سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه، روشنی می آورد و غفلت، تاریکی . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 89 اردیبهشت 29 , ساعت 4:4 عصر
قلعه‌نویی:چند بازیکن را نمی خواهم/عماد رضا و احمدی هم ناراحتند،بروند
با پرسپولیس مساوی کردیم چون نمی خواستم قهرمانی به کامم تلخ شود

قلعه‌نویی: آب پاکی را روی دست بازیکنان سپاهان می ریزد و می گوید هر کس که ناراحت است می تواند از تیم جدا شود.


برق خاصی درشب قهرمانی تیمش در ورزشگاه آزادی در چشمانش موج می زد.می توان گفت که به نوعی احساس غرور می کرد.بدون شک خیلی ها این جشن را به طور مستقیم از تلویزیون تماشا کردند و شاید قلعه نوعی دوست داشت که همه این افتخارش را می دیدند.
سال گذشته با استقلال و امسال هم با سپاهان.به نظر امسال شرایط سختی را گذراند.درگیری های زیادی داشت و بار ها مجبور شد تا گفت و گوهای بلندی را برای دفاع از خودش انجام دهد.اما حالا همه چیز به اتمام رسیده و او سرمربی تیمی است که قهرمکان لیگ برتر شده است.
قلعه نویی در این گفت و گو درباره همه چیز و همه کس حرف زده.از بازی با پرسپولیس گرفته تا صحبت های عماد رضا و رحمان احمدی.اما تنها چیزی که دوست ندارد فعلا روی آن مانور بدهد تمدید قرار داد خودش با سپاهان است.او اشاره به بازی آخر سپاهان در لیگ برتر می کند و می گوید« باید از همه کسانی که در این قهرماین نقش داشتند تشکر کنم. خدا را شکر می کنم که رکورد امتیاز گرفتن را در لیگ شکستیم و توانستیم جام را بالای سر ببریم.
دیدار با پرسپولیس خیلی خوب بود. نیمه دوم همه چیز در اختیار ما بود. روی یک ضد حمله گل خوردیم که باعث شد شیرازه تیم ما هم پاشیده شود. با تغییراتی که در طول بازی انجام دادیم، توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.
اعتقاد دارم موقعیتهای زیادی برای گلزنی داشتیم که درخشش حقیقی باعث شد به گل نرسیم. خوشحالم یک امتیاز گرفتیم، چون آخرین بازی بود و اگر نتیجه نمی‌گرفتیم قهرمانی به کاممان تلخ می‌شد. اگر عمادرضا توپهایش روی خط را گل می کرد، ما برنده بودیم.»
او حرف عماد رضا را می زند.در این چند بازی اخیر سپاهان انتقادات زیادی از این مهاجم عراقی به دلیل گل نزدن هایش می شود.خیلی ها می گویند که قلعه نویی و عماد رضا با هم مشکل دارند.البته به این جریان باید رحمان احمدی را هم اضافه کرد.هر دو بازیکن در گفت و گوهایی جداگانه اعلام کرده اند که اگر قلعه نویی باشد آنها در تیم نمی مانند.«هر طوری راحت هستند. بازیکنان آزادند و می‌توانند هر تصمیمی بگیرند و بروند. هر وقت با سپاهان قراردادم را ثبت کردم، آن وقت می دانم چگونه تصمیم‌گیری می‌کنم.»
قلعه نویی در ادامه اشاره به شعار تماشاگران پرسپولیس در جریان بازی علیه خودش می کند.هر چه نباشد او یک آبی پوش اصیل است.قلعه نویی می گوید«البته دوست ندارم در این خصوص زیاد صحبت کنم، چون حرکت قشنگی نبود. ما به آنها در بازی رفت احترام گذاشتیم و تمام امکانات را در اختیار آنها قرار دادیم اما...»
وقتی از سرمربی سپاهان در مورد تمدید قرار داد مرفاوی سوال پرسیده می شود او واکنش خاصی نسبت به این قضیه نشان نمی دهد و می گوید«به من چه ربطی دارد که نظر بدهم!دوست ندارم در این مورد حرفی بزنم»

اما پایان بخش صحبت های سرمربی سپاهان در مورد تمدید قرار دادش وبرنامه های آینده اش است.آنجا که او می گوید«وقتی قرارداد امضا کردیم برنامه خود را اعلام خواهیم کرد. لیست اولیه را ارائه کردیم. چند نفری را نمی‌خواهیم و چند بازیکن هم به جمع ما اضافه خواهند شد که امری طبیعی است.»

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ