سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آن که گفتن ندانم واگذارد ، به هلاکتجاى خود پاى درآرد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 92 اسفند 7 , ساعت 8:21 صبح

فرماندار شهرستان تبریز در حاشیه جلسه شورای اداری خسروشاه که روز دوشنبه برگزار شد افزود : پایبند تعهدات خود در ارتباط با خانواده های شهداء هستیم چرا که این اعتقاد ماست که اقتدار نظام جمهوری ایران در سایه رشادت ها و ایثارگری ها به وجود آمده و با رشادت ها و ایثارگری ها نیز ادامه خواهد کرد.

رحیم شهرتی فر در ادامه افزود : اگر چنانچه دولت و مردم بیش از پیش راه و مسیر حرکت شهداء را ادامه دهند هیچ خطری ایران اسلامی را تهدید نخواهد کرد چرا که ملت ایران آماده است که در هر صحنه ای تا پای چان ،ایثارگری نماید و دولت نیز در حد امکان در خدمت رسانی به خانواده های شهداء و ایثارگران تلاش خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف شهداء ، اعتلای کلمه اسلام واقعی بود افزود : هرکس به شهداء و آرمان های شهداء ، خیانت کند و بخواهد که مسیر را منحرف کند در حقیقت به سیره و راه حضرت سید الشهداء خیانت کرده است.

وی در خاتمه سخنان خود با بیان اینکه  قدر و منزلت خانواده های شهداء بیش تر از این است که خدمت به آنان را با ملاک های مادی بسنجیم افزود :دولت تدبیر و امید و در راس آن ، ریاست جمهوری محترم ، دکتر روحانی به جد ، پیگیر حل مشکلات خانواده های شهداء و ایثارگران است و ما نیز به عنوان خادم ملت ونماینده دولت در شهرستان تبریز نهایت تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم گرفت.





لیست کل یادداشت های این وبلاگ