سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در فراگیریش پرهیزگاری نورزد، خداوند به یکی از این سه چیزمبتلایش می کند : یا او را در جوانی بمیراند یا وی را در روستاها بیفکند و یا به خدمت پادشاه مبتلا گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 92 بهمن 19 , ساعت 6:28 عصر

بسیجیان ناحیه امامت با امام جمعه خسروشاه دیدار کردند

 امام جمعه محترم خسروشاه در این دیدار با تبریک دهه مبارک فجر به شخصیت بی نظیر معنوی و اخلاقی حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: حضرت امام(ره) شخصیتی صادق و متقی بودند و به همین خاطر در دل ها نفوذ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ناصری افزود: ویژگی چنین امام راحل بود که همه در حمایت از حضرت امام خمینی(ره) اعم از روستایی و شهری در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ایفا کردند.

وی در ادامه با معرفی ایمان به عنوان اصلی ترین عنصر اقتدار معنوی بیان کرد: ایمان، توکل و حسن به خدا عواملی هستند که دل را آماده برای ورود به میدان های دشوار و گام ها را برای پیمودن راههای سخت استوار می کند بنابراین وظیفه همگانی به خصوص بسیجیان پیروی از ولایت فقیه در مسیر پرشتاب انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خسروشاه همچنین در ادامه سخنان خود بر تثبیت ارزش های الهی و سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده براساس آموزه های قرآنی تاکیدکرد.

 روح اله مددی، مدیر فرهنگی و تبلیغات سپاه ناحیه امامت تبریز هدف از اجرای این برنامه را بهرمندی از منویات علمای اسلام و تحکیم روابط بین بسیجیان باعلما عنوان کرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ