سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از شهوت پنهان بپرهیزید : دانشمند دوست دارد که کنارش بنشینند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 92 بهمن 30 , ساعت 8:4 صبح

به منظور تبیین نقش و جایگاه زنان مسلمان در پیروزی انقلاب اسلامی، گردهمائی اولیای مدارس دخترانه شهید محلاتی و هنرستان دخترانه حاج محمد صادقی و مدرسه متوسطه دوره اول بوعلی سینا ، با حضور مسئولین اداره و  فرمانده محترم حوزه مقاومت علی ابن ابیطالب سپاه خسروشاه در سالن دبیرستان شهید محلاتی برگزار شد .

دراین گردهمائی آقای باقری فرمانده سپاه خسروشاه گفت : آرامش و امنیت امروز را مرهون زنان ایرانی هستیم  که درطول دوران دفاع مقدس همگام با مردان ایرانی درهمه ابعاد حضور داشتند و با جمع آوری امکانات، صبرو تحمل و پشتیبانی مادی و معنوی نقش مهمی رادر دوران دفاع مقدس ایفاء نمودند.و امروزهم د رجبهه جنگ نرم ، مشارکت زنان ایرانی درجریان مبارزه بر علیه استکبار کمتر از نقش مردان نبوده است.

در ادامه آقای پور شریف رئیس اداره آموزش و پرورش  ضمن تقدیر و تشکر از همکاران محترم در برگزاری این مراسم با اشاره به وضعیت زنان در قبل و بعد از اسلام گفت : قبل از اسلام به زن به عنوان یک انسان نگاه نشده و بیشتر به شکل یک کالا برخورد کرده اند و بعد از ظهور آفتاب عالم افروز اسلام از افق کعبه ، شخصیت ضربه دیده زن  احیا شد . پیامبراسلام (ص) برای مبارزه با شخصیت تحقیر شده زن ، ایشان را تکریم می نمودو دختران را موهبت الهی می دانست که خداوند به پدران و مادران عطا میکند.   

 درادامه با اشاره به اهمیت حراست از جوانان و نوجوانان د رمقابله با تهدیدات نسل جوان از طریق رسانه های ارتباط جمعی(ماهواره ، اینترنت ، بلوتوث و...)  بر ضرورت نهادینه نمودن فرهنگ حجاب و عفاف و مبارزه با بدحجابی را یادآور شدو   گفت : ما باید فرهنگ و سیره اهل بیت پیامبر را الگو واسوه قرار دهیم که در همه شرایط حتی جنگ و میدان مبارزه حریم عفت و حیاء را حفظ کردندو درقیام ابا عبداله الحسین(ع)  اهل بیت آن حضرت با عزت  وشجاعت از حریم ولایت و امامت دفاع کردند



لیست کل یادداشت های این وبلاگ