سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 90 آبان 26 , ساعت 1:0 عصر
مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: در مراسم اختتامیه این نمایشگاه، شهرداری‌های بناب، خامنه، اسکو و خسروشهر به عنوان رتبه‌های برتر در 5 حوزه این نمایشگاه معرفی شدند.
کسب رتبه برتر کشوری توسط شهرداری خسروشهر

  به گزارش  روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، شهرداری بناب در حوزه شهرداری الکترونیک، شهرداری خامنه در حوزه اجتماعی، فرهنگی و پژوهش‌های شهری، شهرداری اسکو در حوزه اقتصاد شهری و منابع پایدار درآمدی  و شهرداری خسروشهر در همین حوزه و همچنین در حوزه غرفه‌آرایی رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکرد شهرداری‌ها براساس دستاوردهای ارائه شده مبتنی بر محورهای برگزاری نمایشگاه و از طریق شاخص‌های ارزیابی، پس از کسب نظر دفاتر تخصصی و معاونت‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام گرفته است.

مدیرکل امور شهری استانداری در ادامه گفت: در  دومین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و دستاوردهای شهرداری‌های کشور بیش از 300 شهرداری و 200 شرکت و موسسه بخش خصوصی، آخرین دستاوردها، اقدامات و عملکرد خود را در موضوعات مختلف به مدت 4 روز در معرض دید عموم قرار دادند.

وی افزود: از استان آذربایجان شرقی هم 10 شهرداری (مراغه، مرند، بناب، سردرود، خسروشهر، ممقان، خامنه، عجب‌شیر، اسکو و باسمنج) به همراه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در این نمایشگاه شرکت کردند.

موحدنیا انتقال تجربیات شهرداری‌ها به یکدیگر و توانمند شدن نظام مدیریت شهری همچنین آشنایی مردم با دستاوردهای شهرداری‌ها را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: عمران و توسعه شهری، مدیریت بحران و خدمات شهری، شهرداری الکترونیک، امور اجتماعی، فرهنگی، آموزش و پژوهش شهری، هدفمندی یارانه ها و اقتصاد شهری و فرصت های سرمایه گذاری از بخش های مختلف برگزاری نمایشگاه مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌ها بود.

گفتنی است مراسم اختتامیه " دومین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و دستاوردهای شهرداری‌های کشور" روز سه‌شنبه 24 آبان با حضور معاون توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رییس جمهور در تهران برگزار شد.

احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم حضور داشت.
ما نیز به نوبه خود این موفقیت را به کلیه کارکنان شهرداری  خسروشهر تبریک عرض می کنیم


لیست کل یادداشت های این وبلاگ