سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند سبحان، مال را به کسانی که دوست دارد و یا دشمن دارد می بخشد؛ولی دانش را جز به کسی که دوست دارد نمی بخشد [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 92 مهر 21 , ساعت 11:23 صبح

غلامرضا سمندر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این بازیکن به دلیل فرا رسیدن زمان خدمت سربازی باید در یکی از تیم های نظامی توپ بزند که بر اساس تصمیم باشگاه و خود بازیکن قرار است در خدمت دیگر تیم تبریزی یعنی تراکتورسازی باشد.

وی گفت: آقائی که هم اکنون همراه تیم ملی جوانان ایران در کرمان به سر می برد، پس از اتمام بازی های مقدماتی جوانان آسیایی و طی مراحل اداری در خدمت تراکتورسازی تبریز خواهد بود.
سمندر از آقایی به عنوان یکی از پدیده های ناب فوتبال آذربایجان و کشور نام برد و اظهارکرد: وی با ادامه روند رو به رشد خود می تواند در آینده به یکی از هافبک های بسیار قدر و قابل اطمینان برای تیم های ملی تبدیل شود.
وی ادامه داد: با وجود اینکه چند تیم لیگ برتری خواهان جذب این بازیکن بودند اما بر اساس تصمیم و تمایل باشگاه و خود بازیکن، در ادامه رقابت های لیگ برتر آقایی در اختیار باشگاه تراکتورسازی قرار خواهد گرفت.

 لازم به ذکر است که سعید آقایی متولد روستای نوجه ده از توابع خسروشاه می باشد تاریخ تولد : 1373/11/20  پست : هافبک  قد : 184 وزن : 76    محل تولد : نوجه ده خسروشاه    ملیت : ایرانی    شماره پیراهن : 40

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ