سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت با شهوت در یک دل جای نمی گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 مرداد 21 , ساعت 5:58 عصر

 فرمانده بسیج خسروشاه در حاشیه برگزاری رزمایش تذکر لسانی فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: پیام رزمایش، تذکر لسانی، پیام مهربانی و وظیفه همگانی است.

 تذکر لسانی، پیام مهربانی و وظیفه همگانی است

 حسن باقری با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در نامگذاری امسال و تاکید ایشان بر فرهنگ، هدف از برگزاری رزمایش تذکر لسانی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را اجرای فرازهایی از فروع دین و آمادگی نیروهای بسیجی برای اجرای ماموریت های فرهنگی دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، حفظ جایگاه حجاب و عفاف را در جامعه اسلامی از اهم وظایف دینی، شرعی و اخلاق حسنه  عنوان و بیان کرد: جامعه ای که حجب و حیا در آن جاری است بزه و گناه از آن جامعه رخت برمی بندد.

باقری آثار زیان بار ماهواره(دجالواره) را نه تنها در جامعه اسلامی بلکه در جامعه بشری بسیار خطرناک و ویرانگر ارزیابی و با توجه به فرمایش های رهبری تاکید کرد: برنامه های ماهواره تیرهای زهراگینی است که هستی بشریت را به نشانه رفته است.

رزمایش تذکر لسانی فریضه امر به معروف و نهی از منکر واحدهای ثابت و سیار خسروشاه با رمز «یازهرا یازهرا» همزمان با تمرین تورهای ایست و بازرسی، برای ارتقا توان رزمی نیروهای بسیجی در راستای مقابله با هرگونه تهدید نرم و سخت اجرا شد.

منبع : خبرگزاری بسیج



لیست کل یادداشت های این وبلاگ