجام داد وچه خونهایی که در راه رسیدن به اهداف خود اهدا نکرد اما افسوس که امروز از آن ارزشهای ناب محمدی دورتر می شویم آیا حجاب زورکی امکان دارد؟

برای رسیدن به جواب این سوال وصدها سوال در رابطه با این موضوعات ساعتها با افراد مختلف چه با حجاب وچه کم حجاب ویا با طرفداران این طرح به مباحثه وگفتگو برداختم هیچ یک از افراد که با انها صحبت کردم موافق بی حجابی وبی بند وباری نبودند . وقتی علت عدم رعایت حجاب را از بعضی برسیدم علت این امر را بیشتر به چشم آمدن دیده شدن ومورد بسند بودن یافتم بسیاری از انها می گفتند مردها مختارند هر موقع که خواستند با هر کس که دوست داشتند ازدواج کنندودر هر وقتی که تشخیص دادند می توانند به خواستگاری بروند اگر اولی نشد بلاخره یکی با آنها ازدواج خواهد کرد اما دخترها چنین موقعیتی ندارند . دختران ایرانی با هزاران امید وآرزو وتلاش زیاد بعد از دوره دبیرستان وارد دانشگاه می شوند ورود به دانشگاه اول بدبختی است زیرا دیگر خواستگاران قبل از دانشجویی راقبول ندارند دوم دانشجویان بسر هم دانشگاهی قصد ازدواج ندارند سوم سن آنها کم کم بالا میرود ودر واقع به قول خودشان دارند می تورشند .

ودر این هنگام آنها به فکر چاره کارند تا بلکه خواستگار خوبی برای خود دست وبا کنند اولین کار آنها آرایش( صافکاری) و انتخاب لباسهای مد روز غربی ( تنگ وکوتاه ) و... که باعث می شود که بسیاری از مسئولان ما فریاد شان بلند شود که وا مصیبتا اسلام از دست رفت. شاید این یکی از دلایل عمده بد حجابی باشد از دلایل دیگر که از همه شما می خواهم نظراتتان را در این باره اعلام کنید عبارتند از 1- ورود فرهنگ غربی به جامعه ایرانی 2- دور شدن خانواده ها 3- بالارفتن سن ازدواج و... مسئولان عزیزمان نیز به جای مبارزه با بد حجابی بهتر است راههایی که منجر به بد حجابی ویا بی حجابی می شود را ببندند که یکی از آنها می تواند انجام به موقع ازدواج بخصوص قشر دانشجو باشد زیرا آنها الگو و چشم جامعه به شمار می روند .

تا یادم نرفته این رو هم اضافه کنم که جامعه مابرای آقا بسرها گل الگوی مناسبی همچون مقام رهبری – داش محمود احمدی نژاد و...حتی این سید فتنه گر میرحسین که لااقل قیافه بد حجابی ندارد اما کدام خانم ایرانی الگوی خانمها می باتشد کارمان به جایی رسیده که همسر اردوغان ترکیه ای و روسری لبنانی الگوی اسلامی شده برای بانوان ایرانی ما .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ