سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها را هوایى است و روى آوردنى و پشت کردنى ، پس دلها را آنگاه به کار گیرید که خواهان است و روى در کار ، چه دل اگر به ناخواه به کارى وادار شود ، کور گردد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 92 اسفند 6 , ساعت 1:8 عصر

به منظور بررسی و تصمیم گیری در خصوص مسائل آموزش و پرورش ، ششمین جلسه شورای اموزش و پرورش با حضور رئیس ، دبیر و اعضای شورا در محل بخشداری خسروشاه برگزار گردید.دراین جلسه آقای نوروزی بخشدار و رئیس شورا ضمن تقدیر از حضور اعضای محترم شورا ، از تلاشها و اجرای برنامه های آموزش و پرورش( زنگ انقلاب ، نمایشگاه صنایع دستی ، جشنواره غذا های سنتی ، مسابقات ورزشی دانش آموزان ، حضور چشمگیر دانش آموزان و اولیای ایشان درراهپیمائی 22 بهمن ) در طول دهه مبارک فجر تشکر نمودند و همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی بر ضروررت تبیین مولفه های تاثیر گذار دراین زمینه ازجمله :1- استفاده از تولیدات داخلی ،2- بهره گیری از منابع انسانی داخلی و3- پرهیز از اسراف و تجمل گرائی   تاکید نمودند.

درادامه آقای پورشریف رئیس اداره و دبیر شورا گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش به حضور اعضای محترم ارائه نمودند.

در رابطه باپشتیبانی مدارس : تهیه امکانات وتوزیع آن درمدارس از قبیل میز و صندلی و کامپیوتر در مدارس تحت پوشش مجتمع آموزشی و پرورشی امامت نوجه ده و مجتمع نبوت رادار اقداماتی صورت گرفته است.

در زمینه پرورشی: برنامه های متنوع اجرا شده : مسابقات فرهنگی قرآن و عترت ، نهج البلاغه، جشن عبادت دختران درمدارس ، مسابقات ورزشی ، بازدید از آسایشگاه جانبازان ، مراسم عفاف و حجاب ، غبارروبی مزار شهداء ، انجام شده است .

در زمینه آموزش: کسب رتبه اول کشوری درتولید محتوی الکترونیکی، رشد 100 درصدی درثبت نام آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی، فعال نمودن گروههای آموزشی و تشکیل جلسات توجیهی د رابطه با الگوهای تدریس برتر ، تشکیل جلسه مدیران و تجزیه و تحلیل نمرات نوبت اول ، فعال نمودن ستاد کنکور منطقه ،برگزاری همایش دانش آموزان سال سوم و چهارم متوسطه برای کسب آمادگی مضاغف و شرکت درکنکورانجام شده است.

درادامه با اشاره به ضرورت تصمیم گیری درخصوص زمین کودکستان، اعضا ی محترم نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.مقرر گردید پس از بررسی نقشه های مهندسی موجود برای احداث ساختمان آموزشی و پژوهشی از طریق دفتر فنی اداره کل نوسازی، با مشارکت خیرین و طرح مشارکتی بخش خصوصی و مساعدت شهرداری ، اقدامات اولیه انجام شود.

درادامه آقای پورشریف از اخذ مجوز مرکز LD    و راه اندازی آن در سال تحصیلی آینده برای کمک به دانش آموزانی که دریادگیر ی مشکل دارند خبردادند.

سپس در خصوص گرامیداشت هفته امور تربیتی و روز درختکاری تصمیماتی گرفته شد و مقرر شد با مشارکت شهرداری و منابع طبیعی درفضاهائی که امکان کاشت درخت وجوددارد با محوریت مدارس اقدام شود.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ