سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید تا راه یابید . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 90 آبان 28 , ساعت 12:36 عصر
جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج خسروشهر با حضور تراب نوروزی بخشدار خسروشهر ، فرمانده سپاه ناحیه خسروشهر واعضای این ستاد برگزار گردید.
هفته بسیج در خسروشهر
در این جلسه تراب نوروزی با گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار  جمهوری اسلامی ایران و شهدای 8سال دفاع مقدس و تبریک آغاز دهه ولایت، ولایتمداری را والاترین شاخصه  بسیج برشمرد و نهادیه شدن فرهنگ بسیجی را موجب عزت واقتدار نظام جمهوری اسلامی واستمرار خط ولایت عنوان کرد .

وی با بیان این مطلب که بسیج درتمامی عرصه ها نقش آفرین بود، خاطر نشان کرد: همانگونه که حضرت امام راحل فرموده اند ، بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد و اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید ودر طول این سال ها بسیج وبسیجیان خاری در چشم دشمنان اسلام بوده اند.

نوروزی گفت: بعد از پیروزی  انقلاب اسلامی ایران، دشمنان با انواع تهدیدات نظامی وفرهنگی و...در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند ولی از نیروی عظیم مردمی چون بسیج غافل بودند و در 8 سال دفاع مقدس بسیجیان در کنار نیروهای نظامی دیگر چون سپاه ، ارتش ونیروی انتظامی از خاک میهن اسلامی دفاع کردند و همچنین حضوری موفق بعد از جنگ در عرصه های بین المللی موجب حیرت آنها  شد، بطوری که تحریم هایی که برعلیه ایران توسط شده بود با ابداعات ، اختراعات، تولیدات، نیروهای بسیجی با شکست مواجه شد زیرا بسیج وبسیجی پشتوانه بزرگی برای انقلاب اسلامی می باشد.

بخشدار خسروشهر گفت :  امروز شاهد هستیم دشمنان قسم خورده اسلام در صدد هستند تا به هر طریق از گسترش اسلام ناب محمدی جلو گیری نمایند و بیداری اسلامی که در منطقه آغاز شده زنگ خطری برای آنهاست . بیداری اسلامی که در کشورهایی جون لیبی ، مصر ، یمن وحتی در خود آمریکا آغاز شده نشانگر آنست که مردم دیگر کشور های غیر اسلامی به تبعیت از کشور های اسلامی خواهان آزادی  هستند که الگوی آنها انقلاب اسلامی و بسیجیان هستند.

وی افزود: تحقق برنامه چشم انداز 20 ساله کشور به خصوص درسال جهاد اقتصادی با روحیه و فرهنگ بسیجی امکان پذیر است و ضروریست مدیران دستگاه های اجرایی بخش خسروشهر برای ایجاد تحریک وپویایی در ادارات نسبت به ترویج فرهنگ وتفکر بسیجی اهتمام بیشتری داشته باشند.

نوروزی خواستار حضور مسوولان بخش در برنامه های هفته بسیج شد وافزود: شعار سال در هفته بسیج ، بسیج ، ولایت وبیداری است و حضور تمامی مسئولین در هرچه بهتر برگزاری برنامه های این دهه موجب یاس دشمنان خواهد شد وباید برنامه های اجرایی در شان بسیج وبسیجی باشد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ