سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در صفت دنیا فرمود : ] مى‏فریبد و زیان مى‏رساند و مى‏گذرد . خدا دنیا را پاداشى نپسندید براى دوستانش و نه کیفرى براى دشمنانش . مردم دنیا چون کاروانند ، تا بار فکنند کاروانسالارشان بانگ بر آنان زند تا بار بندند و برانند . [نهج البلاغه]
 
جمعه 90 آبان 27 , ساعت 4:4 عصر

مه شدید شعاع دید را در خسروشهر کاهش داده است کوهها وتپه های اطراف از دید محو وعبور ومرور خودرو ها با احتیاط صورت می گیرد به دنبال ورود یک سیستم هوا از سمت دریای خزر به استان موجب شده اکثر نواحی استان با این نوع مه غلیظ مواجه شوند.

مه غلیظ در خسروشهر

این سیستم هوا می‌تواند تا ارتفاع 1.5 کیلومتری  از سطح زمین حرکت کند و چون آذربایجان شرقی در داخل این سیستم قرار  گرفته اکثر نقاط استان را در برگرفته است.

این وضعیت تا روز یکشنبه  بیست و هشتم آبان ادامه خواهد داشت و  در این مدت در ارتفاعات بارش ضعیف برف و باران را شاهد خواهیم بود.
به گزارش سازمان هوا شناسی: از روز دوشنبه سی آبان با ورود یک سیستم هوا قوی،  بارش برف و باران در استان آغاز می‌شود و از یک آذر با افت چهار تا پنج درجه‌ای را در استان مواجه خواهیم بود.
هم اکنون دید افقی در خسروشهر را 55 متر، کمینه رطوبت در 24 ساعت گذشته را 73 درصد و پیشینه آن را در این مدت 98 درصد است هوای خسروشهردر حال حاضر 1- درجه است.
 این پدیده جوی باعث شده شعاع دید به کمتر از 400 متر برسید رفت و آمد خودروها در محورهای مواصلاتی کند و رانندگان به ویژه در محورهای کوهستانی را با مشکل مواجه کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ