سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه خداوند خیر بنده ای بخواهد، او را در دین آگاه می کند و راه راست را به او نشان می دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 89 اردیبهشت 29 , ساعت 4:2 عصر
مالک باشگاه استیل آذین به استاندار و مردم گیلان وعده داد از تیم‌های قدیمی این استان حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ حسین هدایتی؛ مالک باشگاه استیل آذین، خروطی عضو هیات مدیره و محمدجعفر صافی معاون فرهنگی این باشگاه برای بررسی زمینه‌های همکاری در جهت رشد و اعتلای فوتبال دو استان شمالی کشور راهی استان های گیلان و اردبیل شدند.
در این سفر یک روزه، هدایتی پس از حضور در استان اردبیل و دیدار با مقامات این استان وارد گیلان شد و با قهرمانی، استاندار گیلان نشستی را برگزار کرد تا راهکارهای حمایت و کمک به تیم‌های ریشه دار فوتبال این استان را مورد بررسی قراردهند. در این نشست استاندار گیلان ضمن تقدیر از اقدامات خیرخواهانه باشگاه استیل آذین در جهت آزادسازی زندانیان سراسر کشور و به خصوص این استان، خواهان همکاری و حمایت استیل آذین از فوتبال استان گیلان شد.
در این استان فوتبال خیز که روزگاری خاستگاه ملی پوشان بزرگی همچون غفور جهانی، مرحوم سیروس قایقران و ... بوده تیم‌های فوتبال ریشه‌داری حضور دارند که به دلیل مشکلات مالی سال‌هاست که از سطح اول فوتبال کشور دور شده اند.
در این سفر جمعی از مردم استان که مسئولان باشگاه استیل آذین را مورد استقبال قرار دادند از مالک این باشگاه خواستند تا با حمایت مالی از تیم‌های قدیمی این استان، زمینه بازگشت آنها را به سطح اول فوتبال کشور فراهم کند. هدایتی به استاندار و مردم گیلان قول داد تا با بررسی بیشتر و انتخاب راهکاری مناسب حمایت از تیم‌های قدیمی این استان را در اولویت‌های کاری باشگاه استیل آذین قرار دهد.
استاندار گیلان نیز جهت همکاری با باشگاه استیل آذین در این خصوص قول مساعد داد و مقرر شد زمینه گسترش همکاری‌های مشترک فراهم شود.
همچنین در این جلسه مقرر شد که در ادامه فعالیت‌های فرهنگی باشگاه استیل آذین و ساخت مدارس در استان‌های کشور یک مجموعه آموزشی در استان گیلان توسط مالک باشگاه ساخته شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ