سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود : یاد دهید و آسان گیرید و سخت مگیرید [ابن عباس]
 
سه شنبه 92 بهمن 22 , ساعت 5:8 عصر

 

 

همزمان با یوم الله 22 بهمن و در طلیعه سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی راهپیمایی باشکوه مردم ولایتمدار خسروشاه برگزار شد.

 http://www.ladestan.com/images/docs/000005/n00005089-b.jpg

 

  مردم غیرتمند ، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان خسروشاه امروز با حضور هزاران نفری در خیابان ها با فریاد رسا اعلام کردند که قویتر و انقلابی تر از بهمن ماه سال 57 از حریم ارزشمند انقلاب و ولایت دفاع می کنند.

اقشار مختلف مردم خسروشاه با انسجام و نشاط خاصی در راهپیمایی سراسری 22 بهمن شرکت کرده و حماسه ای ماندگار را رقم زدند.

فریادهای خروشان "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" فضای خسروشاه را طنین انداز کرده و ملت ولایتمدار این شهرستان صحنه زیبایی را به نمایش گذاشتند.


گفتنی است مردم ولایت مدار خسروشاه از ساعات اولیه آغاز راهپیمایی با حضور گسترده و حمل پلاکارد و سردادن شعارهای انقلابی بر پیوند ناگسستنی خود با نظام مقدس اسلامی تاکید کردند.

آحاد مختلف مردم  شهرستان خسروشاه امروز فراتر از یک حماسه را در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های اصیل آن خلق کردند تا تکلیف حضوری که بر گردن ملت بود به خوبی ادا شود و اینک بر مسئولان است که در مقابل زورگویی‌های استکبار همچنان ایستادگی کرده و با تأسی به یکدلی آحاد ملت پرشتاب در مسیر توسعه ایران اسلامی گام بردارند

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ