سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتگو با دانشمند در زباله دان، از گفتگوی با نادانان بر پشتیهای زربفات بهتر است . [امام کاظم علیه السلام]
 
چهارشنبه 92 آذر 6 , ساعت 4:39 عصر

جلسه مسئولین قضایی دادگستری استان در دادگستری خسروشاه


جلسه ای با حضور ریاست کل دادگستری آذر بایجان شرقی و قائم مقام ریاست کل دادگستری استان و معاون اداری و مالی دادگستری استان درمحل دادگستری خسروشاه با حضور مسئولین این شهر در مورد بررسی محل ساخت ساختمان دادگستری برگزار شد.


جلسه ای با حضور ریاست کل دادگستری آذر بایجان شرقی و قائم مقام ریاست کل دادگستری استان و معاون اداری و مالی دادگستری استان درمحل دادگستری خسروشاه با حضور مسئولین این شهر در مورد بررسی محل ساخت ساختمان دادگستری برگزار شد. در این مراسم آقای نوروزی بخشدار خسروشاه با خیر مقدم به مهمانان آمادگی کامل این شهر را جهت همکاری در احداث ساختمان دادگستری اعلام نمودند.در ادامه این جلسه  اقای نجد رئیس حوزه قضائی خسروشاه از کاهش موجودی این حوزه قضائی به 370 فقره پرونده خبر داد و از تلاشهای شبانه روزی پرسنل این حوزه تمجید کرد.

در ادامه حجت الاسلام شریفی ضمن تبریک بمناسبت هفته بسیج، مهمترین مشکل حوزه قضائی خسروشاه را عدم وجود محل ثابت و سهل الوصول برای مراجعین دانست.ایشان اعلام نمودند 20 حوزه قضائیه در استان دارای ساختمان ثابت و ملکی می باشند. خسروشاه ، ترکمنچای و صوفیان از جمله حوزه ها یی می باشند که فاقد ساختمان ملکی می باشند که در آینده نزدیک تلاش بر این است که ساختمان مستقل ایجاد گردد. در صورتی که زمین مناسب از طرف مسئولین بخش خسروشاه معین گردد  دادگستری استان آمادگی داردتا در اسرع وقت نسبت به اخذ بودجه و ساخت آن اقدام نمایدو نهایتا" مقرر گردید که با همکاری شهرداری و سایر مقامات بخش نسبت به شناسایی زمین مناسب و خرید آن اقدام نمایندو سپس با تغییر کاربری  ساختمان احداث گردد.در پایان مراسم ریاست کل دادگستری استان به مشکلات چند نفر از ارباب رجوع رسیدگی نمودند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ