سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستت، برادر تنی توست، حال آن که هر برادرِ تنی تو، دوستت نیست . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 89 اردیبهشت 29 , ساعت 1:44 عصر
 رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال از برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل چین، ویگان، پالرمو، کره‌جنوبی خبر داد.

 عباس ترابیان در نشست خبری امروز خود در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره برنامه های تدارکاتی تیم ملی اظهار داشت: دیدار تیم ملی در روز 12 شهریور با چین قطعی شده است. تیم ملی بعد از این بازی که در شهر جیان چین برگزار می شود در تاریخ 13 شهریور با پرواز مستقیم راهی سئول می شود و 16 شهریور با تیم ملی کره جنوبی بازی می کند.

وی ضمن بیان اینکه در تیرماه تیم ملی در کمپ اتریش اردو خواهد داشت گفت: تیم ملی در این کمپ با تیم هایی مثل ویگان، کلن و پالرمو دیدار می کند. البته تیم های دیگری هم می توانند حریف ایران باشند که باید آنها را هماهنگ کنیم.

رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون به برگزاری دو برنامه تدارکاتی در مهر ماه اشاره کرد و گفت: مسابقات غرب آسیا را در مهر پیش رو داریم. ضمن اینکه در آبان که فیفا دی را در پیش داریم برنامه ای برای تیم ملی خواهیم داشت.

ترابیان تصریح کرد: در آذر ماه پیشنهادی به فدراسیون امارات داده ایم تا با حضور تیم های عربستان، بحرین، امارات، قطر و ایران تورنمنتی برگزار شود. البته این پیشنهاد من است و هنوز نظر نهایی قطبی را درباره این تورنمنت نمی دانم و باید از او پرس و جو شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ