سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، هرگاه بنده ای را دوست بدارد، روزی اش را به اندازه قرار می دهد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 89 اردیبهشت 29 , ساعت 1:42 عصر
.

 

کریم ملاحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره بقای پاس در لیگ برتر اظهار داشت: لیگ پر فراز و نشیبی داشتیم که تیم پاس هم در این فراز و نشیب روزهای سخت و پرتلاطمی را گذراند اما جذابیت فوتبال به همین مسائل است.

وی در پاسخ به این سئوال که فکر می کند در روند نتیجه گیری پاس در طول فصل جاری چه کسی مقصر است؛ عنوان کرد: پاس تیم موفقی در پایان لیگ بود و چرا باید برای چنین تیمی دنبال مقصر گشت. همه تیم های حاضر در لیگ برتر فراز و نشیب داشتند.

مدیرعامل پاس در خصوص برنامه های این باشگاه برای فصل آینده گفت: بعد از تشکیل جلسه هیات مدیره در مورد این موضوع صحبت می کنم. اگر شرایط مناسب و امکانات فراهم باشد می مانم. من شرایط خاصی ندارم و فقط می خواهم امکنات اولیه فراهم باشد. همدان امکانات سخت افزاری خوبی دارد. برای فصل بعد باید تیمی بسته شود که جز تیم های بالای جدول باشد. هیات مدیره هم قول داده مشکلات مالی را تامین کند.

ملاحی در ارتباط با اینکه مدیرروستا مدعی شده عده ای در همدان نمی خواستند پاس نتیجه بگیرد، گفت: در همدان همدلی خوبی بین مسئولان و مردم و باشگاه بود و نمی دانم مدیرروستا چرا این حرف را زده است. مهم برای ما مردم و مسئولان بودند که با آنها ارتباط خوبی داشتیم.

مدیرعامل پاس در پاسخ به این سئوال که گفته می شود به دلیل جلوگیری از تبانی مدیرروستا در بازی آخر از شماری از بازیکنان اصلی خود از جمله سوشا مکانی استفاده نکرده است، گفت: چنین چیزی نیست. بازیکنانی مثل شهباز ارگینوف و هادی اصغری مصدوم بودند و مکانی هم این اواخر تمرینات مرتبی نداشت و به همین دلیل در ترکیب قرار نگرفت.

وی در مورد اینکه آیا لیگ نهم پاک برگزار شد یا خیر اظهار داشت: لیگ خوبی داشتیم. می توانید بازی پاس و تراکتورسازی را ببینید و متوجه فوتبال پاک شوید. مشکلی در لیگ نهم نبود. تیم های دیگر هم وقتی با ما بازی داشتند با تمام توان خود بازی کردند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ