سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرخوری مایه دوری از خداوند است که به سرپیچی کردنها نیرو می بخشد؛ پس شکمهایتان را پر نکنید که نورحکمت در سینه هایتان خاموش می شود [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 92 اسفند 4 , ساعت 1:36 عصر

 

 

 محمدعلی عسگری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرک صنعتی آخولا خسروشاه واقع در کیلومتر 6 پلیس راه تبریز ـ خسروشاه به سمت آخولا، به عنوان یکی از نزدیک‌ترین شهرک‌های صنعتی به مرکز استان سال‌ها به عنوان یکی از مطالبات سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی بوده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی در پی اعلام خبر آغاز واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی آخولا به سرمایه‌گذاران افزود: این شهرک صنعتی پس از نقل و انتقالات لازم از شرکت عمران شهرجدید سهند به زیر مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با توجه به گذشت 4 سال از نخستین اقدام، امسال همزمان با حماسه 29 بهمن با مساعدت‌های ویژه مسئولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های جدی ریاست عالیه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به ثمر رسید.

عسگری افزود: شهرک صنعتی آخولا در مساحتی به وسعت 336 هکتار دارای 230 هکتار زمین صنعتی می‌باشد که از این مقدار نیز 80 هکتار قبلا واگذار شده و درحدود 150 هکتار قابل واگذاری به بخش‌های مختلف صنعتی خواهد بود.

وی گفت: این شهرک صنعتی دارای امکانات زیربنایی اولیه شامل آب، برق و گاز بوده که به تدریج تا زمان بهره‌برداری واحدهای صنعتی، زیرساخت‌های تکمیلی مورد نیاز تامین می‌شود.

عسگری خاطرنشان کرد: متقاضیان سرمایه‌گذاری می‌توانند با مراجعه به امور واگذاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان، ضمن بازدید از نقشه‌های قطعات تفکیک شده، اقدام به ثبت تقاضا برای واگذاری زمین مورد نظر کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ